A vezetés élménye generációkat egyesít – kellemes ünnepeket kíván a BMW

  • A bajor prémiumgyártó idén „Az ajándék” (The Gift) című alkotással készül az év végi ünnepekre
  • A szívet melengető kisfilm négykerekű sztárja a klasszikus BMW 1500 modell
  • A széles közönség bevonásáról átfogó közösségimédia-kampány gondoskodik

Kapcsolódó, exkluzív BMW podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!

A BMW év végi kampányának főszereplője „Az ajándék” (The Gift) című alkotás, amelyben egy kisfiú különleges ajándékkal lepi meg szeretett nagymamáját. A kisfilmmel a bajor prémiumgyártó ugyanakkor a NEUE KLASSE modellgeneráció bevezetése felé vezető utat is kikövezi: az alkotás négykerekű sztárja az 1960-as évek új autóipari korszakát elhozó klasszikus, az első Neue Klasse nemzedék BMW 1500 modellje. A kampány egyszerre két szemszögből is bemutatja, amint a vezetés színtiszta élménye generációkat egyesít.

A kisfilm egy karácsonyi forgatagban kezdődik, ahol egy kisfiú és a szülei ajándékot keresnek a nagymamának. A szülők egymás után állnak elő a sablonos és személytelen ajándékötletekkel, amelyekre a hétéves kisfiú határozott nemtetszését fejezi ki – mígnem egy kirakatban meg nem pillantja a tökéletes, örömteli ajándékot. A szülők elsőre vonakodnak, de végül engednek a kisfiú kívánságának. Szenteste aztán a nagymama kíváncsian nyitja ki a nagy ajándékdobozt, amely a BMW Junior Seat gyerekülést rejti. A kisfiú és a nagymama azonnal tudja, hogy ez mit jelent: közös élményeket utóbbi klasszikus BMW 1500 modelljével. Hiszen az öröm a legértékesebb ajándék – a vezetés élménye pedig minden generációt összeköt.

A BMW év végi kampányának középpontjában a vezetés színtiszta élménye áll, négykerekű főszereplője pedig a több mint 60 évvel ezelőtti Neue Klasse nemzedék ikonja, a BMW 1500 modell. Az alkotást Bécsben forgatták, a ’80-as évek karácsonyi klasszikusára, a Run-D.M.C. „Christmas In Hollis” című számára.

A széles közönség bevonásáról átfogó közösségimédia-kampány gondoskodik

A kampány ötletével és koncepciójával a hamburgi kreatív ügynökség, a Jung von Matt állt elő, amely szorosan együttműködött a BMW marketingosztályával és a müncheni Hochkant gyártócéggel. A 100 másodperc hosszú alkotás a bajor prémiumgyártó YouTube-, LinkedIn- és Instagram-csatornáin tekinthető meg, Németországban és Nagy-Britanniában pedig a Netflixre is felkerül. Az ünnepi időszakban az ingyenes német televíziócsatornák is levetítik „Az ajándék” 60 másodperces változatát.

A BMW közösségimédia-felületein a PIRO GmbH futtatja végig a kampányt, egy sor különlegesen egyedi poszt képében. Az ünnepi tartalmak például autóalkatrészeket ábrázolnak – karácsonyi csomagolópapírba rejtve –, amelyek egy játékos rejtvénnyel ajándékozzák meg a közösség tagjait.

Generációk találkozása, avagy egy legendás klasszikus modern szemmel

A vezetés élménye, ahogyan a klasszikus BMW 1500 varázsa is, időtlen és egyetemleges. E generációkon átívelő életérzés előtt pedig most egy önálló közösségimédia-sorozat tiszteleg, szívet melengető tartalmakkal: a kisfilmben szereplő kisfiú a modern BMW modellek innovációi mentén próbálja működtetni a legendás klasszikust, az 1960-as évek Neue Klasse modelljében azonban még sem motoros ablakok, sem BMW Intelligent Personal Assistant, sem más, kortárs funkciók nem voltak. De aggodalomra semmi ok: a kisfiú nagymamája mindig tartogat valami trükköt vagy cselt a tarsolyában, hogy fenntartsa az illúziót, táplálja a fantáziát és megadja a színtiszta öröm élményét.

Kapcsolódó, sehol máshol el nem érhető, exkluzív BMW podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!