A világ legnagyobb webáruházából vehetünk Toyota és Lexus alkatrészeket
Az Amazon.com online értékesítési platformon létesített alkatrészáruházat a Toyota és a Lexus. A bolt éjjel-nappal nyitva van, a kínálat folyamatosan bővülni fog.
Az utóbbi időkben világszerte ugrásszerűen megnőtt az internetes kereskedelem jelentősége. A jelenséget kétségtelenül felgyorsította a koronavírus-járvány, amikor sok esetben ez volt a vásárlás egyetlen működőképes, biztonságos módja. Ugyanakkor az online értékesítést nem csak a kényszer tette népszerűvé: a technológia folyamatos fejlődésének, no meg az egyre erősebb kiszolgáló infrastruktúrának köszönhetően ma már szó szerint erőfeszítés nélkül, megbízhatóan és gyorsan vásárolhatunk meg jóformán bármit az interneten keresztül.
A webáruházak ellen szóló legerősebb érv, hogy nem próbálhatjuk ki, nem tapogathatjuk meg a kiszemelt árucikket. Ez fontos a friss élelmiszerek, ruhaneműk, sporteszközök vagy szerszámok esetén, egyáltalán nincs azonban jelentősége szigorú szabvány szerint gyártott termékek esetén. Ilyenek az autóalkatrészek, ahol a cikkszámon kívül semmi egyebet nem kell tudnunk ahhoz, hogy biztosak lehessünk abban: pontosan megfelelő árut vásárolunk.
Ezt felismerve a Toyota és prémium társmárkája, a Lexus online alkatrészáruházat nyitott. A tartozékboltnak az Amazon nagy-britanniai platformja ad otthont, ami a gyors, pontos és zökkenőmentes kiszállítás garanciája.
Az éjjel-nappal nyitva tartó felület kizárólag eredeti alkatrészeket forgalmaz, méghozzá gyári garanciával – ugyanolyan feltételekkel, mintha azokat a Toyota vagy a Lexus valamely márkakereskedésében vásárolná meg az ember. A webbolt aktuálisan forgalmazott és korábbi modellekhez egyaránt kínál alkatrészeket, valamint tartozékokat; a választékot a tervek szerint folyamatosan bővítik. Az ígéretek szerint idővel ’több ezer tétel’ lesz elérhető, az ablaktörlő lapátoktól a fékbetétekig, a tetőcsomagtartótól a padlószőnyegekig. A márka sport- és tuningrészlegének, a Gazoo Racingnek a termékeiről sem feledkeznek meg.
„Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél jobb szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek. Ennek része, hogy a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben intézhessék az autójukhoz kapcsolódó tennivalókat, beleértve az alkatrészek, tartozékok és kiegészítők megvásárlását.” – mondta Rob Giles, a Toyota GB ügyfélszolgálati igazgatója. „Az új webáruházak révén márkáink hivatalosan is megjelennek a piac egyik legnépszerűbb online értékesítési felületén, ugyanakkor a minőséget és a teljesítményt változatlanul mi szavatoljuk.”
Fotók: Lexus, Cardealermagazine.co.uk, Amazon.com