A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.
Öt kontinens, több ezer autókereskedése közül választották legjobbnak a koreai cégközpontban a Hyundai Hatvan kisfilmjét.
Öt kontinens, több ezer Hyundai márkakereskedése nevezett be arra az ügyfélkiszolgálás minőségét bemutató versenyre, amelynek egyik első díját egy magyar cég, a Hyundai Hatvan Márkakereskedés nyerte el.
A különleges világelsőség megszerzéséhez nem csak a cég tulajdonosa Képe Tibor, de a hatvani Prémium Autóház márkakereskedés ismert ügyfelei Nagy Dániel autóversenyző, Kárász Róbert műsorvezető, kommunikációs szakember és Hajas Imelda autós influenszer is hozzájárultak.
A Hyundai koreai központja 2022 Hyundai CX Championship néven versenyt hirdetett a világ összes saját márkakereskedőjének, amelyben a feladat az volt, hogy készítsünk egy-egy kisfilmet arról, miként invitáljuk tesztvezetésre a márka valamely modellje iránt érdeklődőt, de arról is kellett készíteni egy angol feliratokkal ellátott videót, hogy miként kezeljük professzionálisan, udvariasan és hatékonyan azt az ügyfelet, aki egy autójavítás után újból előforduló hiba miatt reklamál – meséli Képe Tibor hozzátéve: úgy döntöttünk, hogy a feladatok teljesítéséhez felkérek néhány olyan régi ügyfelünket, akik otthonosan mozognak a média világában, ugyanakkor elkötelezettek a márkánk és kereskedésünk iránt.
Így aztán verseny filmjeink fűhősei, Hajas Imelda autós influenszer lett az újautó értékesítési tanácsadó szerepben, Nagy Dani autóversenyző, Forma 1-es szakkommentátor játszotta a tesztvezetésre érkező ügyfelet, míg Kárász Róbert műsorvezetőt kértül fel arra, hogy – szerencsére a valósággal ellentétben – egy elégedetlen ügyfelünket jelenítsen meg. Magamra a vevőszolgálati tanácsadó szerepét osztottam, amely egyáltalán nem áll tőlem távol a való életben sem, hiszen mind a mai napig részt veszek a vállalkozásom napi működésében és igény esetén szívesen segítem a kollégáim munkáját.
Képe Tibor azt is elmesélte: amikor belegondoltunk, hogy milyen esélyekkel indulunk egy olyan versenyben, ahol bizony a világ sokszáz nálunk nagyságrendekkel nagyobb piacokon dolgozó kereskedői is részt vesznek, elfogadtuk azt a tényt, hogy matematikai értelemben nincs sok esélyünk a győzelemre. Ennek ellenére természetesen azért tettünk több, mint száz munkaórát a kisfilmek leforgatásába, megvágásába és véglegesítésébe, mert hittünk abban, hogy ha a szalonunkban és márkaszervizünkben végzett minden napos minőségi munkát meg tudjuk jeleníteni a videókban, akkor azért nem vagyunk teljesen esélytelenek. Képe Tibor azt is hozzátette, a forgatásokat rengeteg nevetés, kitűnő hangulat és sok vicces szituáció kísérte, aminek – mint később kiderült – fontos jelentősége volt.
Óriási öröm és büszkeség volt a pillanat, amikor anyacégünk központjából Koreából megérkezett az értesítés, hogy túljutottunk az első körös válogatáson és bekerültünk a legjobb 250 elkészült film közé, akiknek versenyfilmjeit a Hyundai vezetéséből kikerült tekintélyes zsűri értékeli majd. Titkon már a legjobbakat reméltük amikor egy nagyon kedves és elismerő levél kíséretében azt a tájékoztatást kaptuk, hogy filmünk nem kerül a végső nyertesek közé.
Ám másnap újabb e-mail érkezett, ebben arról tájékoztattak, hogy az ügyfél tesztvezetés, valamint a reklamáció kezelés kisfilm versenye mellett döntést hozott a zsűri a világ legjobb Hyundai werkfilm kategóriájában, vagyis a forgatáson készült vicces, emlékezetes, de a végső változatokból kimaradt jelenetekből összeállított Hyundai kisfilm kategóriában is. Még ma is különleges ezt kimondani, de kiderült, hogy mi nyertünk. A világ összes Hyundai kereskedőjének versenyében cégem a Prémium Autóház Kft. által üzemeltetett Hyundai Hatvan Márkakereskedés lett a végső nyertes.
Arra pedig külön büszke vagyok, hogy a videókban nem csak minőségi kereskedésünket, az önkéntes színészként debütált ügyfeleinket, de a csodálatos városunkat, Hatvant is bemutattuk egy kicsit.
Képe Tibor hangsúlyozta a minőségre törekvés már korábban is hozott elismeréseket, hiszen a hazai importőr is több alkalommal díjazta vevőszolgálati tevékenységünk magas színvonalát, de azért az egy nagyon különleges érzés amikor arról értesítenek, hogy az egész földbolygó legjobbjai lettünk valamiben. Az elismerés azt is bizonyítja, hogy valószínűleg a munka közben felvett humoros jelenetekkel más kultúrák képviselőit is meg tudtuk nevettetni! Ráadásul azért is külön öröm ez az elismerés, mert hiszek abban, hogy minőségi munkát, jó teljesítményt, jó hangulatú munkahelyi légkörben lehet elérni, ahonnan a szellemesség és humor sem hiányozhat. Hiszem azt is, hogy a siker titka egy kiváló és jól képzett csapat, fokmérője pedig a sok elégedett ügyfél. Boldog vagyok, mert egyiknek sem vagyunk híján és bízom abban, hogy anyacégünk a Hyundai felhívására készült versenyfilmjeink bár játékfilmek, teljes mértékben a valóságot tükrözik.
A mindennapok során is ugyanúgy várunk tesztvezetésre egy érdeklődő ügyfelet, mint ahogy az a filmben tette új gépkocsi értékesítési tanácsadónkat játszó Hajas Imelda, a nagybetűs ügyfelet megjelenítő ismert magyar autóversenyzővel, aki a legnagyobb versenysikereit többek között a Hyundai versenyautóival elérő Nagy Dani volt. Természetesen kíváncsiak vagyunk mindenkinek a véleményére a győztes verseny filmjeinkkel kapcsolatban, amelyeket mostantól a közösségi csatornáinkon bárki megnézheti és véleményezheti. A nyertes filmünk a Hyundai Hatvan YouTube csatornáján az alábbi linken megtekinthető:
A legszebb jutalom természetesen maga a Hyundai elismerése, amelynek nyomán elmondhatjuk, hogy mi lettünk a világ legviccesebb Hyundai márkakereskedése és persze az a presztizs, ami a hazai és a nemzetközi márkakereskedői hálózatban egy ilyen díj elnyerése után jár. De a Hyundai koreai központja is szép és stílszerűen vicces ajándékkal kedveskedett nekünk. Készült rólunk egy-egy életnagyságú karikatúra, amelyeket természetesen elhelyeztünk az autószalonunk azon részében, amely a legszebb pillanatok helyszíne, ahol az új autóikat kapják meg kedves ügyfeleink.
Az én ajándékom, pedig az volt a Hyundai Hatvan győztes csapatának, hogy minden közreműködő szereplőt, operatőrt és szerkesztőt meginvitáltam egy kis ünnepségre és vacsorára a megújult budapesti Szaletly Éttermbe, ahol a kellemes fogások mellett természetesen a humor is a tetőfokára hágott.