A Volvo Cars értékesítése 16,7%-kal nőtt 2019. januárjában
2019-et nagyon erősen kezdte a Volvo Cars, hiszen az előző év első hónapjának eladásait 16,7%-kal haladta meg, és ehhez a növekedéshez mind a három régió – az amerikai, a kínai és az európai is – aktívan hozzájárult.
A januárban értékesített 50 679 Volvo meghatározó része a számtalan díjat nyert XC-család tagja, de a vadonatúj V60 és S60 is jelentős részesedéssel bír.
Az ázsiai régióban az értékesítés 3,6%-kal nőtt és elérte a 11 957 darabot. Az eladásokban a helyben szerelt XC60 és S90 vezet.
Az amerikai régióban 5.2%-kal haladta meg az idei januári értékesítés a tavalyit, és ez 5 854 darabot jelent. A legnépszerűbb modellt – ami az XC60 volt – az XC90 követi a rangsorban.
A Volvo Cars európai régiójának eladása 24,4%-kal emelkedett, és ez 26 195 darab Volvo értékesítését jelentette. A jelentős növekedés mozgatórugója az XC60-as, az XC40-es és az új V60-as iránti óriási érdeklődés volt.
Idén januárban az XC60-as modell volt a legnépszerűbb 15 593 darabos eladással (2018-ban 11 656), ezt az XC40-es követte 8 113 darabbal (2018:395), a rangsor harmadik helyén pedig XC90 áll 6 520 darabbal (2018: 6 772). A Volvo V40 és V40 Cross Country változatokból 4 921 darab fogyott (2018: 6 043), az új V60 kombiból pedig 4 097 darabot értékesítettek.