A VW Amarok előzetese a Delta4x4 által leszálló vadállatként
A Delta4x4 bemutatta az új generációs VW Amarok saját verzióját, amelyhez képest a zászlóshajó Panamericana díszítést egy játékautóhoz hasonlítja. A módosított teherautó „The Beast 2.0” névre hallgat, és remekül néz ki a nagy kalandokhoz.
Bár a Delta4x4 még nem kezdett el dolgozni a tényleges járművön, kiadott egy sor renderelést, amelyek bemutatják, hogyan fog kinézni, amikor megérkezik 2023-ban. A modell lényegesen magasabban helyezkedik el, mint az eredeti Amarok, köszönhetően az 5,9 hüvelykes (150 mm-es) ) emelőkészlet, amely magasabb, mint az előző generációs Amarok tunere által kínált Bilstein készlet. A 35 hüvelykes BF Goodrich terepabroncsok, amelyek egy 18 hüvelykes Hanma kerék köré vannak tekerve, szerepet játszanak a megnövelt hasmagasságban, miközben bármilyen terepen jó tapadást biztosítanak.
Ahhoz, hogy felszerelje ezeket a hatalmas kerekeket, a Delta4x4-nek hatalmas sárvédő-hosszabbításokat kellett hozzáadnia. Az egyéb módosítások közé tartozik a PIAA LED-es világítórudait integráló csőrúd és a tetőcsomagtartó, valamint az első csörlő és az alváz védelme. A megjelenítéshez a Delta4x4 „Beast” matricákat adott az oldalára, saját emblémáit és néhány extra készletet a tetőcsomagtartóra, amely kiemeli a használatát – egy lapátot, gyűjtőpályákat, üzemanyagtartályokat és egy teljes méretű pótkeréket.
A tuner nem említett semmit a teljesítménynövelésről, ezért úgy gondoljuk, hogy maradnak az alapmotornál. Ez egy Ford által gyártott 3,0 literes V6-os dízel, amely piactól függően 238 LE (177 kW / 241 LE) vagy 247 LE (184 kW / 250 LE) teljesítménnyel rendelkezik. Az erőt mind a négy kerékre egy 10-fokozatú automata sebességváltó továbbítja.
Várjuk, hogy többet megtudjunk a Delta4x4 VW Amarok „The Beast 2.0”-ról, amikor közeledünk a jövő évi piaci bevezetéshez.