A VW Basecamp SUV-okkal, GTI-vel, ID.4-ekkel és egy elfeledett WRC koncepcióval jelentkezett a 2022-es SEMA-n
A Volkswagen bemutatta a 2022-es SEMA Las Vegas-i felhozatalát, amely két kalandos „Basecamp” koncepciót tartalmaz, amelyek az Atlason és a Taos SUV-kon alapulnak, egy ID.4-es triót, egy speciális Golf GTI-t, amely Oettinger tartozékokkal van feltöltve, valamint egy egyedi Jetta GLI Performance-t. , egy egyedülálló Golf A59 prototípus, amelyet a WRC-hez terveztek, és az új Golf R, amely az R32-es elődje mellett kerül kiállításra.
Az Atlastól és a Taostól kezdve nem ez az első alkalom, hogy „Basecamp” koncepciókat látunk ezeknél a modelleknél, mivel a VW valami hasonlót mutatott be a SEMA 2019-es kiadásában.
Az új Basecamp Camping tanulmány egy 2022-es Volkswagen Atlas SEL VR6 3.6L 4Motion modellen alapul, ellentétben az előzetes arculatfelújítással. Megemelt felfüggesztéssel rendelkezik H&R rugókkal, Street Performance Adventure Lift tekercsekkel és TRAK+ keréktávtartókkal, valamint új, 16 hüvelykes tizenöt52 Traverse MX kerékkészlettel, A/T abroncsokkal (245/70R17). A kempingre összpontosító készlet tartalmaz egy tetőre szerelhető kosarat és Thule oldalsó napellenzőt, a csomagtartóban az NSV Air Pump-ot, hogy felfújhassa a dupla légmatracot, néhány extra lámpát, Muddybuddy padlóburkolatot, tablettartót és tűzoltó készüléket.
A Basecamp Active koncepció a 2022-es VW Taos SEL 4Motion-ra épül, és nagyon hasonlít a 2019-es Taos Basecamphez. Ugyanazokon a 17 colos kerekeken közlekedik, az Atlas-alapú koncepcióval, megemelt H&R felfüggesztéssel és rengeteg VW-tartozékkal. A csúcspontok a tetőre szerelhető kerékpártároló, a Marin kerékpárokat szállító rakományelválasztó és az új Basecamp festés.
Az elektromos járművek is kapnak némi szeretetet
Tovább haladva, van egy EV-hármas, mindegyik a VW ID.4-en alapul. A legszínesebb a rally-felkészült ID.4, amely részt vett a Rebelle Rallyn, amelyhez csatlakozott az ID.4 Accessories Concept és az ID.4 EV Drone Command Concept, amelyet nemrégiben „Mobile Drone Response Vehicle” néven hirdettek meg. a Tennessee Valley Authority (TVA). Érdekes módon a Volkswagen nem vette be a SEMA kínálatába az európai terepre felkészített ID.4Xtreme koncepciót, pedig tökéletes lenne a szerepre.
A VW ID.4 Accessories koncepció azokat az opcionális alkatrészeket mutatja be, amelyek utólag is felszerelhetők az elektromos járművekre, mint például a Thule Canyon Basket és az Apex XT 9025XT vonószeres kerékpártartó. 245/60R18 méretű terepgumikkal, távtartókkal és fröccsenésvédőkkel is fel van szerelve azok számára, akik az elektromos autót a járt úttól távol kívánják használni. Belül van egy Full Display Mirror, egy speciális hátsó üléshuzat, tartós Monster Mats padlószőnyegek, egy pótkerék-készlet, valamint egy út menti segély-/elsősegély-készlet.
Oettinger által továbbfejlesztett VW Golf GTI
2022 februárjában a VW bejelentette az Oettinger-kiegészítők sorozatát a Golf GTI-hez és az R-hez, és most egy teljes körű példát mutat be a SEMA-nak. Ez a 2022-es VW Golf GTI SE a hagyományos hatfokozatú kézi sebességváltóval a lökhárítókon és a hátsó légterelőn található kiegészítőkkel, a 20 colos könnyűfém keréktárcsákkal, a mintára fényezett tetődobozsal és a Bumperillo hátsó lökhárító-védelemmel tűnik ki. . A H&R Street Performance tekercseknek köszönhetően közelebb ül a talajhoz. A fékezőerőt 14,6 hüvelykes, szellőző keresztfúró tárcsák és elöl nyolcdugattyús féknyergek is javítják. A VW belsejében Monster Mats padlószőnyegek és egy nagy teherbírású csomagtérburkolat került CarGo blokkokkal, jelezve, hogy ez a Golf azoknak való, akik sok cuccot terveznek cipelni.
A vállalat bejelentette a kaliforniai VW Design Center által létrehozott Jetta GLI Performance Concept-ot is, de nem tartalmazott fényképeket vagy információkat, így várhatóan holnap többet tudunk meg róla.
A VW standján két érdekes múltbeli jármű is helyet kapott. A 2004-es VW Golf R32 hot hatch a modern, 2022-es VW Golf R mellett kerül bemutatásra, amely az R márka 20 éves fennállását ünnepli. Végül, a Schmidt Motorsport (SMS) által kifejlesztett 1993-as VW Rallye Golf 3 A59 prototípus egy elfeledett megvalósíthatósági tanulmány a WRC számára, amely homologizációs speciális hot hatch-hez vezethet, de soha nem érte el a gyártást.