A VW trükköket alkalmaz, hogy hírnevet keltsen a ráncfelvarrt, 2024-es Crafter körül
Digitális mérőcsomag, nagy táblagépes érintőképernyő, elektronikus rögzítőfék és kormányoszlop sebességváltó segíti a VW nagy paneles furgonjának modernizálását
Az olyan szorgalmas furgonok, mint a VW Crafter, kemény életet élnek, és mindenféle bántalmazást ki kell bírniuk kívül-belül. Olyan árra is le kell építeni őket, amely vonzóvá teszi azokat a flottavásárlók számára, akiket nem igazán érdekel a fülkében lévő luxus, mert soha nem töltenek időt a volán mögött.
De egy új frissítés a Crafterhez, amely a VW legújabb elektromos autóitól kölcsönöz, beleértve az azonosítót is. A Buzz kisteherautó örvendetes luxust ad, ugyanakkor hasznosabbá teheti a jumbo furgont a sofőr számára. És egy boldog sofőr valószínűleg produktívabb sofőrt csinál, vagyis még a fillérekért csípő flottamenedzsernek is boldognak kell lennie.
A nagy változások a belső térre összpontosítanak, amely korábban nagyon funkcionálisnak és kissé elavultnak tűnt. Egyelőre csak a rendereléseket kell folytatnunk, de azt sugallják, hogy az új digitális műszercsomagnak és a nagyméretű, szabadon álló táblagép érintőképernyőjének köszönhetően az utastér sokkal modernebbnek tűnik. A 10,3 hüvelykes képernyő alapfelszereltség, de ez 12,9 hüvelykesre bővíthető, mindkettő az új stílusú grafikus felületet tartalmazza, amelyet a hosszú tengelytávú azonosítóval indítottak el.
A hagyományos padlóra szerelhető kéziféket az infotainment rendszer melletti műszerfalon lévő kapcsoló váltotta fel, ezzel a lépéssel a lakóautó-átalakítások során könnyebben el lehet forgatni a vezetőülést 180 fokkal. És bár a kézi sebességváltós kisteherautók továbbra is kapnak majd váltókart a konzolon, az autók kormányoszlop fokozatválasztót alkalmaznak, akárcsak az új Passatnál, így helyet szabadítanak fel a konzolon egy italosüveg-tartónak.
A további változtatások közé tartozik az USB-C töltőportokra való váltás, valamint egy port beépítése a szélvédő felső burkolatába, így az elektronikus eszközöket anélkül lehet felszerelni, hogy a kábelek lelógnának a vezető látóterében. A Travel Assist, a VW adaptív tempomatot és sávtartó asszisztenst tartalmazó biztonsági felszerelései szintén első ízben elérhetők a Crafteren, míg a legnehezebb változatok alapfelszereltségként a holttér-érzékeléssel segítik a rejtett gyalogosok, kerékpárosok vagy robogók azonosítását.
A korábbiakhoz hasonlóan a Crafter különféle testekkel és többféle méretben is konfigurálható. Azok a vásárlók, akik jövő áprilistól rendelnek, amikor az értékesítés megkezdődik, első-, hátsó- vagy összkerék-hajtás, valamint kézi vagy automata sebességváltó közül választhatnak, beleértve az RWD modellekhez új nyolcfokozatú automatát is. A motorválasztás a teljesítménytől függ, de nem az üzemanyag típusától. Az ID befolyása nem terjed ki a motortérre, így továbbra is mindegyik 2,0 literes négyhengeres dízel, 138 LE (140 LE) és 175 LE (177 LE) közötti teljesítménnyel.