A WAE támogatja a nagy teljesítményű villamosítás felgyorsítását az elektromos hiperautók gyártói számára
- A Williams Advanced Engineering (WAE) innovatív EVR elektromos jármű platformja támogatja a nagy teljesítményű villamosítás felgyorsítását az elektromos hiperautók gyártói számára
- A teljes kulcsrakész megoldás mind az induló vállalkozások, mind az OEM-ek számára csökkenti a fejlesztési költségeket és a piacra kerülési időt, miközben maximális tervezési rugalmasságot kínál
- A legmodernebb 85 kWh-s akkumulátorral, 1650 kW-os csúcsteljesítménnyel az EVR 2,0 másodperc alatti 0-100 km/h gyorsulást és 400 km/h-nál (248 mph) meghaladó végsebességet tesz lehetővé 1800 kg-nál kisebb járműtömeg mellett.
- 20 perc alatti gyorstöltési képesség és több mint 450 km (279 mérföld) hatótávolság
- Összkerék-meghajtású, hátsókerék-meghajtású járműelrendezések támogatottak csak nyomtávval, Targa GT-vel és lánctalpas, közúti legális járműkonfigurációkkal
- A WAE által kifejlesztett technológia a teljesítményre optimalizált akkumulátor-kezelő rendszert (BMS) és a fejlett nyomatékvektorálást is tartalmazza.
- A WAE olyan üzemanyagcellát is fejleszt, amely azonos teljesítményt nyújt zöld H2-vel
- A WAE a CENEX LCV-n is bemutatja méretezhető akkumulátormodulját (SBM), amely paradigmaváltást jelent a gyors és rugalmas akkumulátorfejlesztésben.
- Szintén jelen van a Triumph TE-1 elektromos motorkerékpár e-hajtáslánc prototípusa, amelyet a WAE fejlesztett ki az Innovate UK által finanszírozott program részeként.
A Williams Advanced Engineering (WAE) ma bemutatja legújabb elektromos jármű-innovációját: egy ultranagy teljesítményű elektromos jármű-platformot, amelyet a hiperautó-gyártók ambícióinak felgyorsítására terveztek, az induló vállalkozásoktól az eredeti gyártókig.
A Low Carbon Vehicle Show első nyilvános bemutatásával az új EVR koncepció lehetővé teszi a márkák számára, hogy egyedi, nagy teljesítményű elektromos járműveket dobjanak piacra a legmodernebb, mégis költséghatékony platformon; a WAE kiterjedt jármű- és erőátviteli mérnöki tapasztalatát egyetlen innovatív csomagban egyesíti.
A szeptember 7. és 8. között, a Millbrook Proving Groundon megrendezésre kerülő rendezvényen csak egy az elektromos járművekre összpontosító újítások közül. 1 elektromos motorkerékpár az e-hajtáslánccal együtt, hangsúlyozva vezető pozícióját a nagy teljesítményű villamosítás terén.
EVR – a jövő elektromos hiperautóinak fejlett platformja
A WAE EV platformok legújabb iterációja, az EVR a növekvő elektromos hiperautó-szektorra összpontosít, könnyű kompozit szerkezetével, amely a nagy teljesítményű akkumulátorrendszert a jármű közepére szereli, optimalizálva a súlypontot.
Az EVR számos elektromos hiperautó-konfigurációt támogat, a csak pályás járművektől, ahol a teljesítmény/tömeg aránya maximalizálható, a közúti modellekig, a nyitott tetős Targa és a fixtetős GT architektúrákig. Ezt az architektúra központi kádja teszi lehetővé, amelyet az első naptól kezdve úgy terveztek, hogy lehetővé tegye a rugalmasságot, beleértve a nyitott tető kialakítását is, miközben továbbra is a legújabb teljesítménytechnológiát, például az aktív aerodinamikát tartalmazza.
A legmodernebb 85 kWh-s akkumulátorral és 1650 kW-os csúcsteljesítménnyel az EVR 2,0 másodperc alatti 0-100 km/h gyorsulást és 400 km/h-nál (248 mph) meghaladó végsebességet tesz lehetővé 1800 kg-nál kisebb járműtömeg mellett, valamint gyorstöltést 20 perc alatti kapacitással és 450 km-t (279 mérföldet) meghaladó hatótávolsággal. Az összkerékhajtás és a hátsókerék-hajtás több e-motor konfiguráción keresztül támogatott.
Az EVR eredendő rugalmassága és modularitása azt jelenti, hogy a WAE kínálata az ügyfelek számára egyedülálló. Az induló vállalkozások számára az EVR teljes kulcsrakész megoldást kínál, a WAE a teljes járművet szállítja, külső tervezési támogatást pedig az ügyfél vagy a WAE partnere biztosít.
Az OEM-ek számára az EVR felgyorsítja a piacra jutást, a gördülő alváz teljes tervezését és összeszerelését a WAE végzi el. Az OEM tervezési és stíluskövetelményeihez egyaránt igazítható EVR csökkenti a fejlesztéstől a piaci bevezetésig eltelt időt.
Ugyanígy az OEM-ek és az 1-es szintű gyártók számára az EVR lehetőséget biztosít új termékek integrálására az elektromos hajtáslánc-technológia határainak feszegetésére, a gördülő alváz pedig folyamatosan fejleszthető a WAE legújabb motor- és akkumulátortechnológiáival.
Az ügyfelek igényeinek maximális rugalmasságra tervezve, mind a belső, mind a külső kialakítás tekintetében az EVR rövidebb piacra kerülési időt eredményez, kategóriájában vezető teljesítmény mellett, mivel a WAE célja az első EVR-alapú prototípus szállítása a projekt indulásától számított 12 hónapon belül. az első sorozatgyártású jármű szállításáig 24 hónapon belül.
Az EVR készen áll a hidrogén jövőjére is, az EVR-H tüzelőanyagcellás változatot is kifejlesztik, amely egy tiszta BEV platformmal egyenértékű teljesítményt nyújt, de zöld H2-vel.
Paul McNamara, a Williams Advanced Engineering műszaki igazgatója elmondta : „Az EVR egyesíti a WAE motorsportokban kifejlesztett könnyű, kompozit szerkezetek és nagy teljesítményű akkumulátoros hajtásláncok terén szerzett kivételes szakértelmét az elektromos járműprogramok fejlesztése és megvalósítása terén szerzett tudásunkkal. Gyorsan felgyorsítja a nagy teljesítményű villamosítást, kulcsrakész megoldást kínálva mind az induló, mind az OEM-ek számára megfizethető üzleti megoldással, csökkentett piacra kerülési idővel és rendkívül rugalmas architektúrával.”
Scalable Battery Module – paradigmaváltás a gyors és rugalmas akkumulátorfejlesztésben
A CENEX LCV másik debütálása a WAE Scalable Battery Module (SBM). A WAE szabadalmaztatott „Sense Chain” architektúráját kihasználva az SBM rendszer kiküszöböli az elektronika replikációját, miközben lehetővé teszi a feszültség és a kapacitás független skálázását, valamint az egyedi akkumulátor-koncepciók rekordidő alatti megvalósítását.
A gyors és rugalmas akkumulátorfejlesztést forradalmasító WAE moduláris eszközkészlete lehetővé teszi az autóipari vásárlók számára, hogy minden eddiginél gyorsabban hozzanak létre egyedi csomag- és alcsomag-rendszereket, és számos iparágban támogatják a kis és közepes volumenű elektromos járművek fejlesztőit. Mindegyik modul 1,08 kWh teljesítményű, 50 V max feszültséggel, 43 V névleges feszültséggel, >240 Wh/kg energiasűrűséggel.
Rob Millar, a Williams Advanced Engineering elektromos részlegének vezetője nyilatkozott „Örömmel mutatjuk be ezt az innovatív, új technológiát az LCV-CENEX-en, amely nagyobb rugalmasságot és sebességet kínál a piacra az ügyfelek számára az ágazatok széles körében”
Triumph TE-1 – haladó elektromos motorok
Szintén a CENEX LCV kiállításon lesz látható a WAE által kifejlesztett Triumph TE-1 prototípus kerékpár az elektromos hajtáslánccal együtt. A Triumph Motorcycles, a WAE, az Integral Powertrain Ltd és a WMG (Warwicki Egyetem) egyedülálló együttműködése, amelyet a Nulla Emissziós Járművek Hivatala finanszírozott az Innovate UK révén. mérnöki és innovatív integrált technológiai tervezés.
A WAE akkumulátortechnológiája „valódi” e-motoros megoldásokat kínál 161 km-es (99 mérföldes) hatótávolsággal, 130 kW csúcsteljesítménnyel, mindössze 220 kg tömeggel és mindössze 20 perces 0-80%-os töltési idővel.
Craig Wilson, a Williams Advanced Engineering vezérigazgatója a következőket mondta: „ A WAE 2010-ben embrionális üzletágból olyanná nőtte ki magát, amely mára több mint 500 embert foglalkoztat, akik élvonalbeli és átalakuló technológiákkal foglalkoznak az alkalmazások, ágazatok és ügyfelek egyre növekvő listájához. A CENEX LCV-nél ma debütált elektromos járművekre fókuszáló újítások sora kiemeli képességeinket a nagy teljesítményű megoldások fejlesztésében a gyorsan bővülő elektromos járművek piacára. további alátámasztja a vállalat izgalmas globális iparosítási tervek”
A tervezett bővítéssel összhangban a WAE bemutatja azokat a lehetőségeket is, akik csatlakozni szeretnének gyorsan bővülő globális csapatunkhoz, és elkötelezettek a zéró kibocsátású jövő megvalósítása mellett.