Aki gyorsan megy az hibázik is
Turán Frigyest senkinek nem kell bemutatni aki a magyar autósporttal kicsit is képben van. Hosszú évekig ő volt a hegyek és pályaversenyek királya, majd amikor átnyergelt a raliba ott is hamar meg meg villantotta méregfogait és ahogy az várható volt, rögtön a Top-pilóták között kellett jegyezni. Az elért eredményei alapján kijelenthetjük most jár ralis pályafutása csúcsán és abszolút bajnokesélyesként áll oda az idei szezonnak is.
A versenyzésnek vannak árnyoldalai is, hiszen a gyors autózásba csúszott hibákat könyörtelenül meg kell fizetni akár képletesen, akár szó szerint vesszük is ezt. Frici is adott bőven munkát az elmúlt években a lakatosoknak, fényezőknek és a pálya szélén autó mentésre éhező nézőknek is! Összeszedtünk pár aprócska kalandot és komoly anyagi káros bukást is, ami fellelhető az interneten. Tettük ezt annak a normának a mentén, hogy az adott esetekben mindenki nagyobb és maradandó sérülés nélkül megúszta valamint elég rég történtek már ahhoz, hogy ne szakítsunk fel túlzottan fájó sebeket a pilótában, vagy akkori navigátoraiban.
Amikor Turán Frici a pályaautós sikerek után átnyergelt a Raliba, akkor a sokunk által szeretett gömbölyű bukólámpás Celica-val tette meg “kezdő” lépéseit.
A 35. Mecsek Ralin 2002-ben első nap Árpádtetőn úsztak fel és estek le az Antallfy kanyarban, ahonnan emberfeletti teljesítménnyel emelték őket vissza a nézők az útra. Libabőr a mai napig ez a felvétel (1.videó) ! Másnap már nem volt hova sietniük de Alsómocsoládon extrém körülmények alakultak ki a jelentős eső miatt, ahol nem volt nehéz hibázni. Tét nélkül de felúsztak egy jobbosban, ahol olyan csúnyát estek, hogy az autót nyugdíjba küldték. (2.Videó) Az esetet anno DuEn oldalán közzétett videón nézhettük meg kívülről is. Íme! (3.Videó)
A videókért és a folytatásért KATTINTS IDE!