Antonia Zander divatja, művészet, design és konyha
Mercedes-Benz Fashion Moments Stuttgartban
- Antonia Zander müncheni tervező divatbemutatója az aranybányában
- Vacsora a Mercedes-Benz Múzeum versenykanyarjában
- Vezetési élmény a Domnick kollekció exkluzív körútjával
- IWC órakészítési óra és beszélgetés a Mercedes-Benz Kiválósági Központjában
Az idei hatodik Mercedes-Benz Fashion Moments a hétvégén Stuttgartban zajlott, a sztár márka szülővárosában. A divat csúcspontja Antonia Zander müncheni tervező bemutatója volt, akinek a „Mindful Luxury” filozófiáját a vendégek testközelből megtapasztalhatták a Goldbergwerk lenyűgöző hangulatában. Megmutatták a 2025-ös nyári kollekciót, melynek címe „Az élet egy szerencsejáték!” kritikus és egyben szótlanul vizsgálja korunk kérdéseit. Lengő kártyamintás ruhákat, terjedelmes szoknyát laza kötött pulóverekkel és a címkére jellemző rojt elemekkel 15 modell viselt a Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé előtti kifutón (kombinált energiafogyasztás: 14,1-14,1 l/100). km | CO₂ kibocsátás együttesen: 319-319 g/km | Antonia Zander minden darabja a stúdióhagyomány szerint, kiváló minőségű természetes anyagokból készült, és kifejezi a tervező hitvallását, miszerint az igazi fenntarthatóságot csak egy ruha időtlensége és hosszú élettartama teremti meg.
„Nagyon örülünk, hogy sikerült megnyernünk Antonia Zandert a stuttgarti divatbemutatóra. Divatja a magabiztos nőiességet és a tartós értékeket, valamint a pozitív és egyben felelősségteljes gondolkodásmódot jelenti. A Mercedes-Benz Fashion Moments termékeinkkel inspiráló és felejthetetlen élményeket akarunk teremteni, és egyben felhívni a figyelmet arra, milyen élénk és innovatív divat- és dizájnvilág van itt Németországban.”
Kerstin Stenkat, a Mercedes-Benz autóértékesítési részlegének németországi marketingkommunikációs vezetője
„Nagyon örülök, hogy a Mercedes Benz felkért minket, hogy a Mercedes-Benz Fashion Moments keretében mutassuk meg kollekciónkat a tipikus divatéleten kívüli közönségnek. Kihívásokkal teli időszakban vagyunk, amikor a kicsiknek és nagyoknak hagyományaikra és értékeikre kell összpontosítaniuk annak érdekében, hogy a világot minden nap jobb hellyé tegyék. Ez az, ami összeköt minket!
De ezt nem kell vagy nem szabad felemelt ujjal csinálni, ez is lehet szórakoztató!”
Antónia Zander
A vendégek közül nyolcnak különösen nagy szerencséje volt, hiszen Sophia Wimmer művésznő tombola sorsolásából sorsolták ki őket, amelyeket egyedileg tervezett az eseményre. A bemutató utáni vacsora során egy név vagy egy kontrasztos szín formájában egy nagyon személyes vonást adhattak párjukhoz, és így egy teljesen egyedi darabot vihettek magukkal emlékül.
A hétvége péntek este közös vacsorával kezdődött a Mercedes-Benz Múzeumban. A legendás történelmi Ezüst Nyilak versenykanyarában a résztvevők megismerkedhettek egymással és eszmét cserélhettek, valamint egy kis bepillantást nyerhettek Antonia Zander babákon bemutatott gyűjteményébe.
A Driving Experience szombaton kezdődött a Sindelfingeni gyár exkluzív tanácsadó és begyűjtő központjában, a Excellence Centerben. A jelenlegi Mercedes-Benz járművekkel a vendégek Nürtingenbe autóztak az Oberensinger Höhe Domnick Gyűjteményébe. Ez a Greta és Ottomar Domnick által épített múzeum teljes egészében kortárs dokumentumnak számít, és a háború utáni időszakból származó absztrakt festmények és szobrok nemzetközi gyűjteményének ad otthont. Egy privát túra és egy kis ebéd után visszamentünk a Kiválósági Központba. A vendégek egy része a svájci óragyártó IWC Schaffhausen exkluzív órakészítő óráján vehetett részt, míg a másik rész Eva Susanne Schweizerrel, a Christie’s stuttgarti aukciósház képviselőjével és Sabine Engelhardt futurológussal beszélgetett. A Mercedes-Benz illattervezője, valamint a csúcsmodell és a Mercedes-Benz márka nagykövete, Franziska Knuppe személyes történeteket és háttérinformációkat tanulhatott.
A „Mercedes-Benz Fashion Moments” formátum a Mercedes-Benzt és a divatot összekötő kulcselemeket képviseli. A koncepció lehetővé teszi a Mercedes-Benz számára, hogy rugalmasság és exkluzivitás révén személyre szabja vásárlói megközelítését, összekapcsolja a márkákat a divat, a design, a művészet és az életmód terén, és Németország egész területén megvalósítható.
1 A megadott értékeket az előírt WLTP (Worldwide harmonized Light-duty vehicles Test Procedure) mérési eljárás szerint határoztuk meg. Az autó energiafogyasztása és CO₂-kibocsátása nemcsak az üzemanyag vagy energiaforrás hatékony felhasználásától függ, hanem a vezetési stílustól és egyéb nem műszaki tényezőktől is.