Antonio Banderas és lánya, Stella az E-osztály globális kampányának főszereplője
Kampányhősök
Antonio Banderas színész, rendező és producer és lánya, Stella egy rövidfilm sztárjai egy új márkakampány középpontjában. Van azonban egy másik vezető szerep is – a személyre szabott élményekkel rendelkező Mercedes-Benz E-osztályé. A film történetében Antonio Banderas látható, aki egy napig vezeti a Stella E-osztályát. És mivel kölcsönkérte Stella Mercedes me PIN kódját, átéli néhány napi rutinját, és meglepő pillanatokkal nyer betekintést lánya életébe. Az E-osztály képes alkalmazkodni tulajdonosa szokásaihoz, és ismeri kedvenc helyeit. Útközben néhány olyan dolgot is felfedez a lányáról, amelyekről korábban nem tudott.
„Stella E-osztályát vezetni olyan érzés volt, mintha egy napra belépnék az ő világába. A jármű személyre szabásának és interakciójának lehetőségei valóban lenyűgözőek. Akárcsak a Mercedes-Benz, én is nagyon meg vagyok győződve arról, hogy egy autónak ma többnek kell lennie, mint pusztán közlekedési eszköznek: digitális társsá válik, személyes térré, amelyben tulajdonosai teljesen nyugodtan érezhetik magukat. Az E-osztály innovatív technológiáival ez már nem vágyálom, hanem már valóság.”
Antonio Banderas, színész, rendező és producer
„Antonio és Stella Banderas a tökéletes családi csapat a legújabb kampányunkhoz, amely megmozgatja a mindennapi életet. Valódi apa-lánya kapcsolatuk tükrözi annak a lényegét, amit az E-osztály képvisel – az emberek összekapcsolását az intuitív technológia révén. Üzleti szalonunk a személyre szabás széles skáláját kínálja, amely a mindennapi utazásokat különleges élménnyé varázsolja.”
Bettina Fetzer, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke
Kampány koncepció
- Immár egy év telt el azóta, hogy az első Mercedes-Benz E-osztályú modellek megérkeztek az európai értékesítési partnerekhez – de az üzleti limuzin ugyanolyan naprakész, mint valaha. Ez elsősorban digitális innovációinak köszönhető, amelyek intelligensebbé teszik a járművet, és a személyre szabottság és interakció új dimenzióját éri el.
- A legújabb kampány az ezekből az újításokból származó, személyre szabott élményekre fókuszál. Középpontjában az Antonio és Stella Banderas főszereplésével készült márkafilm áll, amely élénken mutatja be az E-osztály digitális funkcióinak előnyeit és kényelmét a vezető mindennapi életében.
- Különféle Mercedes-Benz technológiákat is bemutat érzelmileg, mivel egy erős történetívben gyökerezik: az apa és lánya közötti kötelékben.
- Új interpretációban a Daddy Cool című dal kíséri a kampányfilmet. Az eredeti 1976-ban jelent meg:
* Zeneszerző: Frank Farian
* Szöveg: George Reyam
* Kiadó: Sony Music
* GEMA szám: 1367746-001
* SWC: T -801.278.766-6s
A kampány részletei és időkerete
- Az „In Her Shoes” egy globális márkakampány, amely a márka közösségi média csatornáin fut.
- A bevezetés 2024. szeptember 16-án kezdődik a TV-reklám (TVC) németországi indulásával. A kampány a globális márkacsatornákon fut majd, piacról piacra változó dátumokkal.
- Az Antonio és Stella Banderas főszereplésével készült hosszú főfilm mellett a Mercedes-Benz közösségi média csatornáin világszerte és nyomtatott hirdetéseken is elérhetők különböző hosszúságú rövid változatok.
- Az aktiválás részeként a kampány 2024. október 9-től a müncheni Mercedes-Benz Studio Odeonsplatz-jában lesz látható.
Kredit
- Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat x
- Gyártó: Anorak Film GmbH
- Rendező: Francois Rousselet
- Fotós: Matthew Jones
- Fénykép:
* Állóképfotós: Ronan Gallagher
* Állóképek gyártása: WA Productions
* Utómunka INK Studios - Utómunka: KATALYST
- Zene: Georg von dem Busche / Playdis
- Mix: Kraatz Studios GmbH
Híd a hagyomány és a digitalizáció között: az új Mercedes-Benz E-osztály
Az E-osztály több mint 75 éve a középkategóriás luxuslimuzinok mércéje. 2023-ban a Mercedes‑Benz új fejezetet nyitott az üzleti limuzinban: új elektronikai architektúrája inkább szoftver- és kevésbé hardvervezérelt. Ez az E-osztályt intelligensebbé teszi, és a személyre szabottság és interakció új dimenzióját éri el. Ennek egyik példája az úgynevezett „rutin”. Ezzel az ügyfelek a központi kijelzőn feltételeket köthetnek a műveletekhez. Például: „Ha a belső hőmérséklet tizenkét Celsius-fok alatt van, kapcsolja be az ülésfűtést, és állítsa a környezeti világítást meleg narancssárgára.”
Ezenkívül az adaptív szoftverrel az MBUX kijelző és operációs rendszer személyre szabott javaslatokat tesz számos információs és szórakoztató funkcióhoz, kényelemhez és járműfunkciókhoz. A nulla rétegű kialakításnál a felhasználónak nem kell az almenük között görgetnie vagy hangutasításokat adnia. Az alkalmazások a látómező legfelső szintjén jelennek meg szituációs és kontextusban. Ez több műveleti lépéstől mentesíti a vezetőt. Az MBUX kiterjesztett valóság navigációhoz opcionális extraként elérhető. A rendszer grafikus navigációs és forgalmi információkat jelenít meg élő képeken.
Tudtad?
A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!