Átadták az első elektromos sugárutat

Tévhitek
Az autósok jelenleg azt hiszik, hogy Londonban csupán 100-200 töltőpont található elektromos járművekhez, ami 10%-a sincs a Siemens által telepített, most is elérhető pontoknak. Egyharmaduk hitte úgy, hogy lakó- vagy munkahelye közelében nincs töltőpont. A Sutherland Avenue átalakítása az elektromos járművek töltőpontjainak meglévő infrastruktúráját használja fel egy egyszerű és gyors hálózat kialakításához, a westminsteri városi tanács által az előrejelzések szerint 2025-ig regisztrálásra kerülő nyolcezer elektromos jármű töltésére.

 „A lámpaoszlopról való töltés rendkívül kényelmes, olcsó, megújuló és energiatakarékos módszert kínál elektromos járművek töltésére azok számára, akiknek nincs kocsifelhajtójuk. Az autók életük 95%-ában egyhelyben állnak, így logikus akkor tölteni őket, amikor a sofőr épp valami mást tesz, pl. alszik vagy dolgozik. Technológiánkat úgy alakítottuk ki, hogy telepítési és karbantartási költségei alacsonyak legyenek, ami hosszú távon alacsony költségeket eredményez az elektromos járművek vezetői és az önkormányzatok számára” – mondta Daniel Bentham, az ubitricity UK ügyvezető igazgatója.
Shirley Rodrigues, London környezetvédelmi és energetikai alpolgármestere, a következőket mondta az Electric Avenue, W9 kapcsán: „Határozott lépésünk a főváros levegőszennyezésének és éghajlatváltozási veszélyeinek kezelésére forradalmat indított el a londoni elektromos közlekedés terén. Tavaly több mint 140 szervezett támogatta a főpolgármester Elektromos Jármű Infrastruktúra Munkacsoportját, mely tervet dolgoz ki a nyilvános töltőállomások hálózatának bővítésére szerte a fővárosban. Az ilyesféle újításokat szorgalmaztuk már korábban is –  a mostani fontos lépést jelent egyre bővülő töltőhálózatunk támogatásához.”

A Siemens átadta az Egyesült Királyság első „Elektromos sugárútját”

„A dízeles és benzines autók tiltásának közeledtével, miközben a londoni kerületek levegőnk minőségének javításán fáradoznak, nagy izgalommal tölt el, hogy elkészültünk első teljesen átalakított sugárutunkkal, az Electric Avenue, W9-nal. Partneri kapcsolatunk az ubitricityvel lámpaoszlopok átalakítására elektromos és hibrid járművek töltéséhez csak egy a Siemens számtalan kezdeményezése közül, melyek célja, hogy segítsük utaink felkészítését a jövőre, illetve a járművezetőket a jobb döntések meghozásában a közlekedés terén” – mondta Bernard Magee, a Siemens Future Grid értékesítési igazgatója.
További kutatás: A válaszadók harmada (36%) fejezte ki aggályát, hogy akkumulátora nem elegendő utazási szükségleteihez. Az átalakításokhoz használt technológiával az elektromos járműveket a bennük alkalmazott akkumulátortöltő rendszertől függően egyetlen éjszaka alatt kb. 200-300 km megtételére elegendő árammal lehet feltölteni. A hibrid autók teljes feltöltéséhez gyakran mindössze 2-3 óra elegendő.