Audi töltőközpont Frankfurtban – egyszerű, gyors és akadályok nélkül
- A finoman forgó kar, az állítható magasságú kijelzők és a bőséges hely a töltési pontok között mindenki számára egyszerűvé teszik a töltést
- Vonzó étel- és szolgáltatási ajánlatok a Klassikstadt Frankfurtban
- Új szolgáltatás: a támogatási tanácsadók virtuális útmutatást nyújtanak az Audi nürnbergi töltőközpontjából
Exkluzív Audi podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Az Audi megnyitja hatodik töltőközpontját Frankfurt am Mainban. Az Orber Straße-n a különféle márkájú elektromos autók vezetői négy nagy teljesítményű töltőállomáson (HPC) akár 320 kW teljesítménnyel is feltölthetik járműveiket. Amíg autójuk tölt, a felhasználók élvezetes élményben részesülhetnek a szomszédos Klassikstadt Frankfurtban. Az Audi partnerséget kötött ezzel a műemléki védettségű egykori gyárban található vállalkozással, amely nemzetközileg is elismert veterán és modern klasszikus autók gyűjteményével büszkélkedhet, és számos szolgáltatást kínál. A vendégek harapnivalók, italok és meleg ételek széles választékából választhatnak, és vonzó, kényelmes környezetben fogyaszthatják el őket. Sőt, minden Audi töltőagyat úgy terveztek, hogy akadálymentes legyen: a forgókar, amelyre szabadalmat jegyeztek be, az állítható magasságú kijelzők és a bőséges mozgástér – például kerekesszékben – mindenki számára megkönnyíti a töltést, beleértve a fogyatékkal élőket is.
A forgókar körülbelül 60 százalékkal csökkenti a töltőkábel súlyát. Ennek eredményeként a kerekesszékes ügyfelek az egyik kezükben tarthatják a CCS csatlakozót, a másik kezükkel pedig mozgathatják a kerekesszéküket. A CCS csatlakozótartó tovább optimalizálja a kerekesszékesek működését, míg a védőtető megakadályozza a csatlakozó nedvesedését. Ezenkívül a forgókar biztosítja a problémamentes hozzáférést bármely töltőaljzathoz, függetlenül attól, hogy azok a jármű elején, hátulján, bal vagy jobb oldalán találhatók. Ez megkíméli a vezetőt attól, hogy a járművet a megfelelő helyre kelljen manővereznie. Az automatikus kábelbehúzás megakadályozza, hogy a töltőkábel megbotlásveszélyt okozzon, vagy ne akadályozza a kerekesszéket használók útját. Sőt, a kábelt mindig szárazon tartja.
„A frankfurti nagyvárosi körzetben nagy sűrűségű elektromos meghajtású járműveink vannak. Ezzel párhuzamosan a töltőpontok kínálata folyamatosan bővül. A töltőközpont nemcsak üdvözlendő kiegészítő töltési lehetőség, hanem lehetőséget ad a felhasználóknak arra is, hogy a várakozási időt a szomszédos Klassikstadt épületben töltsék” – mondja Stephanie Wüst frankfurti tanácsnok, a gazdasági, jogi és városmarketing osztály vezetője. . A gyors töltés a városközpontokban és azok környékén különösen fontos azon sofőrök számára, akik otthon vagy munkahelyükön nem tudják feltölteni autóikat, jegyzi meg Wüst.
Az Audi a belvárosi töltésbe fektet be. „Frankfurtban körülbelül 5000 töltési műveletre számítunk évente” – mondja Nikolai Senst, aki az Audi töltőközpontjainak kiépítéséért felelős. „Arra számítunk, hogy hasonlóan magas lesz a visszatérő vásárlók aránya, mint a többi helyen.” Nürnbergben, ahol az Audi 2021 decembere óta üzemeltet egy Audi töltőközpontot hat töltőponttal és az emeleten egy 200 négyzetméteres társalgóval, a megtérülési arány körülbelül 70 százalék. A hub minden autómárkájú járművezető számára elérhető. Az Audi ügyfelei online foglalhatnak töltőhelyet a myAudi alkalmazáson keresztül.
A töltőközponthoz az Audi szétszerelt tesztjárművekből származó, második élettartamú akkumulátorokat használ. Ennek eredményeként az Audi használhatja a helyszínen elérhető kisfeszültségű csatlakozást, és nem kell további transzformátort beszerelnie. Ideiglenes tárolókapacitással összesen mintegy 1,05 megawattóra energia áll rendelkezésre a négy töltőponthoz – ez elegendő 60 jármű megszakítás nélküli töltésére.
Könnyű hozzáférés minden felhasználó számára
A négy töltőponttól balra és jobbra bőven van hely a kerekesszékesek számára. A járműajtók ott mindenkor teljesen kinyithatók. Az oldalfal felső végéhez erősített forgókar lehetővé teszi, hogy a töltőkábelt minimális erőfeszítéssel a jármű minden töltőaljzatához vezesse. A töltődugót csípőmagasságban lévő tartóban tárolják, amelybe automatikusan visszahúzódik. „Ezek nagyon hasznos funkciók számunkra, kerekesszékesek számára” – mondja Uwe Herrmann, az Audi vásárlója, akinek időnként segítséget kell kérnie benzinüzemű autója tankolásakor. „A töltőközpontban anélkül tudok tölteni, hogy idegenek segítségét kérném.” Ezenkívül az állítható magasságú kijelzők megkönnyítik a felhasználók számára a töltési folyamat alatti és utáni állapotra és időtartamra vonatkozó információk olvasását. Az Audi az Audi töltőközpont körüli létesítményeket is megvizsgálja az esetleges akadályok miatt.
„Ez nemcsak azt teszi, hogy az Audi töltőközpontja ideális hely a testi fogyatékkal élők számára, hogy gyorsan és kényelmesen tölthessék autójukat, hanem mindenki számára előnyös a forgókarral, a töltőállomások közötti bőséges hely és az állítható magasságú kijelzőkkel ellátott akadálymentes koncepció. ” – mondja Gerd Schönfelder, az Audi márkanagykövete, a téli paralimpiai játékok 16-szoros aranyérmese és 14-szeres világbajnoka. – A forgókar nagy segítség számomra. Schönfelder karamputált, és az Audi Q4 e-tron sorozat egyik modelljét vezeti, gyárilag felszerelt vezetési segédeszközökkel. 2007-ben az Audi volt az első autógyártó, amely vezetési segédeszközöket helyezett be konfigurátorába. „A gyorstöltés, a kényelem és az ár teljes csomagja rendkívül vonzó” – teszi hozzá Schönfelder. A HPC töltőpontokon az Audi vásárlói szerződésüktől függően 0,35 €/kWh-tól fizetnek.
Virtuális tippek és támogatás
A berlini és müncheni teszteket követően Frankfurtban is először alkalmaznak ügyfélszolgálati koncepciót: a speciálisan képzett személyzet kamerán keresztül nyújt tippeket és segítséget. A támogatási tanácsadók távolról is ellenőrizhetik a töltési folyamatot. Ha a hitelesítés során nehézségek merülnek fel, felhívhatják a figyelmet például a bankkártyás fizetés lehetőségére. Az Audi a Plug & Charge beállításához is segítséget nyújt. A szolgáltatás forródróton keresztül érhető el. „Egy ajánlat, amelyet nagyon jól fogadtak a tesztfázisban” – mondja Nikolai Senst.