Az Alfa Romeo 2025-ös éve a Junior-ral kezdődik

- Januárban a Junior olyan eladási rekordot ért el, amely felülmúlta a márka várakozásait.
- Több mint 22,000 megrendelés érkezett a Juniorra, amelyből a tisztán elektromos (BEV) modell részaránya 21%.
- Az európai és közel-keleti régióban már kapható Junior hamarosan Japánban és Ausztráliában is bemutatkozik.
Az Alfa Romeo igazi repülőrajtot vett 2025-ben, hiszen a Junior izgalmas üzleti sikereket tudhat magáénak: mindössze néhány héttel bemutatása után máris több mint 22,000 megrendelés érkezett rá, amelyből 21% a tisztán elektromos (BEV) modell részaránya. Ez az eredmény messze felülmúlja az előrejelzéseket, és még magabiztosabbá teszi a márkát, mert időközben az Ibrida Q4 változat megérkezésével teljessé vált a Junior-paletta. Ez igazán nagyszerű rajt és az értékesítés hamarosan megkezdődik Japánban és Ausztráliában is, ahol az Alfa Romeo komoly potenciállal bír.
Az európai vásárlók lelkesedése, amellyel a kompakt sportmodellt fogadták, óriási motivációt jelentett az Alfa Romeo teljes palettája (a Tonale, a Giulia és a Stelvio) számára. Ezek a modellek saját kategóriájukban továbbra is a márka olasz szellemiségét, a sportosságot és a szenvedélyt testesítik meg szerte a világon.
Santo Ficili, az Alfa Romeo vezérigazgatója:
“A Brüsszeli Nemzetközi Autószalonon az volt az optimista tervem, hogy január végéig értékesítünk 20,000 Juniort. A tény, hogy túlszárnyaltuk az elvárásokat, megerősíti, hogy projektünk jól halad, és hogy kereskedőink is jól teljesítenek. Mindenkinek köszönetet mondunk, aki eddig a Juniort választotta, s most a japán és az ausztrál bevezetésre összpontosítunk. Ezeken a piacokon az új modellnek az lesz a feladata, hogy megerősítse teljes palettánk, a kereskedőknél már elérhető, sok újítással felvértezett Giulia, Tonale és Stelvio eladásait.”