Az Ampere élre tör

  • Az elkövetkező években egy kihívást jelentő, mégis növekvő EV-piacon az Ampere gyorsan halad, hogy vezető szerepet vállaljon Európában.
  • Az elmúlt évben az Ampere felgyorsította fejlesztési és gyártási idejét: a Twingo kevesebb, mint 2 év alatt fejlesztésre kerül, 20 000 euró alatti eladási áron; és a Renault 5 jól fejlett, hogy kevesebb, mint 10 órán belül gyárthassa Ampere ElectriCity központjában.
  • A kompakt EV körüli pozitív első együttműködés után a Nissan felkérte az Ampere-t, hogy vizsgálja meg a következő A-szegmensű elektromos autó fejlesztését, kihasználva az újonnan megvalósított áttörési folyamatokat.
  • Ez az új lehetőség azt mutatja, hogy az Ampere felgyorsult, mint a nagyobb márkák technikai platformja: az Alpine az A290-vel és az A390-vel, a Nissan a kompakt EV-vel és a jövőbeli A-szegmenssel, a Mistubishi a következő EV C-SUV-val
  • Járműveinek fejlesztésének felgyorsítása és a technológiai innováció és az ügyfélélmény szempontjából a legjobb szint felkutatása érdekében az Ampere most egy Kínában működő dedikált csapatot vesz fel, nagyon szorosan együttműködve a kínai partnerekkel, azzal a céllal, hogy megtanulja és felzárkózjon.
  • A volatilitás és a költségek jelentős csökkentésére való képességének bizonyítása érdekében az Ampere készen áll arra, hogy 2026 elején autójában LFP (lítium, vas, foszfát) kémiát szerezzen, és áttöréses technológiát fog létrehozni az akkumulátorokban, kobaltmentes kémia, 2028-ban.
  • Az Ampere 2026-ban lesz az első európai SDV, egy példa a horizontális megközelítés érvényességének bizonyítására, amely lehetővé teszi a költségek csökkentését, miközben megtartja a magot.
  • Az Ampere a 40% -os költségcsökkentési ütemtervvel halad a C-szegmensű elektromos járművek első és második generációja között 2028-ban, az LFP és az új technológiák, például a cell-to-pack 2026-os köszönhetően.
  • A 2028-ban piacra kerülő EV következő generációnk áttörő technológiákat és ambíciókat fog integrálni, hogy a verseny legjobb szintjén legyenek, két generációt felzárkózva az egyikbe.
  • Az elektromos járműveken túl az Ampere bemutatja a nettó nulla mobilitás irányába mutató technológiákat, amelyeket a Párizsi Autószalonon bemutatott Renault Emblème demo-autó mutat be.

Egy évvel a bevezetése után az Ampere, az intelligens EV tiszta játékos megosztja az elmúlt tizenkét hónapban elért főbb előrelépéseket.

Az EV-piac közelmúltbeli lassulása ellenére az Ampere felgyorsul, hogy utolérje a vezetõket, és kiszélesítse a szakadékot társaival Európában. Az Ampere azt tervezi, hogy kihasználja az EV-piac várható növekedését, amely az elkövetkező öt évben évente mintegy 25% -ot tesz ki, és ez az autóipar növekedését idézi elő.

Mélyen gyökerezik Franciaországban, hogy szolgálja az európai piacot és azon túl, az Ampere felállt Észak-Franciaországban ElectricCity, EV gyártási központja, amely egy egész ökoszisztémát kihasznál az elektromos járművek versenyképes előállításához: Megane E-Tech Electric, Scenic E-Tech Electric, Renault 5 E-Tech Electric és Renault 4 E-Tech Electric. ElectricCity, összegyűjtve a Douai, a Maubeuge és a Ruitz gyárakat, és szorosan együttműködve a Cléonnal az e-porlasztás céljából, csökkenti gyártási idejét, hogy kevesebb, mint 10 órán belül előállítsa a Renault 5-et.

Az egy évvel ezelőtt bejelentett Twingo fejlesztés jó úton halad, készen áll a piacra lépésre 2026-ban, kevesebb mint két év alatt alakult ki, 20 000 euró alatti eladási áron. Ennek érdekében felkutattuk a technológiai innovációk és az ügyfelek tapasztalatainak legjobb szintjét.

A hamarosan megjelenő kompakt EV-vel kapcsolatos első sikeres technológiai együttműködés után a Nissan felkérte az Ampere-t, hogy vizsgálja meg a következő A-szegmensű EV fejlesztését, a gyorsulásra építve és az újonnan megvalósított áttörési folyamatok kihasználásával. Ez az autó részesülne az Ampere költségcsökkentési ütemtervéből és a csökkent fejlesztési időből.

Ez az új lehetőség demonstrálja az Ampere erős pozícióját a fő márkák technikai platformjaként: az Alpine with A390 az AmpR Medium-en kifejlesztett, az AmpR Small-en kifejlesztett és Douai-ban gyártott A290 mellett; A Nissan kompakt EV-jével, amelyet az Ampere fejlesztett ki és gyártott 2025-ben, valamint a potenciális A-szegmens EV-vel, valamint a Mitsubishi az AmpR C-SUV-vel, amelyet az AmpR Medium 2-ben fejlesztettek ki.

Az EV-k fejlesztésének felgyorsítása érdekében az Ampere egy dedikált entitásra támaszkodik Fejlett Kína Fejlesztési Központ, amelyet egy olyan csapat összegyűjtésére hoztak létre, amely nagyon szorosan együttműködik a kínai partnerekkel. Egy ilyen integrált csapat létrehozásának törekvése az, hogy az ökoszisztémából tanuljon a fejlesztési folyamatokról, és a lehető legtöbbet hozza ki mind az Ampere, mind a Renault Group csapatainak.

Az Ampere azt is elérte, hogy az LFP (lítium, vas, foszfát) technológiát 18 hónapon belül beépítse autójába, az NMC (Nickel, Mangán, Cobalt) mellett, megmutatva agilitását volatilitás idején és képességét jelentős átalakulások végrehajtására rekordidő alatt. a költségek jelentős csökkentése érdekében.  Cell-to-pack technológiákkal és cell-alvázon dolgozva az Ampere ügyfeleinek a legjobb autonómiát kínálja a legjobb áron, felhasználásuktól függően.

2028-ra az Ampere készen áll arra, hogy kobaltmentes akkumulátorokkal szállítsa a kémia következő technológiai ugrását, összegyűjtve az NCM energia sűrűségét, az LFP költségeit és biztonságát, valamint kevesebb, mint 15 perc töltést. Előrejelzi azt a célkitűzést, hogy 2030 körül megduplázza az NCM energia sűrűségét egy kobaltmentes katód és egy Li-Metal anód révén, amelyet egy szerkezeti szilárdtest akkumulátorra alkalmaznak.

Az Ampere 2026-ban lesz az első európai SDV-vel a FlexEVan segítségével, amely egy példa a horizontális megközelítés érvényességére, lehetővé téve a költségek csökkentését, miközben megtartja a mag IP-jét. Ez a megközelítés kulcsfontosságú a szoftverben, a Google és a Qualcomm esetében; hanem az Európában székhellyel rendelkező négy partnerrel rendelkező akkumulátorokban is; és a Power Electronics területén, hogy felgyorsuljon ezen a területen, ami az elektromos erőátvitel költségeinek jelentős részét képviseli.

Az elmúlt évben tett előrelépések kombinációja lehetővé teszi az Ampere számára, hogy jó úton haladjon a 40% -os költségcsökkentési ütemtervével a C-szegmens EV-k első és második generációja között 2028-ban, különös tekintettel az LFP-re és az új technológiákra, például a cell-to-pack-ra.

A C-szegmensű EV-k következő generációja 2028-ban a legjobb hatékonyságot nyújtja az energiaintegráció, a hőkezelés áttörésének és más új technológiák beágyazásának köszönhetően, mint például a ritkaföldfémek szabad motorjának harmadik generációja. Ezekkel az autókkal az Ampere azt tervezi, hogy a verseny legjobb szintjén lesz, és két generációt felzárkóztat az egyben.

Az elektromos járműveken túl a nettó nulla mobilitásig az Ampere bemutatja az elvégzett munkát egy jelentős mérnöki és innovációs kihívás kezelésére. Renault Emblème. Meggyőződve arról, hogy a szén-dioxid-mentesítés csak csapatként játszható le, az Ampere a legmodernebb technológiákat gyűjtötte össze a kulcsfontosságú területeken, hogy ambícióját felfelé és futó autóra változtassa.

Az Ampere-t úgy terveztük, hogy egyedi technológiát és vevői élményt nyújtson, hogy rekordidő alatt elérje a legjobbat. Az Ampere által mindössze egy év alatt elért jelentős előrelépések azt bizonyítják, hogy ez határozottan a legmegfelelőbb válasz az európai autóipar számára a keletről és a nyugatról érkező új versenytársak számára.  Megváltoztatjuk, és célunk az, hogy vezető szerepet vállaljunk Európában és azon túl is. ” mondta Luca de Meo, a Renault Group és az Ampere vezérigazgatója.

Az Ampere-ről
Az Ampere az első európai intelligens EV tiszta játékos. A Renault Group-tól született Ampere teljes elektromos járműveket tervez, fejleszt, gyárt és forgalmaz csúcstechnológiával, mindenki számára elérhető. Az ügyfelek tapasztalatait, valamint a társadalmi és környezeti hatásokat beépítik a járműfejlesztési folyamatba annak biztosítása érdekében, hogy azok összhangban álljanak a márka elkötelezettségével az ügyfelek, a bolygó és a rajta élők iránt. További információkért kérjük, látogasson el a www.ampere.cars vagy kövesse az Ampere-t LinkedIn vagy X.