Az Audi legerősebb sorozatgyártású járműve az új RS e-tron GT

A karbon álcázás ötvözi az esztétikai kifinomultságot és a funkcionalitást

Az Audi RS e-tron GT performance2 dizájnelemei rendkívül jellegzetesek. Az opcionális matt, sötétített karbontető kombinálható más opcionális karbon álcázó elemekkel, amelyeket az Audi most használ először, és kizárólag ehhez a származékhoz rendelhető. Szén-álcázást használnak a lökhárító betétei, a lengőpanel, a diffúzor egyes részei és az oldalsó tükrök. Az új Bedford Green külső kivitel kifejezetten az RS e-tron GT teljesítményhez2 is elérhető.

„Abszolút formai nyilatkozatként az RS e-tron GT performance2 minden részlete tökéletesen összehangolt, a karbontetőtől a biztonsági övekig, a külsőtől a belsőig. Ez egy RS e-tron GT egészen lefelé. Ahogyan az anyagot használjuk, a szénnek nincs irányultsága; minden szempontból másképp néz ki” – mondja Christopher Kröner, az Audi újításáért felelős szín- és burkolattervező. „Ez döntő fontosságú, mert a mi Gran Turismónk olyan, mint egy szobor, amely minden oldalról megközelíthető, tehát mindenhol ezt a hatást kell kifejtenie. A világítástól függően időnként mozgékonynak, máshol diszkrétnek és visszafogottnak tűnik. Ami ellentmondásnak tűnik, az a tökéletes egyensúly a sportosság és az elegancia között. ”

Egy másik belső kiemelésként a teljesítménymodell új és exkluzív dizájncsomaggal rendelkezik, Serpentine Green varrással, amely illeszkedik a Bedford Green külsőhöz és a 18 irányban állítható ülésekhez. A dekoratív betétek matt karbon álcázásban is kaphatók, hogy illeszkedjenek a külsőhöz. Az 1994-es Audi Avant RS 2 előtt tisztelegve, ahol az analóg tárcsák is fehér színűek voltak, az RS e-tron GT performance2 fehér teljesítménymérőt és sebességmérőt tartalmaz, mint különleges digitális funkciót.

A sportos hangélmény részletgazdag

Az RS e-tron GT performance2-ben az ügyfél szabályozhatja a jármű hangját – az elektromos hajtás csendességétől a progresszív hangélményig. A sportos, terjedelmes és kiváló minőségű e-tron Sport hangzás alapfelszereltség. A progresszív Gran Turismo karakterének hallható megnyilvánulásaként az utastérben lévő hangzást a teljesítménymodellhez újra felerősítették. A hangzást részleteiben harmonizálták, különösen a 70-90 km/h közötti terhelés nélküli sebességtartományban. A csomagtartóban található két vezérlőegység és erősítő külön külső és belső hangokat generál két hangszórón keresztül, egy külső és egy a jármű belsejében.

A digitális hang olyan adatokon alapul, mint az elektromos motorok fordulatszáma, a gázpedál helyzete, a jármű sebessége és egyéb paraméterek. Az eredmény egy 32 egyedi forrásból mintavételezett szintetikus hang – a különféle valós felvételektől a szerkesztett szintetizátorhangokig –, amely hiteles és rendkívül árnyalt módon támogatja a meghajtórendszer működését.

Precizitás, tökéletesség, szenvedély és a részletek szeretete – kis szériás gyártás a Böllinger Höfe-nél

Az új RS e-tron GT performance2 szintén az Audi neckarsulmi telephelyén található Audi Sport GmbH gyártóüzemében készül. A Böllinger Höfe-nél speciálisan testre szabott új technológiákat alkalmaznak, de az utolsó lépést a tapasztalt, éles szemű és biztos kezű munkatársakra bízzák. A Böllinger Höfe gyártóüzem mintegy 500 alkalmazottja átfogó, haladó képzésben részesült az új e-tron GT modellcsaládhoz. A gyártás megkezdése előtt néhány folyamatot és rendszert átalakítottak, hogy lehetővé tegyék az új termékjellemzők telepítését. Például az innovatív aktív felfüggesztés felszerelése a telepítési előkészítés új lépéseként került beépítésre.

Közvetlenül ezután, a futószalag 20. ciklusában megtörténik az Audi e-tron GT úgynevezett „házasodása”, az összeszerelt karosszéria és az akkumulátor, a villanymotorok és a felfüggesztés összekapcsolásával. Ezek a főbb technológiai építőelemek görgős szállítószalagon futó munkadarabtartóra kerülnek, és milliméteres pontossággal a karosszéria alá helyezhetők. Intelligens, önbeállító eszközökkel az alkalmazottak 74 különböző ponton rögzítik az akkumulátort és a meghajtó alkatrészeket a karosszériához.

A Böllinger Höfe kisszériás gyártása valós laboratóriumként szolgál a termelés és a logisztika digitalizálásának előmozdításához. A teljesen összekapcsolt és intelligens gyár intelligens megoldásait itt tesztelik, finomítják, és végül adaptálják a nagy volumenű gyártáshoz, például a neckarsulmi üzemben.

Már rendelhető, az árak 160 500 eurótól kezdődnek

Az RS e-tron GT performance2 ára 160 500 eurótól kezdődik, a csúcsmodell pedig már megrendelhető. Az S e-tron GT5 ára 126 000 eurótól, az RS e-tron GT4 147 500 eurótól indul.


Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!