Az Audi Q6 E-Tron 64 ezer dollár alatt indul, akár 321 mérföldes hatótávolságot kínál

Az Audi bejelentette, hogy a Q6 e-tron ára 63 800 dollártól lesz az Egyesült Államokban.
Három különböző hajtáslánc lesz elérhető, az SQ6 e-tron pedig 509 LE-t kínál 72 900 dollárért.
A hatótávolság modellenként változó, de a hátsókerék-hajtású változat akár 321 mérföldet is megtehet egyetlen töltéssel.

Az Audi Q6 e-tron még az év vége előtt megérkezik az egyesült államokbeli márkakereskedésekbe, és a cég bejelentette, hogy az ára 63 800 dollártól kezdődik. Ez 8600 dollárral több, mint a Q4 e-tron, de 10 600 dollárral kevesebb, mint a Q8 e-tron.

Három különböző modell lesz elérhető, köztük a belépő szintű Q6 e-tron. 100 kWh-s akkumulátorcsomaggal, valamint hátul elhelyezett motorral rendelkezik, amely akár 322 LE-t (240 kW / 326 LE) teljesít. Ez lehetővé teszi, hogy a crossover 6,3 másodperc alatt gyorsuljon fel 0-60 mph-ról (0-96 km/h), mielőtt eléri a 209 km/h-s végsebességet.

Az opcionális ultracsomaggal, amely 18 hüvelykes kerekeket és alacsony gördülési ellenállású nyári gumikat tartalmaz, a modell EPA hatótávolsága 321 mérföld (517 km). Ez a leghosszabb távolság az Audi EV között.

Azok az ügyfelek, akik minden időjárási körülmények között szeretnének tapadást elérni, frissíthetnek a Q6 e-tron quattro-ra, amelynek ára 65 800 dollár. 100 kWh-s akkumulátorcsomaggal és kétmotoros összkerék-hajtással rendelkezik, amely akár 456 LE-t (340 kW / 462 LE) teljesít indításvezérléssel. Ez 4,9 másodpercre csökkenti a 0-60 mph (0-96 km/h) időt, de a végsebesség változatlan marad 130 mph (209 km/h). A hatótávolság enyhén csökken, mivel a modell várhatóan csak 307 mérföldet (494 km) tesz meg a feltöltések között.

Ha ez nem elég gyors, akkor az SQ6 e-tront 72 900 dollárért kaphatja meg. A kétmotoros összkerékhajtási rendszere akár 509 LE (380 kW / 516 LE) teljesítményt is jelent, ami azt jelenti, hogy 4,1 másodperc alatt gyorsul 96 km/h-ra, végsebessége pedig 143 mph (230 km) /h). Részben a nagyobb, 20 colos kerekeknek köszönhetően azonban a hatótáv szerényebb, 443 km.

Amikor eljött az újratöltés ideje, a 260 vagy 270 kW-os egyenáramú gyorstöltési képesség akár 21 perc alatt is képes 10-80%-ról feltölteni az akkumulátort. Otthon az ügyfelek akár 9,6 kW-ig tölthetnek, de a vállalat bejelentette „opcionális fedélzeti töltési beállítását, amely várhatóan később lesz elérhető, [amely] 19,2 kW-ig (240 V/80 A) támogatja a váltakozó áramú töltési sebességet. ”

A három modell Premium, Premium Plus és Prestige díszítéssel rendelkezik. Az Audi nem mélyedt el sok konkrétumban, de a belépő szintű Q6 e-tron Premium LED-es világító egységekkel és 19 colos kerekekkel rendelkezik. A vásárlók találhatnak még egy 11,9 hüvelykes digitális műszercsoportot és egy 14,5 hüvelykes információs és szórakoztató rendszert, amelyen Android Automotive fut. Hozzájuk csatlakozik a kőszürke nyírfa lineáris natúrfa díszítőelemek és a vezetőtámogató rendszerek széles választéka, beleértve az adaptív sebességtartó automatikát, az ütközést elkerülő asszisztenst, a vészfék-asszisztenst és a közlekedési tábla felismerést.

A Q6 e-tron Premium Plus elegánsabb LED-es fényszórókkal, kiterjesztett valóság-kijelzővel és Bang & Olufsen prémium audiorendszerrel rendelkezik. Panorámás napfénytetőt és fűthető hátsó üléseket is találnak a vásárlók.

A Prestige változat még ennél is tovább megy, mivel adaptív légrugózást, akusztikus első oldalsó üveget és 10,9 hüvelykes utasoldali kijelzőt kapott.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!