Az Audi TT Roadster Final Edition stílusosan búcsúzik Amerikától

A Goodwood zöld színben, Palomino Brown bőrrel készült, 69 000 dolláros TT Roadster Final kiadás az eredeti modellhez hasonlít, és számos egyedi elemet tartalmaz.

Eljött az idő, hogy az Audi búcsút adjon a TT-nek az Egyesült Államokban, és ahogy belépett a világba, úgy ki is fog távozni: stílusosan. Mindez a hihetetlenül csábító TT Roadster Final Edition modellnek köszönhető, aminek az a bökkenője, hogy az Egyesült Államokban mindössze 50 darabra korlátozódik.

A 68 895 dolláros MSRP-ért (beleértve az 1 095 dolláros útiköltséget) kínált modell számos egyedi dizájnelemet kínál, amelyeket a különleges Goodwood Green gyöngyhatású festék emel ki. Bólintva az első generációs modellre, amelyhez ugyanazt a színt kínálták, jól játszik a Palomino Brown bőrrel, amely utalás a baseball öltésbőrre, amelyet a TT első piacra dobásakor is kínáltak.

Kívül platinaszürke matt lökhárítót és oldalsó díszítést is kapott az S line külső kezelésnek köszönhetően. Ez az első alkalom, hogy a díszítővonalat a harmadik generációs TT Roadsteren kínálják, bár az S line jelvényt törölték, hogy igazán különleges legyen.

A szürke díszítéssel szemben a puha felső is szürke. Ezt a színt korábban csak egyszer használták, a 2019-es TT Roadster 20th Anniversary modelljén. A tető mindössze 10 másodperc alatt felemelhető vagy leengedhető, miközben a jármű akár 50 km/h sebességgel halad.

A TT Roadster Final Edition 20 × 9 hüvelykes, 10 Y küllős kovácsolt kerekekkel van felszerelve, amelyek ugyanazokkal a 255/30 R20 92Y XL nyári gumikkal vannak felszerelve, amelyek a nagyobb teljesítményű TTS-hez vannak felszerelve. Ugyanettől a modelltől kölcsönzi a mágneses futóművet is, amely 10 mm-rel (0,3 hüvelykkel) csökkenti a menetmagasságot, és jobb menetdinamikát kínál.

Nincs meglepetés a motorháztető alatt, ahol az Audi mindenkori 2,0 literes, négyhengeres turbófeltöltős motorjából nyerik az energiát. 228 LE (170 kW/231 LE) és 258 lb-ft (350 Nm) forgatónyomaték, amelyet a hétfokozatú S tronic duplakuplungos sebességváltó továbbít mind a négy kerékre, és mindez lehetővé teszi, hogy elérje a 60 mérföld/órás sebességet. (96 km/h) mindössze 5,5 másodperc alatt.

A TT-t 1998-ban mutatták be először a világnak, és azóta is az Audi termékkínálatának alappillére. A márka azonban bejelentette, hogy leállítja az autó gyártását a 2023-as modellel. Az autógyártó különleges kiadásokkal búcsúzott a TT-től az Egyesült Királyságban, Japánban és most az Egyesült Államokban is.

carscoops