Az Automobili Lamborghini bemutatja a Launchert a Robloxon
Tapasztalja meg a Lamborghini teljesen elektromos Ultra GT-jét évekkel azelőtt, hogy az utcára kerülne a fizikai világban
Az Automobili Lamborghini bejelentette magával ragadó virtuális élményének elindítását, a Lamborghini Lanzador Lab: A hivatalos tervezési és vezetési élményt a Robloxon, a kommunikáció és kapcsolat globális, magával ragadó platformján. Ez az egyedülálló virtuális 3D-s élmény lehetővé teszi több mint 70 millió napi aktív Roblox-felhasználó számára, hogy belemerüljenek az Automobili Lamborghini világába, és saját bőrükön tapasztalják meg a nagy teljesítményű vezetés jövőjét.
Ebben az exkluzív, magával ragadó 3D-s élményben a látogatók felfedezhetik a Lanzador, az Automobili Lamborghini teljesen elektromos Ultra GT-jének legmodernebb dizájnját és technológiáját, évekkel azelőtt, hogy az utcára kerülne a fizikai világban. A testre szabható funkciók és interaktív komponensek révén a Lamborghini a metaverzumba hozza jellegzetes innovációját és stílusát.
„Nagyon örülünk, hogy bemutathatjuk a Lanzadort a Robloxon, és lehetőséget kínálunk a globális közönségnek, hogy a Lamborghinivel soha nem látott módon találkozhasson az új, több mint 1 MW csúcsteljesítményű elektromos motorral” – mondta Christian Mastro, az Automobili Lamborghini marketing igazgatója. „Ez az együttműködés bizonyítja elkötelezettségünket, hogy elérjük a rajongók új generációját, és bemutassuk márkánk vezető szerepét digitális és fizikai téren egyaránt.”
Az Automobili Lamborghini magával ragadó élménye a Robloxon túlmutat a hagyományos játékon, virtuális 3D teret biztosítva a felhasználóknak, hogy ne csak a Lanzador teljesítményét bárki más előtt teljesen új módon tapasztalhassák meg, hanem megismerhessék a márka gazdag történelmét és dizájn DNS-ét. A felhasználók felfedezhetik az Automobili Lamborghini múzeum virtuális másolatát, megtervezhetik és személyre szabhatják saját digitális Lanzadorjukat a Lamborghini Ad Personam személyre szabott programján keresztül, és versenyezhetnek virtuális versenyidőfutamokon „saját” személyre szabott autójukkal.
„Nagyszerű látni a Lanzador Design Labot és az általános tervezési nyelvet a Roblox élményben. Még fiatalabb generáció előtt nyitja meg” – jelentette ki Mitja Borkert, az Automobili Lamborghini formatervezési igazgatója.
Az élménybe beletartoznak az Automobili Lamborghini márkájú digitális cikkek és kiegészítők is, amelyeket a rajongók beszerezhetnek vagy vásárolhatnak avatarjukhoz, beleértve a versenysisakot, hátizsákot, sapkákat és sapkákat. Az „ultra-Lamborghini-rajongóknak” az élmény egy luxuscikk – egy limitált szériás Automobili Lamborghini Bull Head -t kínál. Mivel csak három darab áll rendelkezésre eladásra, mindegyik tételt 1,5 millió Robuxért (a Roblox digitális pénzneméért) kínálják, és a három vásárló egyéni In Real Life élményben is részesül, amellyel ellátogathat az olaszországi Sant’Agata Bolognese-i Lamborghini központba.
Ez a VIP jutalom magában foglalja a Museo Automobili Lamborghini és az Ad Personam Stúdió megtekintését, ahol megtekinthetik a fizikai Lanzador koncepcióautót, többet megtudhatnak annak jellemzőiről és meglátogathatják a gyárakat.
A Roblox platformon a leggyorsabban növekvő korosztály a 17-24 éves, ami lehetővé teszi a márka számára, hogy dinamikus és sokszínű közönséggel foglalkozzon, és tökéletes terepet biztosít az Automobili Lamborghini számára, hogy bemutassa elkötelezettségét az innováció és a digitális luxus jövője iránt. A több mint 180 ország elérhetőségével a Roblox lehetővé teszi a rajongókkal való kapcsolatot világszerte, és autentikus Automobili Lamborghini élményt kínál a metaverzumban.
Látogasson el a Lamborghini Lanzador Labba, hogy megépítse és versenyezzen saját virtuális Lanzadorját még ma.