Az Automobili Lamborghini bemutatótermet nyit San Antonio-ban

A Lamborghini márka kibővíti kiskereskedelmi lábnyomát az Egyesült Államokban, és a Temerario globális premierjét követően először mutatják be teljes hibrid termékkínálatát.

Az Automobili Lamborghini bejelentette első bemutatótermének megnyitását a texasi San Antonio-ban, mivel az olasz márka továbbra is rekordot döntögető értékesítési eredményeket produkál 2024 első hat hónapjában. a Huracán utódja, a Temerario[1], és az egyik első bemutatóterem, ahol a vásárlók személyesen is megtekinthetik az autót és megrendelhetik. Ezen az ünnepi eseményen részt vett Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója, valamint Federico Foschini marketing és értékesítési igazgató, valamint Andrea Baldi, az Automobili Lamborghini America vezérigazgatója.

„A vállalat vezető piacaként Texas ideális hely az ikonikus Huracán utódjának – a cég történetének legkeresettebb szupersportkocsijának – utódjának bemutatására, először a Monterey Car Week alatti globális debütálásunk után. Ebben a hónapban” – mondta Winkelmann. „A Lamborghini San Antonio hozzáadásával készen állunk arra, hogy jobban kielégítsük ügyfeleink értékesítési és szolgáltatási igényeit Texasban, miközben támogatjuk a sportkocsik és luxusterepjárók növekvő piacát Texasban.”

A 27605 I-10, Boerne, TX 78006 szám alatt található Lamborghini San Antonio az olasz autótervezés és mérnöki munkák legjavát tartalmazza, a piacon a legújabb szupersportkocsikkal és Super SUV-kkal. A 40 000 négyzetméteres kirakat magával ragadó márkaélményt nyújt, kiegészítve Collezione és Accessori Originali divatajánlatokkal, valamint egy Ad Personam testreszabási szobával, ahol az ügyfelek személyre szabhatják álmaik autóikat, köztük a Temerariot is, szinte végtelen egyedi színek és anyagok segítségével. . A Lamborghini San Antonio létesítményének bevonása összesen négy Lamborghini kiskereskedelmi célpontot jelent Texasban, és 50-et Amerika-szerte.

A San Antonio bemutatóterem megnyitása a Lamborghini hatalmas növekedésének időszakában történik. A vállalat 2024 első hat hónapjában 5558 autót szállított le világszerte, ami 4,1%-os növekedést jelent 2023-hoz képest, az Egyesült Államok pedig továbbra is az első számú piac maradt, 1637 darabbal. Ezek a kivételes eredmények szilárd alapot biztosítanak, miközben a vállalat a teljes Lamborghini termékcsalád hibridizációjával teljesíti villamosítási stratégiájának harmadik lépését, amely immár magában foglalja a nemrég debütált Temerariot, valamint a korábbi zászlóshajót, a Revuelto-t[2] és a Super SUV Urus SE-t[3]. .

A Temerario – egy ikerturbós V8-as hibrid szupersportkocsi, amelynek összteljesítménye meghaladja a 900 lóerőt, és 2,7 másodperc alatt gyorsul 0-62 mph-ra – a Lamborghini San Antonio ünnepélyes megnyitóján megjelent vendégeknek lehetőségük volt látni a Revuelto és az Urus SE személyesen. A több mint 1000 lóerős és 217 mérföld/órás végsebességű Revuelto vadonatúj 6,5 literes V12-es középmotorja három villanymotorral és 8 sebességes duplakuplungos sebességváltóval rendelkezik. A Super SUV-t kereső vásárlók számára az Urus SE ikerturbós 4.0 V8-as motorral és 25 kWh-s lítium-ion akkumulátorral rendelkezik, amely 800 CV (789 lóerő) összteljesítményt biztosít, és 194-es végsebességet ér el. mph (Urus S: 190 mph).

[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a típusjóváhagyási szakaszban vannak.

[2] A Revuelto fogyasztási és emissziós értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 11,86 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 10,1 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 276 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: G; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 17,8 l/100km; Kombinált CO2-kibocsátás és lemerült akkumulátor hatékonysági osztályok: G; [WLTP].

[3] Az Urus SE fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 39,5 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: B; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 12,9 l/100km; Kombinált CO2-kibocsátás és lemerült akkumulátor hatékonysági osztályok: G; [WLTP].


Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!