Az Automotive Transformation Group felvásárolja a SalesMaster -t
Az akvizíció aláhúzza a csoport általános stratégiáját, hogy támogassa autóipari ügyfeleit, hogy lépést tartsanak a gépjárművek gyors digitalizációjával, növeljék a költséghatékonyságot és éljenek a kereskedelmi lehetőségekkel egy többcsatornás fogyasztói úton
: Alig két héttel a globális bevezetése után az Automotive Transformation Group befejezte a vezető autóipari szoftverbeszállító SalesMaster felvásárlását. Ezzel a Csoport tovább hangsúlyozta azon szándékát, hogy kulcsszereplő legyen a globális autóipari digitális kiskereskedelemben.
A fogyasztókat és a járműveket összekötő autóipari e-kereskedelem virágzott és felgyorsult a COVID-19 világjárvány fényében, amikor sok kereskedést bezártak szerte a világon. A zökkenőmentes és integrált back office rendszerek mellett előfeltétel lett az erős online kiskereskedelmi jelenlét, az online betétek befogadásától a teljes körű tranzakcióig. Az Automotive Transformation Group a hónap elején jelent meg a piacon, hogy még tovább mozdítsa az ilyen digitalizációt, azáltal, hogy forradalmasította a teljes járműértékesítési folyamatot, és az iparág első globális és skálázható megoldását kínálta az automatizált jármű -életciklus -kezeléshez.
A SalesMaster bevonása az Automotive Transformation Groupba, különösen a GForces márkanév alatt, növeli annak képességét, hogy támogassa ügyfeleit a lehetőségek felkarolásában egy valóban többcsatornás fogyasztói utazás révén.
A 2009 -ben alapított és az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező SalesMaster már számos franchise -kereskedő oldalt szolgál ki hazai piacán. Főbb termékei a készletkészlet-kezelő eszköz, a STOCKBOOK, a DEMO DIARY és a FLEETBASE, a flottaközpontú rendeléskezelő platform. A vállalat egyéb szoftvermegoldásai mellett most mindegyiket zökkenőmentesen integrálják az anyavállalat kínálatába, hogy még hatékonyabb platformot hozzanak létre, amely speciális szakértelmet és betekintést ad a részvénykezelő szoftverfejlesztés területén. Az új járművekre, az adatminőségre és a működési értékesítési hatékonyságra összpontosítva az eszközök lehetővé teszik a kiskereskedők és az OEM -k számára, hogy okosabban dolgozzanak, több adatcsatornát egyetlen, egyszerű felületen elfogyasztva, időt és pénzt is megtakarítva.
A felvásárlást kommentálva Giles Smith, az Automotive Transformation Group termékfejlesztési igazgatója elmondta: „Már kiváló munkakapcsolatban voltunk a SalesMaster csapatával, miután számos sikeres, élvonalbeli GForces ügyfélprojekten dolgoztunk együtt. Valódi iparági járműadat -szakértők, akik kereskedői értékesítési környezetben dolgoztak, és ezért megértik az új és használt járművek különböző adatforrásainak kezelésének összetettségét. Digitális tudásuk és ügyfélkörük ideális. ”
Christian Erlandson, az Automotive Transformation Group vezérigazgatója hozzátette: „Örömmel üdvözlöm az egész SalesMaster csapatot az Automotive Transformation Group családban. Hatékonyak lesznek általános kereskedelmi stratégiánk továbbfejlesztésében, mivel valami igazán egyedit hozunk létre az autóipari digitális kiskereskedelmi piacon. ”
Chris Stott, a SalesMaster vezérigazgatója így nyilatkozott: „Hatalmas növekedési úton jártunk az elmúlt 11 évben, és ez a legújabb szakasz az eddigi legizgalmasabb. Örömünkre szolgál, hogy az Automotive Transformation Group részévé válhatunk, és nagyszerű nemzetközi jövő elé nézünk az elkövetkező években. ”