Az ‘Edition 8’ Észak-Amerikában ünneplo a Continental GT V8, GTC V8 és Flying Spur V8 utolsó kiadását
- Lenyűgöző, bőségesen kidolgozott elismerés a Bentley figyelemre méltó 4,0 literes duplaturbós V8-asához Continental GT-ben, GTC-ben és Flying Spurben
- A Mulliner legkeresettebb opcióinak összeválogatott csomagja, beleértve a tenyérbevonatot az üléseken, a 22 hüvelykes kerekeket és a Bentley forgó kijelzőt
- Exkluzív Edition 8 jelvény a külsőn, az üléseken és a futófelületeken
- A 8-as kiadás kizárólag az észak-amerikai piac számára készült
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Miközben a Bentley az új Ultra Performance Hybrid elektrotöltésű hajtásláncának bemutatására készül, egy testhezálló amerikai hattyúdalt hoztak létre az erőteljes és karizmatikus, 4,0 literes ikerturbós V8-as ünnepére. A Continental GT, a Continental GTC és a Flying Spur ‘Edition 8’ csak Észak-Amerikában lesz elérhető, és számos Mulliner Personal Commissioning opciót tartalmaz.
Az Edition 8 modellek csúcspontjai közé tartozik a Blackline specifikációjú külső fényes szoftver, a feltűnő 22”-os kerekek, 5 vagy 10 küllős kivitelben, a Comfort Specification ülések, a Bentley elismert forgatható kijelzője és a kontrasztos varrások. Az ügyfelek a csomag részeként a Mulliner Extended Paint kínálatában több mint 60 szín közül választhatják ki a számukra legkedvezőbb festéket. Egy másik Mulliner Personal Commissioning opció, a Palm Fluting egyedi és hívogató stílust kölcsönöz az első és a hátsó üléseknek, és soha nem kínálták a Bentley sorozatgyártású modelljein sem.
Az egyéb átgondolt vonások közé tartoznak az önszintező kerékjelvények, a LED-es üdvözlőlámpák és az erősen polírozott, megtervezett „ékszer” töltősapka, amelyet eredetileg az ügyfél személyes megbízásából hoztak létre.
A 8-as kiadás jelvénye a Continental GT és Continental GTC modellek sárvédőjén, míg a Flying Spur esetében a D oszlopon található. Belül az Edition 8 motívum található hímzett emblémaként az üléstámlákon, valamint gravírozva a futófelületeken.
Az észak-amerikai piacon az ügyfelek az egyik utolsó és legbőségesebben felszerelt, 4,0 literes, duplaturbós V8-as modellt vehetik át, élvezve az Edition 8 jelvény által biztosított exkluzivitást – az első szállítások hamarosan esedékesek.
Mai V8-as motor
A Bentley visszavonja jelenlegi generációs, 4,0 literes duplaturbós V8-as motorját a Continental GT, a Continental GTC és a Flying Spur modellcsaládból. Kezdetben ez az Egyesült Királyságra, Európára és a MEAI-ra vonatkozik, míg más területekre, köztük Észak-Amerikára, később következik.
Míg a jelenlegi motor a Bentayga család részeként fog élni, a Continental és a Flying Spur sorozatok gyártásának befejezése a Bentley Beyond100 stratégiájának következő lépése, 2024-re minden modellvonal kínál hibrid változatot. Ez az út már elkezdődött, a Bentayga és a Flying Spur Hybrid modellek bevezetésével, amelyek iránt a kereslet meghaladja a cég várakozásait.
A V8-as belső égésű motor kulcsszerepet játszott számos Bentley szívében az elmúlt 75 évben. Az első L-sorozatú V8-as motort 1959-ben mutatták be az S2-ben, 180 lóerővel. A mai, jelenlegi generációs V8-as a kapacitás kétharmadával háromszor akkora teljesítményt produkál.
A 4,0 literes V8-as 2012-es bemutatása óta több mint 53 000 V8-as Continental GT, GTC és Flying Spur példány készült, mindegyiket teljesen kézzel készítették az angliai crewei Bentley’s Dream Factoryban.