Az elektromos Hyundai Creta 294 mérföldes hatótávval debütál
- A Hyundai Creta nemrég kapott teljesen elektromos verziót az indiai piac számára.
- Az elektromos SUV-t két akkumulátor-opcióval – 42 kWh vagy 51,4 kWh kínálják.
- A riválisok között szerepelnek az EV-dedikált ajánlatok, például a Suzuki eVitara és a Mahindra Be 6.
Hyundai új EV-t mutatott be Indiában, a régió egyik legnépszerűbb SUV-ja alapján. A Creta Electric nulla kibocsátású erőátviteli opciót ad a SUV felépítéséhez, enyhe vizuális csípésekkel, amelyek megkülönböztetik az ICE-alapú verzióktól.
A Hyundai Creta Electric átalakított orrú, osztott rácsos kivitelben. A rács teljesen el van zárva pixelezett mintával, míg az alsó lökhárító-bevitel aktív aero szárnyakkal rendelkezik. A hátsó lökhárító pixelezett mintázattal rendelkezik az alumínium stílusú csúszólap felett, a diszkrétebb műanyag burkolat mellett.
A profilt az ICE-meghajtású készülékről továbbítják Creta, bár az EV egy új, 17 hüvelykes kerékkészlettel halad, aero-optimalizált kialakítás mellett. A képen látható Ocean Blue fém árnyékban is kapható.
A Hyundai nem fedte fel a teljesen elektromos hajtómű specifikációit, amely valószínűleg egyetlen elektromos motor, amely az első tengelyt táplálja. Azt mondja azonban, hogy a 0-100 km / h (0-62 mph) sprint 7,9 másodperc alatt befejeződik, így az EV gyorsabb, mint az ICE-meghajtású Creta N vonal.
A Creta Electric-et kettővel kínálják akkumulátor opciók, 42 kWh vagy 51,4 kWh kapacitással. A hatótávolság 390 km (242 mérföld) és 473 km (294 mérföld), a helyi ARAI protokollok szerint mérve.
Amint azt a Autocar India, az akkumulátor 58 perc alatt 10-80% -ot tölthet DC töltővel, míg a 10-100% -os töltés 4 órát vesz igénybe egy standard 11 kW-os váltakozó áramú fali dobozban. A SUV-nak van egy kis része, ahol a tulajdonosok tárolhatják a töltőkábeleket és más apró tárgyakat. Ami a töltőportot illeti, az első lökhárító Hyundai emblémája mögött található.
Belül a Creta Electric új kormánykereket szerez egy sebességváltóval, amely úgy tűnik, hogy a Ioniq 5. A középső alagút gombja három vezetési módhoz fér hozzá: – Eco, Normal és Sport. Az EV előnyeit élvezi a digitális pilótafülke új grafikája is, amely kettős 10,25 hüvelykes kijelzőket tartalmaz. Ezenkívül van egy dugó a hátsó pad alatt, amely bármilyen elektronikus eszközt táplálhat a V2L funkción keresztül.
A Hyundai Creta Electric versenyben áll az EV-dedikált riválisokkal, köztük a Suzuki eVitara-val, Mahindra BE 6, és Tata Curvv EV.
Az elektromos SUV-t hivatalosan bemutatják az indiai Bharat Mobilitási Kiállításon január 17-én. Jelenleg nem világos, hogy a Hyundai más piacoknak is kínál-e. A jelenlegi második generációs Hyundai Creta-t 2019-ben vezették be, és 2024-ben Indiában életciklus-frissítést kapott.
carscoops