Az elektromos Xiaomi MS11 jövőre érkezhet a márkaboltokba?
Az elektronikai társaság első autós becsapódása, egy elektromos szedán, amelyet 2024-ben terveznek elindítani
A telefonjaikról és más fogyasztói elektronikáról legismertebb Xiaomi kínai technológiai vállalat autót gyárt, és a 2024-es hivatalos tervezett bevezetése előtt, az elektromos szedán számos weboldalon és közösségi média csatornán jelent meg otthoni piacán, ideértve a Weibo-t is, ahol megtaláltuk ezeket a képeket.
Xiaomi először 2021-ben alakították ki járműfejlesztési részlegüket, megvásárolva a Deepmotion Tech autonóm vezetési technológiai céget, és röviddel ezután EV gyártóüzemet építve. Az első mérnöki prototípusuk már a múlt nyáron készen állt, és most a jármű gyártmányú változata, az MS11 néven kiszivárgott.
Összességében a szedán kialakítása meglehetősen szép. Kupészerű sportos sziluettje várható, mivel ez egy EV, amelynek aerodinamikai jellegűnek kell lennie, és még ha nem is elektromos, nem maradt sok szedán a piacon, amelyek nem alkalmazták a népszerű teststílust. A sportosságot az első és a hátsó sárvédő hátsó szellőzőnyílása, valamint egy élénk sárga Brembo fékkészlet egészíti ki.
Nyilvánvaló, hogy az egyik oka annak, hogy olyan jól néz ki, mert úgy tűnik, hogy kölcsön vesz néhány elemet a bevált sportkocsi-tervektől. Elölről nem érezhetjük, hogy a fényszórók és a lökhárító általános alakja nagyon McLaren-esque, és a teljes szélességű hátsó lámpával ellátott többszintű hátsó rész meglehetősen emlékeztet a Aston Martin DBS. Még a kerekek is kissé hasonlítanak a Lamborghini Huracan Evo kerekeihez, bár ez kissé meghosszabbítható.
Ennek ellenére ezek a tervezési elemek nem pontos példányai azoknak, amelyekről azt gondoljuk, hogy néznek ki, és az autó nagyon jól viseli őket, tehát átadjuk. Másutt a tetőre szerelt Lidar érzékelő és az öblítőajtó fogantyúi utalnak ennek az autónak a tech-terhelt filozófiájára, amely várhatóan nagy hangsúlyt fektet az autonóm vezetésre.
A hatótávolság és az energiaellátási előírásokat még be kell jelenteni, de a Car News China jelzi, hogy az autó a CATL és a BYD által szállított elemeket fogja használni, míg az elektromos motorokat a Xiaomi gyártja házon belül. Amint az MS11 hivatalosan elindul, valószínűleg versenyben áll olyan autókkal, mint a Sony és a Honda Afeela szedán, egy másik elektromos jármű, amelyet részben egy tech cég fejlesztett ki.
carscoops