Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az első futamon kilökték Tassit, a másodikon defektet kapott

Posted on 2017.07.09. By AztaCARom

Éllovasként érkezett meg Oscherslebenbe Tassi Attila a TCR nemzetközi túraautó-bajnokságban, de szerzett pont nélkül kénytelen távozni Németországból. A M1RA 18 éves bajnokaspiránsát nem elég, hogy a mezőny legkomolyabb büntetősúlya hátráltatta, az első futamon egyik legnagyobb riválisa kilökte őt, a másodikon pedig defekt akadályozta meg a pontszerzésben.

Három héttel ezelőtt a Hungaroringen dupla győzelmet aratott Tassi Attila, aminek köszönhetően átvette a vezetést a nemzetközileg elismert túraautósokat tömörítő TCR-ben. A jó szereplés hatására a mezőny legmagasabb, 30 kilós pluszsúlyát kapták meg a M1RA Hondái, valamint Tassi még ezen felül is újabb 30 kilós ballasztot cipelt, mint az előző forduló legjobb versenyzője. A boxutca legnehezebb autójával Tassi 13. lett a szombati időmérőn, de innen is a pontszerzést tűzte ki célul mindkét vasárnapi futamon. Nem jött össze.

Az első verseny érdemben hamar véget ért a M1RA tehetségének: Jean-Karl Vernay megtolta hátulról a Hondáját, és emiatt a kavicságyban végezte. A bajnoki címért folytatott harcban az egyik legnagyobb riválisának számító franciát később boxutcaáthajtásos büntetéssel regulázták a szabálytalanságáért, de ez nem segített a magyar pilótán, hiszen Vernay ezúttal amúgy sem volt pontszerző helyen.

Tassi autóját sikerült visszavinni a boxba még a futam alatt, és ki is ment még egy ellenőrző körre, hiszen a kicsúszással sóder került a Hondába, muszáj volt leellenőrizni, hogy rendben lesz-e a technika a második futamra. Ezzel nem volt gond, és a rajt utáni tömegbalesetet is ügyesen elkerülte, amelynek hét pilóta, köztük M1RA-s csapattársa, Roberto Colciago is áldozatául esett.

A megismételt rajtnál így az eredetileg 13. Tassi már hatodik volt a rajtrácson, és több oda-vissza előzés után valószínűleg be is hozta volna az autóját a nyolc pontot érő helyen, de a végén defektet kapott, így a 15 körös futamból 12-t teljesítve hivatalosan tizenegyedik lett. Pont nélkül zárta a futamot – és az oscherslebeni hétvégét is.

„Az első futamon a Vernay-féle esetnél a képek magukért beszélnek… Mérges voltam, hogy ez az eset megfosztott a pontszerzés lehetőségétől. A második futam első rajtjánál előttem is keresztbe állt a pályán három autó, nem sokon múlt, hogy el tudtam kerülni az ütközést. A megismételt rajtnál próbáltam élni a lehetőséggel, úgy érzem, akár harmadiknak is feljöhettem volna, ha nem zárják el előttem hárman az utat. Utána jó volt a tempóm, de a végén jött a defekt, pedig figyeltem a gumikra, a rázóköveket is kerültem, amennyire lehetett. Csalódott vagyok, mert pontokért mentem Oscherslebenbe, de nem nagy a hátrány, úgyhogy legközelebb próbálok javítani” – értékelt a főszereplő.

Tassi Attila a balul sikerült versennyel ugyan elveszítette az első helyét a bajnokságban Vernay-vel szemben, de nem került jelentős hátrányba, mindössze két ponttal maradt le az új listavezető franciától. A három hátralévő ázsiai forduló előtt a következőképpen áll a TCR élmezőnye: 1. Vernay 153 pont, 2. Tassi 151, 3. Colciago 145, 4. Comini 144. Legközelebb szeptember 2-3-án a thaiföldi Buriramban lesz verseny.

Ctrl+C - Ctrl+V, Technikai sportok Tags:autósport, M1RA, sport, Tassi Attila, TCR, technikai sport

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ez trükkös volt
Next Post: Balesetben meghalt egy ember Martonvásárnál

Kapcsolódó cikkek

  • CRF1100L Africa Twin Adventure Sports erőforrás Bemutató
  • Több száz gyermeken segített a Drifted és az AMTS Mikulása Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ismét teljes szélességében járható a 7-es számú főút Ctrl+C - Ctrl+V
  • Maszk viselését ajánlja a közösségi közlekedés használatakor a BKK Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az új Kia Sorento távirányítással működő parkolósegéddel érkezik Bemutató
  • Korszakhatárt jelöl az M7-Dunaújváros sztrádakapcsolat megkezdődő előkészítése Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT