Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek

  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek (1)
  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek (2)
  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek (3)
  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek (4)
  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek (5)
  • Az Evice 400 lóerős elektromos Rolls-Royce modelljei 77 kWh-os akkumulátorral és kettős elektromos motorokkal érkeznek

  • Az Evice a Rolls-Royce Corniche és az Silver Shadow villamosításán dolgozik.
  • Mindkét modell 400 lóerőt fog előállítani, és töltésenként 200 mérföldet meghalad.
  • Az első vásárlói szállítások várhatóan 2026 tavaszán kezdődnek.

Fordulat klasszikus sportautó EV-be olyan, mintha egy szamuráj kardot vajkéssé változtatna — biztos, működik, de hiányzik a lényeg. Másrészt egy impozáns luxus bárkát vesz, mint például a Rolls-Royce Corniche vagy az Silver Shadow, és teljesen elektromos újjászületést ad neki? Most ez még valami purista is lemaradhat. Az Evice brit cég belépett az elektromos rendszerbe restomod játék, és a klasszikus Rollers-en végzett munkájuk semmi lenyűgöző.

Míg más projektek prioritást élvezhetnek a feltűnő trükkökkel vagy a Tesla stílusú gyorsulással, az Evice megközelítése üdítően átgondoltnak érzi magát. Első prototípusuk, az XP1 elnevezésű, a Rolls-Royce ezüst árnyékán alapul. Ez az autó, az Evice jövőbeli gyártási modelljeivel együtt, házon belül kifejlesztett 800 voltos elektromos architektúrával rendelkezik. A 77 kWh-os akkumulátor egy pár villanymotort hajt végre, kombinált 400 lóerővel.

Az Evice, amelyet tavaly három mérnök alapított, azt állítja, hogy mindegyik villamosított Az üzletből kilépő Rolls-Royce több mint 200 mérföldet (kb. 320 km) kínál egyetlen töltéssel. A társaság aktív felfüggesztést és továbbfejlesztett fékrendszert is hozzáadott, biztosítva, hogy ezek az újratelepített klasszikusok kezeljék és fékezzék, valamint a modern autókat.

Az Evice frissítései jóval meghaladják az elektromos hajtásláncot és az alvázot. A kabinon belül a restomod kezelés fűtött és szellőztetett, elektromosan állítható ülésekkel, modern légkondicionálóval, átalakított audio beállítással és infotainment kijelzővel rendelkezik vezeték nélküli Apple CarPlay kompatibilitással. A tetejére fordított kamerát is hozzáadtak.

Az Evice vezérigazgatója, Matthew Pearson a társaság küldetését a történelem megőrzésének gondos egyensúlyának írta le, miközben magában foglalja az innovációt. “A Corniche és az Silver Shadow-val végzett munkánk az időtlen elegancia újragondolásáról szól, miközben korszerűsíti őket a nagyobb finomítás, teljesítmény és megbízhatóság érdekében. ” magyarázta. Pearson hangsúlyozta, hogy az Evice minden projektet “földfelszíni átalakításként közelít meg, ” mindent finomítva az erőátviteltől és az alváztól kezdve a belsőépítészetig és a technológiáig. Szerinte az Evice által remasterált Rolls-Royce “az, amit a gyár 60 évvel ezelőtt létrehozott volna, ha a technológia létezne.

Az ügyfelek által megrendelt első autóknak 2026 tavaszán készen kell állniuk a szállításra.

carscoops

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!