Az idei esztendő a Toyota éve lehet

A legenda

17 év után támad fel a Toyota sportautólegandája, a Supra: a legújabb generáció lenyűgöző, elemi erőt sugárzó dizájnjához meggyőző teljesítmény társul: a 340 lóerős, 500 Nm-es, soros hathengeres turbómotorral és hátsókerék-hajtással szerelt modell kétségkívül minden sportautószerelmes szívét megdobogtatja. A Supra visszatértének bejelentésekor hatalmas várólista alakult ki a modellre, így az idén Európában forgalomba kerülő 900 darabos kontingens, illetve a 90 darab limitált szériás modell hamar gazdára talált. Az első tulajdonosok egyébiránt egyben a különleges Supra 900-as klub tagjává is válnak. Magyarországra a korlátozott darabszám miatt idén maximum 10 darab érkezhet, hamarosan ugyanakkor megkezdik az előrendelések felvételét a 2020-ban érkező modellekre.

Hiánypótló mindenes

Régi hiányt pótol a Toyota kínálatában a hivatalos világpremierjét csak jövőhéten, Birminghamban tartó, a budapesti eseményre azonban csak letakarva ugyan, de így is elhozott Proace City kompakt városi áru- és személyszállító. Az év második felében két hosszúságban, (akár 7 üléses) személy és (akár 5 üléses) áruszállítóként is rendelhető modell az európai haszongépjármű piac 35%-át kitevő kompakt áruszállító szegmens egyik nagy favoritja lehet, praktikus, sokoldalúan rakodható, akár 2 EUR raklappal is megbirkózó raktere, akár 1 tonnás teherbírása, 1,5 tonnás vontató kapacitása, és a Smart Cargo opció jelentette ötletes helykihasználási lehetőségek révén. A modell a Toyota jelenlegi, a hazánkban 30%-os szegmensrészesedéssel rendelkező Hilux és a 7%-os szegmensrészesedést elérő Proace jelentette haszongépjármű kínálatát egészíti majd ki. Ez első darabok az év vége felé érkezhetnek, jövőre, a modell első teljes évében ugyanakkor már ambiciózus célokat állított elé a márka, amely nem tartja elérhetetlennek az akár 10%-os magyarországi szegmensrészesedést sem.