Az MG Cyberster 310 és 536 LE-s kivitelben kerül forgalomba
A Cyberster legerősebb változata körülbelül 3 másodperc alatt éri el a 62 mérföld/órás sebességet
A kínai Ipari és Informatikai Minisztériumnak köszönhetően a régóta várt MG Cyberster fontos műszaki specifikációi jelentek meg az interneten.
A Cybersterhez két hajtáslánc-konfigurációt kínálnak. A paletta tövében egy hátsókerék-hajtású modell ül majd, amely tekintélyes 310 lóerőt ad le. Azok, akik egy kicsit nagyobb teljesítményre vágynak, megrendelhetik az összkerékhajtású Cyberstert, amely egy erősebb, 335 lóerős hátsó villanymotort és egy elöl lévő villanymotort kombinál, amely 201 lóerős plusz teljesítményt nyújt. Az eredmény egy 536 lóerő és 727 Nm (535 lb-ft) forgatónyomaték együttes eredménye, amelyet csak egy évtizeddel ezelőtt a szuperautóknak tartottak fenn. Az összkerékhajtású modell körülbelül 3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t (62 mph).
Érthető, hogy mindkét változatot alapkivitelben 77 kWh-s akkumulátorcsomag hajtja meg. Ez az akkumulátor akár 360 mérföld (579 km) hatótávolságot biztosít az elektromos sportautó számára a kisteherautók kínai tesztciklusán, amely köztudottan meglehetősen nagyvonalú.
Egyenes vonalban a Cybersternek nagyon szilárd teljesítményt kell nyújtania. Azonban várhatóan 4376 fontra (1984 kg) dönti majd a mérleget, így a kínai autógyártónak fáradhatatlanul kell dolgoznia, hogy el tudja fedni a súlyát és úgy kezelni, mint egy igazi sportautó. Sajnos az autó árának részletei még nem ismertek.
Bár biztosak vagyunk benne, hogy sokan tétováznak egy ilyen elektromos sportautó megrendelését, az MG bebizonyította, hogy képes jó elektromos autókat készíteni, amelyek ésszerű árúak. Vizuálisan a Cyberstert szögezte le, és egy olyan autót hozott létre, amelynek drámai és stílusos vonzereje van, hogy egy olyan márkát, mint az MG, komolyan kell venni. A Cyberster belseje is lenyűgözően prémium, és stílusos, háromküllős kormánykereket lengi ki váltókapcsolókkal, ívelt információs és szórakoztató műszercsoport-kijelzővel, kiváló minőségű kapcsolóberendezésekkel, és még a Mercedes-Benz ihlette ülésvezérlőkkel is az ajtókon.