Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új Audi A6 Limousine

Posted on 2018.03.04. By AztaCARom

Új Audi A6 modelljével az Audi nagysikerű felsőkategóriás limuzinjának immár nyolcadik generációját mutatja be, számos új fejlesztést hozva el e piaci szegmensbe. Legyen szó a digitalizáció, a kényelem vagy a sportosság témáiról, a kimondottan elegáns megjelenésű Audi A6 a felsőkategória sokoldalú tehetsége. A teljes egészében digitális MMI touch response rendszere intuitív kezelést tesz lehetővé, míg a vezetői segédrendszerek és connectivity-megoldások széleskörű kínálata a hálózatba kapcsolt intelligencia fejlett képviselői. Az utastér következetesen a digitalizáció jegyében született és iránymutatónak számít e piaci szegmensben. A futómű a lágy és kényelmes gördülést, illetve magas fokú stabilitást fokozott sportossággal ötvözi. A magas színvonalú kényelem és gazdaságosság szolgálatában minden motorváltozat már alapkivitelben mild-hibrid rendszerrel egészül ki.

MMI touch response kezelési rendszer – személyre szabható és intuitív

Az új Audi A6 MMI touch response rendszere az intuitív kezelés és a személyre szabható működés terén egyaránt mércéül szolgál. Széleskörű és intelligens egyéni beállítási lehetőségeivel az autó teljes mértékben alkalmazkodik vezetőjéhez: a teljes egészében digitális kezelési rendszer a központi járműfunkciók megjelenítésekor – az okostelefonos alkalmazásokhoz hasonló – „fogd és vidd” (Drag-and-Drop) mozgatást is lehetővé teszi, így helyezve át őket pontosan a kívánt pozícióba az MMI-rendszer képernyőjén. Gyorselérési és kedvenc-gombok szolgálnak az egyéni igények kielégítése és a magas színvonalú kényelem alapjául a kezelés során. A sokat autózók és a flottaügyfelek számára egyaránt ideális megoldás, hogy akár hét vezető is tárolhatja személyes beállításait egyéni felhasználói profiljában, ahol akár 400 paraméter is rögzíthető. Logikus és egyszerű menüstruktúrájának köszönhetően a rendszer gyors hozzáférést kínál az egyes járműfunkciókhoz. Az igény szerint konfigurálható kedvenc-gombok segítségével a kezelés a felhasználó személyes preferenciáihoz igazodhat. Kívánságra a világítás- és a multifunkciós gombok is touch response technikával készülnek.

A természetes beszédhez igazodó hangvezérlés intelligens beszélgetőpartnerré és ideális útitárssá avatja az új Audi A6 modelleket. Az egyes kérdéseket és utasításokat két módon, egyrészt a fedélzeten rendelkezésre álló adatok, másrészt – az MMI navigációs rendszer plusz technika esetében – a felhőben tárolt részletes információs anyag felhasználásával dolgozza fel.

Az MMI touch response kezelési rendszer érintésbeli és akusztikai visszajelzéseivel gyors és intuitív adatbevitelt tesz lehetővé. Amint aktivál egy-egy funkciót ujjával, visszajelzésként kattintást hallhat és érezhet a felhasználó.

A vezető az MMI Navigációs rendszer plusz esetében 10,1 col képátlójú felső képernyőről vezérelheti az infotainment-rendszert, míg a középső alagút konzolján elhelyezett, 8,6 col képátlójú alsó monitor a légkondicionálás, illetve a kényelmi funkciók és a szöveges adatbevitel kezelését szolgálja. Utóbbi funkció használata során a felhasználó csuklója mindvégig kényelmesen az automata sebességváltó karján nyugodhat. Mindezt Head-up kijelző egészítheti ki, amely a legfontosabb információkat a szélvédőre vetítve jeleníti meg. Az MMI Navigációs rendszer plusz technikájával együtt jelenik meg a fedélzeten az Audi virtual cockpit, amelynek kijelzőfelülete 12,3 col átmérőjű.

MMI Navigációs rendszer plusz és Audi connect – még színvonalasabb kényelem a business-kategóriában

Az egyaránt magas fokú biztonság, kényelem és személyre szabható kezelés szolgálatában az új Audi A6 connectivity-megoldások széleskörű kínálatával érkezik. Alapkivitelben az MMI Navigációs rendszer, extrafelszerelésként pedig egészen újszerű médiaközpontként az MMI Navigációs rendszer plusz áll rendelkezésre. A legfelső szint adatátviteli modulja már az új LTE Advanced szabvány szerint működik.

Az MMI Navigációs rendszer plusz a navigáció terén is számos újdonsággal szolgál. Ilyen például a korábbi utak adatai alapján működő öntanuló funkció, amely intelligens keresési javaslatokkal szolgál. Az útvonalvezetés online, a HERE szolgáltató szerverein zajlik, amelyek a teljes régióban tekintetbe veszik a pillanatnyi közlekedési helyzetet. Ha az adatfolyam megszakadna, a navigáció a párhuzamosan futó fedélzeti útvonalvezetésre vált át. Már alapkivitelben hat díjmentes frissítés jár a navigációs térképekhez, amelyek félévente jelennek meg.

Még vonzóbbá válik az MMI Navigációs rendszer plusz az extrafelszerelésként rendelhető kiegészítő modulokkal, köztük két hangrendszerrel. A csúcsváltozatként kínált Bang & Olufsen Advanced Sound System révén a hátsó ülésen is élvezhető a magasság térdimenziójának adataival előállított, vonzó térhangzás. A telefon az Audi phone box technikájával ugyancsak új szintet képvisel, kezelése tekintetében éppúgy, mint a hang- és adatkapcsolat minőségét tekintve.

Az Audi connect online-kínálatában a közlekedésitábla-információk és a veszélyhelyzet-információk Car-to-X szolgáltatásai is rendelkezésre állnak, amelyek az Audi kollektív adatállományából (Audi Schwarm) érkező információkat felhasználva hoznak létre fejlett hálózati kapcsolatot az Audi A6 és környezete között. Röviddel a piaci bevezetést követően jelenik meg a parkolóhely-keresést könnyítő On-Street Parking szolgáltatás. Az új Audi A6 tulajdonosai a myAudi App használatával csatlakozhatnak okostelefonnal a márka digitális szolgáltatásaihoz.

Kívánságra a hagyományos autókulcsot az Audi connect kulcs válthatja fel, amely még kényelmesebbé teszi a business-limuzin kezelését, Android operációs rendszerű okostelefonról is lehetővé téve az ajtók ki- és bereteszelését, valamint a motorindítást. Az autóval folytatott adatcsere itt rövid hatótávú kommunikációs kapcsolaton (Near Field Communication) keresztül zajlik. A tulajdonos összesen öt személlyel, illetve okostelefonnal oszthatja meg a hozzáférési adatokat.

Vezetői segédrendszerek

Még magasabb színvonalú kényelem és biztonság a hosszú és rövid utakon egyaránt – az új Audi A6 új és továbbfejlesztett vezetői segédrendszereivel mércéül szolgálhat a felsőkategóriában. Ilyenek például a távirányítású parkoló- (Remote Parking Pilot) és garázs-pilóta (Remote Garage Pilot), amelyek az év folyamán csatlakoznak a kínálathoz. E technikák segítségével önállóan áll be- és ki a parkolóhelyről, illetve a garázsból a luxuslimuzin. A vezető már ezt megelőzően kiszállhat az autóból és a myAudi alkalmazáson keresztül okostelefonjáról indíthatja, illetve felügyelheti a folyamatot. Ehhez folyamatosan nyomnia kell a megfelelő funkciógombot.

A távirányítású parkoló- (Remote Parking Pilot) és garázs-pilóta (Remote Garage Pilot) egyaránt a vezetői segédrendszerek háromféle összeállításának egyike, a „Parkolás” csomag része. A vezetői segédrendszerek „Város” csomagja egyebek mellett az új útkereszteződés-asszisztenst, míg a „Tour” csomag az adaptív menetasszisztenst és az üzemanyagtakarékos vezetést támogató gazdaságosság-asszisztenst tartalmazza. Az adaptív menetasszisztens az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartását segítő, enyhe kormányzási beavatkozásokkal egészíti ki az adaptív sebességszabályozás (adaptive cruise control) technikáját.

A vezetői segédrendszerek széleskörű kínálata mögött az Audi újabb high-tech modulja, a vezetői segédrendszerek központi szabályzóegysége (zFAS) rejlik, amely érzékelők adatainak összességéből folyamatosan részletes képet alkot az autó környezetéről. A szenzorok köre felszereltségtől függően akár öt radarérzékelőt, öt kamerát, 12 ultrahangos érzékelőt, illetve – további jelentős újdonságként – egy lézerszkennert is magában foglalhat.

Mild-hibrid technika – mindegyik motor elektromos hajtásrendszer része

Az Audi A6 mindegyik motorváltozata az Audi mild-hibrid technikájával készül, amelyben szíjhajtású indítógenerátor (RSG) működik együtt egy lítiumion-akkumulátorral. Az Audi A6 az 55 és 160 kilométer/óra közötti sebességtartományban szabadon is gördülhet („vitorlázhat”).

Az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere (Start-Stop System) 22 kilométer/óráig aktív. Álló helyzetben előrelátó szabályzás mentén történik a motor újraindítása, amint az A6 előtti jármű elindul. Lassításkor az RSG akár 12 kW teljesítménnyel végez energia-visszatáplálást (rekuperáció). Valós üzemi körülmények között az MHEV-technika akár 0,7 literrel is csökkentheti az üzemanyag-fogyasztást.

Karosszéria és méretek – nagyobb lábtér a business-kategóriában

Az új Audi A6 karosszériája is nagyban hozzájárul utasterének kellemes atmoszférájához. Meghatározó tényezőnek számítanak ebben fejlett aerodinamikai tulajdonságai. Különösen alacsony, mindössze 0,24-os légellenállási együtthatójával (cw) (egy később megjelenő motorváltozattal) és kifinomult aeroakusztikai tulajdonságaival a limuzin mindenkor, még a magasabb sebességtartományokban is kellemesen csendes marad.

A másik alapvető tényező a karosszéria nagy merevsége, amely a csúcsszínvonalú minőségérzetnek, illetve a sportos menettulajdonságoknak egyaránt alapjául szolgál. A karosszériaszerkezetet intelligens acél-alumínium kombinált anyaghasználat jellemzi, ahol számos elem – például az első rugóstag-tornyok, az ajtók, a motorház- és a csomagtérfedél, valamint a sárvédők – alumíniumból készül.

Az új Audi A6 utasterét még elődjénél is nagyvonalúbb térkínálat jellemzi, s a lábtér hátsó méretében éppúgy felülmúlja a korábbi generációt, mint legfőbb vetélytársait. Emellett az első és hátsó fejtér, illetve vállmagasságban mérhető szélesség is nőtt az előző modellhez viszonyítva. A csomagtartó nagyobb rakodószélességet kínál, két golftáska keresztben is elhelyezhető. A csomagtér továbbra is 530 literes, fedele kívánságra lábmozdulatokkal vezérelve, elektromosan is nyitható.

Új fejlesztésű ülései szintén az Audi A6 igényes és hosszú távokra ideális limuzin-karakterét hangsúlyozzák. Különösen magas színvonalú kényelemmel szolgálnak a sokrétűen állítható első Individual kontúrülések, igény szerint szellőztető- és masszázsfunkcióval. Ugyancsak mindenkor biztosított a kellemes belső klíma, az extrafelszerelésként rendelhető légminőség-csomag (Air Quality Package) ugyanis két diszkrét illattal, ionizátorral és hatékony károsanyagszűrővel javítja a légminőséget. Nagyméretű üvegelemein keresztül az ugyancsak opcionális panoráma-üvegtető bőséges fénnyel árasztja el az utasteret. További igényes kényelmi megoldások az integrált szélvédőmosóval kialakított ablaktörlők, illetve az extrafelszerelésként rendelhető, fűthető első szélvédő.

Futómű – agilis akár a sportautók és fordulékony, mint egy kompakt modell

Az új Audi A6 jól érzékelhetően sportosabb elődjénél, jelentős részben futóműve innovatív megoldásainak köszönhetően. Az alapkivitelt bővítő progresszív kormányzás eleve sportos áttétele a bekormányzási szög növekedtével még közvetlenebbé válik, az új csillapítási koncepció pedig intenzív, mégis finoman differenciált visszajelzésekről gondoskodik az útfelület felől. Az új Audi A6 a városban fordulékony, az országúton agilis, az autópályán pedig különösen kényelmes.

Az agilis irányíthatóság és a fordulékonyság nagyban köszönhető a dinamikus összkerékkormányzásnak, amely a közvetlen, sportos kormányreakciókat magasfokú menetstabilitással ötvözve oldja fel e tényezők klasszikus ellentétét. A kormányzás összáttétele a sebességtől függően 9,5:1 és 16,5:1 között változik, amelyről elöl hullámhajtómű, a hátsó tengelyen pedig – legfeljebb 5 fok bekormányzási szöggel – orsós hajtás gondoskodik. Az alacsony sebességtartományokban az első kerekeket a hátsókkal ellentétes irányban bekormányozva tovább növelik az A6 mozgékonyságát és akár 1,1 méterrel 11,1 méterre csökkentik fordulókörének átmérőjét – a nagyméretű limuzin így közel ötméteres hosszúsága ellenére is könnyedén manőverezhet. Nagy sebességeknél az első és hátsó kerekek bekormányzása azonos irányú, tovább növelve az egyenesfutás és a sávváltások stabilitását. Az új Audi A6 magasabb sebességtartományokban jellemző, nyugodt egyenesfutási tulajdonságait azonban nem csupán a vezető érzékelheti, hanem az utasok is színvonalasabb kényelmet élvezhetnek, mivel a hátsó ülésen jóval lágyabban érzékelik az egyes kormánymozdulatokat.

Az átdolgozott kerékfelfüggesztések jelentős részben könnyű alumíniumból készülnek. Az elődhöz képest megnövelt, akár 21 col peremátmérőjű és 255/35 méretű gumiabroncsokkal szerelt kerekek ellenére az új Audi A6 modelleket még színvonalasabb gördülési-, illetve zajkomfort jellemzi. Az első kerekeken rögzített alumínium féknyergeket alkalmaztak a tervezők. Az Audi négyféle futómű-konstrukciót is kínál: hagyományos acélrugózás, sportfutómű, csillapítás-szabályozással kiegészített felfüggesztések, valamint az adaptív air suspension légrugózás ugyancsak csillapítás-szabályozással.

Hajtásrendszer

Európai piaci bevezetésekor az Audi két – egy dízel- és egy benzinüzemű – egyaránt erőteljes és kulturált járású motorral kínálja új A6 sorozatát. A benzines aggregát (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,1 – 6,7*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 161 – 151*) V6-os turbófeltöltésű 3.0 TFSI konstrukció. 250 kW (340 LE) teljesítményével és 500 newtonméter maximális forgatónyomatékával álló helyzetből mindössze 5,1 másodperc alatt gyorsítja fel 100 kilométer/órás tempóra a business-limuzint, az elektronikusan 250 kilométer/órára korlátozott végsebesség pedig már puszta „formaság”. Hasonlóan dinamikus menetteljesítményekkel szolgál a 210 kilowattos (286 LE) 3.0 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 5,8 – 5,5*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 150 – 142*) is, 620 newtonméter maximális forgatónyomatékot küldve a főtengelyre. Míg a 3.0 TDI nyolcfokozatú tiptronic, a 3.0 TFSI hétfokozatú S tronic sebességváltóval működik együtt. Mindkét motorváltozat már alapkivitelben a quattro összkerékhajtáshoz csatlakozik, ám más-más kiviteléhez: a tiptronic váltómű mögött önzáró központi differenciálművel, míg az S tronic esetében a még gazdaságosabb ultra technikával dolgozik a quattro. Utóbbi villámgyorsan, ám csupán akkor aktiválja a hátsókerékhajtást, amikor valóban szükséges. A sebességváltók kizárólag automata konstrukciók.

A tiptronic sebességváltóval az extrafelszerelésként rendelhető sport-differenciálmű kölcsönözhet még dinamikusabb irányíthatósági tulajdonságokat az A6 számára, aktívan osztva el a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között. E technika – akárcsak a dinamikus összkerékkormányzás, a csillapítás szabályozása és az adaptive air suspension légrugózás – az elektronikus futómű-platform szabályozása alatt áll. E szoros hálózati kapcsolat révén a rendszerek még nagyobb pontossággal működhetnek együtt. A vezető az Audi drive select rendszere segítségével különböző menetprofilok közül választhat, s a különösen kényelmestől a hangsúlyosan sportosig terjedő, igen széles skála most még jobban érzékelhető, mint az előd modell esetében.

Külső megjelenés – elegáns, „technikai” stílus

Akárcsak az A8 és az A7 sportback, az A6 szintén az Audi új formai nyelvezetének hangsúlyos képviselője. Feszültséggel teli felületek, határozott élek és markáns vonalak jelzik félreérthetetlenül a business-limuzin karakterét – sportos elegancia, high-tech és igényesség.

Az új Audi A6 külső megjelenését kiegyensúlyozott arányok, azaz hosszú motorházfedél, megnyújtott tengelytáv és rövid karosszéria-túlnyúlások határozzák meg. Az A6 hosszúsága 4939 milliméter, hét milliméterrel haladva meg elődjéét. Szélessége 12 milliméterrel 1886, míg magassága két milliméterrel 1457 milliméterre nőtt.

A széles és mélyre süllyesztett Singleframe hűtőrács, a karcsú fényszórók és az erőteljes kontúrokkal kiemelt légbeömlő nyílások sportosságot sugároznak. Oldalnézetében három markáns vonal csökkenti az autó vizuális magasságát. A kerekek felett húzódó, erőteljesen feszülő kontúrok a márka quattro-génjeire utalnak. Az oldalsó sziluettet az erősen megdöntött C-oszlopokban végződő, ugyancsak feszes hatású tetővonal határozza meg. A rövid csomagtérfedél az optimális aerodinamikai tulajdonságok szolgálatában lendületes légterelő peremben zárul. A far hangsúlyosan háromdimenziós formáit a két lámpatestet összekötő, markáns krómozott díszléc emeli ki.

Az új Audi A6 palettáján 14 külső szín sorakozik, köztük hét új árnyalattal. Az alapváltozat mellett a sport és a design felszereltségi szint, illetve az S line külső optikai csomag is rendelkezésre áll, amelyek számos részletben – például a Singleframe hűtőrács vagy az oldalsó légbeömlő nyílások – térnek el egymástól. Mindegyik felszereltség és szín a külső felületek hatásos fény-árnyék játékát kihasználva erősíti tovább a formavilág plasztikus, szoborszerű összhatását.

Fénydizájn – a jól látható csúcstechnika

Fénydizájnja szintén az új Audi A6 „technikai” karakterét emeli ki. Az Audi háromféle kivitelben kínálja a fényszórókat. A HD Matrix-LED csúcsváltozat esetében öt vízszintes vonal alkotja a nappali menetfény rajzolatát, az orr szélességét hangsúlyozva. Felettük a tompított fény pupillákat idéző moduljai helyezkednek el. A hátsó lámpák fénygrafikáját egyenként egy-egy vízszintes vonal és kilenc-kilenc függőleges szegmens alkotja, a köztük húzódó felületet a féklámpa tölti ki. A csúcsfelszereltség dinamikus irányjelzőket is tartalmaz, az ajtók ki- illetve bereteszelésekor pedig pulzáló hazavezető fény (Coming-Home-Leaving-Home funkció) teszi jól érzékelhetővé a dizájn és a technika Audira jellemző különleges harmóniáját.

Az utastérben kétféle, az Ambiente- és a kontúr Ambiente-világításcsomagot kínálja az Audi, amelyek egyaránt diszkrét fénybe burkolják a tágas teret és az igényes anyagokat. Az Ambiente-világítás fényében a műszerfal és a középkonzol valósággal lebegő hatást kelt. A kontúrvilágítás a beltér-architektúra letisztult vonalait rajzolja ki és 30 féle színárnyalatra állítható be.

Utastér – jövőbemutató dizájn

Az új Audi A6 beltere a Black Panel dizájn, vagyis a business-limuzin igényes technikájára és digitális karakterére utaló, visszafogott stílus jegyében készült.

A lényegre redukált és tárgyszerű formai nyelvezet nyomán pihentető szalonhangulat fogad. A karcsú műszerfal és a nyugodt, mindvégig hangsúlyosan vízszintes vonalvezetés tágas és levegős térérzetet biztosít.

Az új Audi A6 középkonzolja a vezetőre összpontosít, a felső MMI touch response képernyő szintén enyhén balra fordul. Black Panel kialakítása révén kikapcsolt állapotban szinte nem is látható és alumínium díszlécek fogják közre. Valamelyik ajtó kinyitásakor aktiválódik a képernyő, amelynek grafikus felülete a beltér dizájnjához illően visszafogott stílusú.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Vitara sikerét nem kell magyarázni
Next Post: BMW Abu-Dhabi M4 Signal Green

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT