Az új CR-V prémium színvonalú belső tere és kategóriaelső befogadóképessége

2023 Honda CR-V

A kiváló alapanyagokból készülő utastér prémium élményt nyújt az utasoknak
A vezető látómezője jelentősen nőtt a korábbi CR-V -hez mérten
A hibrid hajtáslánc részegységeinek intelligens elhelyezésének köszönhetően nőtt a helykínálat és még praktikusabbá vált az autó

https://www.tiktok.com/@egyszermarlattam/video/7283066630215683360?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7271938625818117664

Hála a korábbinál is kellemesebb tapintású felületeknek és a logikusan elrendezett, könnyen felismerhető és használható kezelőszerveknek, a CR-V beltere egyértelműen luxus színvonalat képvisel és prémium élményt nyújt.

A letisztult, zavaró részletektől mentes, alacsony műszerfalat nemcsak a „faltól falig” szaladó, különleges levegőzőrostély teszi jellegzetessé, hanem a két nagyméretű digitális kijelző is. A kormány mögötti, 10,2”-os digitális műszeregységet és az infotainment rendszer 9,0”-os képernyőjét úgy helyezték el, hogy ne akadályozza a vezetőt a kilátásban.

Színek, alapanyagok és kárpitok
Az e:HEV és e:PHEV modelleket egyedi stílusjegyek különböztetik meg egymástól. Ilyen például az e:HEV középkonzolján megfigyelhető, exkluzív, méhsejtrácsos mintázat, ami a levegőzőrostélyt is díszíti – ezzel még szebb és sportosabb a CR-V beltere.

Persze felfedezhetőek közös vonások is, például sötét, illetve fekete színű, prémium hatású részletek a műszerfalon és a kabin egyéb pontjain. Szintén feketék az alapáras bőrülések is, melyeket merész varrásokkal tettek még látványosabbá és színvonalasabbá a Honda alkotói.

Szériafelszereltség az első ülésfűtés is, sőt az Advance szinten ülésszellőztetés teszi még kényelmesebbé az utazásokat.

A CR-V is megkapta a Honda által fejlesztett, úgynevezett teststabilizáló első üléseket. Ezeknél feszes, műgyanta alapú szivacs borítja az ülőlapot, ami remekül tartja az egész alsótestet, beleértve a derekat és a gerincet is. Alkalmazásával a csípőpozíció is ideálisabbá vált, így még könnyebb a be- és kiszállás.

A hátsó sort illetően ugyancsak a felsőbb, D méretosztályba sorolható SUV-kat idézi a CR-V. Korábbinál 16 mm-rel nagyobb lábtere a kategória legnagyobbja, és – a 16 lépcsőben állítható – hátsó támlák 10%-kal jobban megdönthetőek, mint a kifutó modellnél.

A sokoldalúság jegyében pohártartó és számos pakolórekesz került az utastérbe, továbbá méretes tárolódobozt ékeltek be az első ülések közé. Itt kapott helyet a letisztult és ergonomikus elektronikus üzemmód-választó gomb is, mellyel minden fontos funkciót elérhet menet közben a vezető, s mivel az újonnan tervezett, félig automatikus – elektromosan 60˚, kézzel további 30˚-os szögben felhajtható – kartámasz roppant kényelmes, mindig teljes komfortban utazhat.

Maximális használati érték – az aktív életvitel minden igényét kielégíti
Az új CR-V befogadóképesség, variálhatóság és használhatóság terén is új mércét állít a kategóriában, ezáltal minden szempontból igazodik az aktív életvitelhez. Raktere például osztályának egyik legnagyobbja: az e:HEV változatnál 587 literes, az e:PHEV-tulajdonosok pedig további 72 literrel számolhatnak, ugyanis a padlószint két lépcsőben állítható.

A hátsó ülések 190 mm-t előre csúsztathatóak (ez 40 mm-rel több, mint az elődmodellnél), a támlák ledöntése nélkül is betehetőek tehát a hosszabb tárgyak, s mivel a padló egy darabból készül, teljesen sík és alacsonyra került, a bepakolás is egyszerű.

Mindezt továbbfejlesztett, motoros mozgatású csomagtérajtóval fejelték meg, amit új, csendesebb, gyorsabban nyitó-záró emelőmodullal láttak el. Az elektromos mozgatású ötödik ajtót nemcsak automatikus lecsukódásra is képes. Ha az „Elsétálás követő ajtózárás” funkció aktív, önműködően lehatja a motor és zárja is reteszel.

https://www.tiktok.com/@begurulva1/video/7283064443804667168?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7271938625818117664