Az új Dacia Spring vonzób, mint valaha

  • A Dacia bemutatja az új, teljesen elektromos Spring modellt
  • Vonzóbb, mint valaha, vadonatúj külső és belső kialakítással
  • Agilisabb és könnyebb kezelhetőség
  • Kényelmesebb, mint valaha, szegmensének legjobb rakodási kapacitásával és számos remek funkcióval
  • Minden eddiginél digitálisabb a testreszabható digitális műszerfallal, amely 7″-es képernyővel és 10″-es multimédiás központi képernyővel rendelkezik
  • Sokoldalúbb, mint valaha, 65 LE-s motorral és 45 LE-s motorral
  • Még mindig ugyanolyan hatékony, kiváló üzemanyag-fogyasztással WLTP vegyes ciklusban: 13,5 kWh/100 km 65 LE-s motornál
  • A megfizethető árú New Spring továbbra is a legolcsóbb teljesen elektromos autó Európában

A Dacia első teljesen elektromos modellje, a Spring a zéró emissziós* mobilitást széles vásárlókör számára tette elérhetővé, bárhol is értékesítik. Először 2021-ben dobták piacra, 2022-ben és 2023-ban a harmadik legtöbbet eladott elektromos autó volt magánszemélyek számára. Összesen több mint 150 000 Dacia Springet regisztráltak világszerte a bevezetése óta.

A tavasz számos díjat kapott. Energiahatékonyságát és szénlábnyomát különösen dicsérték 2022-ben, amikor a független európai szervezet, a Green NCAP maximális 5 csillagos minősítést kapott (lásd lent).

A Dacia Spring tökéletes megoldásnak találta az egyszerű, megfizethető és hatékony, nulla kibocsátású mobilitást keresők számára. A jármű fedélzeti csatlakoztatott rendszerein keresztül gyűjtött adatok azt mutatják, hogy a tavaszi felhasználók átlagos napi útja 37 km-t tesz meg 37 km/h-s sebességgel. Az esetek 75%-ában otthon töltik fel az autókat.

A Dacia Spring mindig megtalálta a közönségét, mert megjelenése óta folyamatosan fejlődött: 2022-ben új márkaidentitást, majd 2023-ban erősebb, 65 LE-s motort kapott. Ennek ellenére mindig megőrizte alapvető erejét: továbbra is a legolcsóbb teljes elektromos autó a piacon.

A mai napon az új Dacia tavasz egy újabb mérföldkőhöz érkezett, és a következő szintre emelte azokat a tulajdonságokat, amelyek sikeressé tették. Még vonzóbb, mint valaha egy teljesen megújult és robusztusabb kialakítással, de még mindig ugyanolyan praktikus a szegmensének kivételes belső tárolóhelyeivel; minden eddiginél sokoldalúbb a könnyebben hozzáférhető 65 LE-s motorral, de a gondosan kezelt tömegnek köszönhetően még mindig ugyanolyan hatékony, miközben továbbra is a legolcsóbb, teljesen elektromos modell a piacon.

ROBUSZTUSABB, TÖBB „DACIA” KIALAKÍTÁS

A Dacia minden eddiginél jobban szeretné ösztönözni a vezetőket, hogy térjenek át a teljesen elektromos autók vezetésére. Az autó dizájnja – a hatékonyság, az ár és a praktikum mellett – a kirakós játék egyik lényeges eleme.

Az új tavasz az új Dacia dizájnt tartalmazza, amely először a Duster legújabb generációján volt látható. Robusztus és határozott stílus, amely vonzóbbá teszi a tavaszt, mint valaha. A belső tér látványos átalakuláson ment keresztül a teljes tér teljes felújításával, ahogy a külső karosszéria egyetlen változatlan része a tető.

David Durand – a Dacia dizájnért felelős alelnöke: „Ahogy a tavasz felkarolja a márka új formanyelvét, ez határozott jele annak, hogy a Dacia család kulcsfontosságú tagja marad. Komoly és magabiztos dizájnt adtunk neki. Az előző generáció sikerére építve az Új Tavasz magabiztosan érvényesíti saját identitását.”

Külső kialakítás: masszív, modern, okos
A Dacia új dizájnstílusának erősen strukturált, nagy felépítésű kötetei új erőt adnak a tavasznak. Erőteljes megjelenés, amely a letisztult, egyszerű, lecsiszolt sziluettből fakad, mint amilyen a rendkívül faragott motorháztetőn is látható.

A Dacia új identitása jól látható a két fekete sávban, az egyik elöl, a másik hátul, amelyek fényes felülettel találkoznak, hátul pedig speciális matt csíkokkal. A két csíkot a márka ikonikus Y-alakú fényjelzése keretezi, amely különösen szembetűnő az elöl LED-es nappali menetjelző lámpákkal és a hátsó parkolólámpákkal.

Tudtad?