Az új Daily takarékos
Akár 10 százalék üzemanyag-megtakarítás városi használatban és akár 10 százalékkal alacsonyabb karbantartási költségszint
Az új DAILY magasfokú gazdaságosságával tűnik ki, amit olyan megoldások egész sora biztosít, mint például az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere (Start-Stop System), amely már a 2,3 literes F1A motorral szerelt minden modellváltozatban az alapkivitelhez tartozik, beleértve a DAILY Hi-Matic családot is. Az új elektronikus szabályzású, változó turbinageometriájú turbófeltöltőt (Electronic Controlled Variable Geometry Turbine) nem csupán a tranziens körülmények közötti érzékenyebb reakciók, hanem fokozott gazdaságosság is jellemzi. Mindemellett kifejezetten a számára készülő, különösen alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsai (Class A Super Eco Low Rolling Tyres) és új generátora (220A/12V) is hozzájárul a DAILY üzemanyagtakarékosságához.
E megoldások az új DAILY műszaki fejlesztéseivel közösen akár 10 százalékos üzemanyag-megtakarítást is lehetővé tesznek. Az új DAILY az új gumiabroncs- nyomásellenőrző rendszert (Tyre Pressure Monitoring System), amely valós időben méri a gumiabroncsok légnyomását, így annak optimális értéke tovább fokozhatja a gazdaságosságot és biztonságot. A DAILY kategóriájában egyedüliként kínálja szimpla- és duplakerekes modelljein is e technikát.
Az új DAILY karbantartási költségeiben is jelentős megtakarítást tesz lehetővé, ami a különböző termékfejlesztések és a hosszabb olajcsere-intervallumok eredményeképpen a városi alkalmazások során akár a 10 százalékot is elérheti. Mindezeken túl a távolsági alkalmazások jegyében készült, új és nagyobb olajteknő akár 60 ezer kilométerre is növelheti a szervizintervallumokat. A kategória legjobb fedélzeti munkakörülményei és vezetés élménye A tervezők a teljes kormányberendezést átdolgozták, a vezető így magasságában és tengelyirányban is állíthatja a kormánykereket, tökéletes vezetési pozíciót alakítva ki magának. A kisebb átmérőjű, bőrbevonatú multifunkciós kormánykerék kezelőelemek egész sorát hordozza és nagyobb lábteret hagyva járul hozzá a kényelemhez. Az új DAILY új elektromos szervokormánnyal (Electric Power Steering) készül, különösen precíz működéssel, pontos visszajelzésekkel a vezető kormány mozdulataira, illetve csillapítva a rezgéseket és kiegyenlítve a hajtás és a kerekek kiegyensúlyozatlanságait, valamint lágy vezetési élmény mellett a stabilitás és a biztos irányítás élményét nyújtva.
Az új műszeregység nagyfelbontású, színes TFT-kijelzője különösen felhasználóbarát és intuitív interfészként működik, a jármű minden fő beállításával és funkciójával.
Az új DAILY kényelmes munkakörülményeket és a személyautók színvonalán álló vezetési élményt kínál. Az új, hangvezérlésű Hi-Connect infotainment-rendszerrel a vezető az Apple Car Play és az Android AutoTM segítségével a jármű rendszerére tükrözheti mobiltelefonja tartalmát, menet közben is teljesen biztonságosan használva a különböző alkalmazásokat. E berendezés 7 col képátlójú képernyőt, DAB rádiót, tolatókamerát, a TOM TOM személy- és teherautós navigációs rendszerét, valamint az IVECO valós idejű tanácsokkal is szolgáló vezetési stílus kiértékelő rendszerét (Driving Style Evaluation System) is kínálja.
Funkcionális dizájn a kényelem, a biztonság és a költségelőnyök szolgálatában A DAILY azonnal felismerhető formavilágáról, amely immár erőteljes egyénisége szerves részévé vált. Még fontosabb azonban, hogy dizájnja minden eleme meghatározott céllal készült, a hasznos teherbírását növelő, új könnyűszerkezetes könnyűfém keréktárcsáitól egészen a biztonságot fokozó és – nem igényelve cserét a jármű teljes élettartama alatt – a költségeket csökkentő LED-világítástechnikáig. Az új hűtőrács a hatékonyabb szellőzés érdekében nagyobb lett, miközben hatékonyan védi a motort és a hűtőt, emellett meleg dombornyomásos gyártási eljárásának köszönhetően különösen kemény és tartós is.
Dizájnelemei szintén hozzájárulnak az új DAILY alacsony teljes birtoklási költségszintjéhez (TCO). Az új lökhárító három részből áll, így a városi környezetben gyakrabban előforduló kisebb baleseteket követően a teljes lökhárító helyett csupán a sérült részt szükséges cserélni. Az eredmény jóval alacsonyabb javítási költség, már csak azért is, mivel az IVECO statisztikái szerint az esetek 90 százalékát ilyen sérülések teszik ki.