Az új Fiat 500 megszületett
Itt az ideje cselekedni egy jobb jövő megteremtése érdekében
Világpremieren az új Fiat 500, az FCA első tisztán elektromos típusa.
A Fiat 500 harmadik generációja minden ízében vadonatúj: több férőhelyet, fejlettebb technológiát és új stílust kínál, ugyanakkor változatlanul és hamisítatlanul Cinquecento.
Hatótávolság: akár 320 km a WLTP ciklus szerint. Alapfelszerelés a 85 kW-os gyorstöltő.
Az első olyan városi autó, amely 2. szintű autonóm közlekedésre képes, és az FCA első olyan járműve, amely megkapta a forradalmian új UConnect 5 infotainment rendszert.
Az új 500 által vázolt jövőt teljes vállszélességgel támogató Leonardo Di Caprio szerepel az „All-In” videokampányban (Link)
A „reinkarnáció”video (Link), bemutatja a Fiat márka fejlődését az ikonikus 500-as segítségével.
Egyedi modellek: az 500 Giorgio Armani, a B.500 „MAI TROPPO” [soha nem túl sok] by Bvlgari, és az 500 Kartell. Az olasz ipar és stílus ikonikus alakjai a fenntarthatóság jegyében értelmezték újra az új 500-ast.
A „La Prima” bevezető modellváltozatról a mai napon kerül le a lepel, rendelhetőségét a magyar piacon májustól nyitják meg.
A mai napon Milánóban bemutatkozott az új 500, az FCA csoport első tisztán elektromos autója, amely újraírja az emissziómentes járművek szabálykönyvét.
A várakozások szerint a jövő közlekedése fenntarthatóbb lesz, csatlakoztatott és autonóm; igazodva a mind szigorúbb korlátozásokhoz. A harmadik generációs Fiat 500 ismét az élen jár a változásban, amelyhez stílusosan, élvezetes vezethetőséggel igazodik. Nem csupán forradalmian új, de az újjászületése annak a szellemnek, amely ihletet adhat a megújulásra. A szabályok és korlátozások ugyanis önmagukban nem teremtenek forradalmat: ahhoz valami olyan ikonikusra és szépségesre van szükség, mint az új Fiat 500.
A változás ösvényén egyedül nem mehetünk végig. Ehhez olyan, hozzánk hasonlóan optimista szemléletű partnerekre van szükség, akik tevékenyen hozzá kívánnak járulni a Föld körülményeinek fejlesztéséhez, és ennek érdekében megosztják másokkal értékeiket és céljaikat. Leonardo Di Caprio felkarolta az új Fiat 500 projektet. Az „All-In” videokampányban arra kér mindenkit, hogy vegye ki a maga részét, ugyanúgy, ahogy a Fiat az 500-as modell megalkotásával.
Mások is osztoznak a Fiat jövőképén: Giorgio Armani, Bvlgari és Kartell, az olasz dizájn három ikonikus alakja, akik a Fiat márkával karöltve életre keltették azt a stratégiát, amelyben a fenntarthatóság szorosan összefonódik a kiemelkedő szakértelemmel, kreativitással és innovációval. Így született meg a három egyedi modell: az új Fiat 500 három különleges, exkluzív újraértelmezése.
Az olasz zsenialitás igazi mesterműveiről, nagyszerű műalkotásokról beszélünk: az 500-as három egyedi kivitelének elkészítése során mindhárom partnerünk következetesen arra törekedett, hogy minél nagyobb arányban alkalmazzanak fenntartható, természetes és újrahasznosított anyagokat.
A bolygónk javát szolgáló stratégiának egy jótékonysági árverési projekt is részét képezi. A három egyedi modell – az 500 Giorgio Armani, a B.500 „MAI TROPPO” by Bvlgari és az 500 Kartell – eladásából származó bevételt teljes egészében egy, a biodiverzitás és a Föld megóvásáért küzdő non-profit szervezet: az Earth Alliance kapja meg, amely Leonardo Di Capriót is alapítói között tudhatja.