Az új Flying Spur – A valaha volt legerősebb négyajtós Bentley

  • A negyedik generációs Flying Spur a valaha volt legerősebb Bentley szedán
  • A vadonatúj 782 LE, 1000 Nm „Ultra Performance Hybrid” hajtáslánc igazi négyajtós szuperautót alkot
  • 0-60 mph 3,3 másodperc alatt (0-100 km/h 3,5 mp)
  • 47 mérföld / 76 km elektromos hatótáv és 33 g/km* CO2-kibocsátás
  • Akár 515 mérföld (829 km) a tankolási megállók között
  • Teljesítményű aktív futómű, Bentley dinamikus futás, összkerékkormányzás
  • A külső frissítés új hűtőrácsot, lökhárítót, diffúzort, 22 hüvelykes kerék opciót és sötét árnyalatú fényes kiegészítőket tartalmaz
  • A belső frissítések közé tartozik az új Precision Diamond paplanminta az üléseken, valamint a Precision 3D gyémántbőr az ajtókon és a B oszlopokon
  • Új Wellness ülések Postural Adjust és Seat Auto Climate funkcióval mind a négy üléshez
  • Az új elektromos architektúra lehetővé teszi az új, kategóriavezető technológia integrálását a páratlan felhasználói élmény érdekében
  • A „My Bentley App Studio” a népszerű alkalmazásokat közvetlenül az autóba integrálja
  • Minden mutatóban felülmúlja a korábbi W12 sebességet: nyomaték, teljesítmény, gyorsulás és károsanyag-kibocsátás.
  • A crewe-i Bentley’s Dream Factoryban kézzel készítették, gyakorlatilag korlátlan számú lehetséges konfigurációban
  • Az új film az új Flying Spur dinamikus képességét ünnepli, és az F1 világának híres arcait mutatja be.

A Bentley piacra dobja első négyajtós szuperautóját – az új Flying Spurt, amely immár a negyedik generációja, miután csaknem két évtizeden át meghatározta a végső luxusteljesítményű szedánt.

A kezdetben a teljesítmény-központú Speeddel piacra dobott új Flying Spur a Bentley új Ultra Performance Hybridje köré épül, és rendkívüli széleskörű képességekkel ruházza fel. Az egyik véglet, hogy nyugodt, csendes haladásra képes tiszta EV módban akár 47 mérföldig (76 km), ami ideális nulla kibocsátású zónákhoz vagy városi utazásokhoz, és 90%-kal alacsonyabb CO2-kibocsátással, mint a korábbi Flying Spur Speed. Ha lendületesebb vezetésre van szükség, a 782 lóerős Bentley V8 – 147 LE a kimenő autónál feljebb – és az e-motor kombinált teljesítménye szenzációs teljesítményt nyújt, mindössze 3,3 másodperc alatt teljesítve a 0-60 mérföld/órás sebességet (0-100 km/h 3,5 alatt). mp) – fél másodperccel gyorsabb, mint elődje. A bolygón kevés jármű büszkélkedhet ilyen elterjedt képességekkel; egyik sem teszi ezt olyan kifinomultsággal, kiegyensúlyozottsággal vagy luxussal, mint az új Flying Spur, ezzel igazolva a Bentley állítását, miszerint ez az első négyajtós szuperautója.

Míg a külső dizájn nagyrészt megtartja a 2019-ben piacra dobott harmadik generációs Flying Spur megszokott, izmos, mégis elegáns dizájnját, az autó bőre alatt zajlanak az igazi változások – a vadonatúj hajtáslánc és egy szintén újdonság párosítása. elektromos architektúra, amely az autóipari technológia legmodernebb csomagját hozza minden igazi luxuslimuzinba.

A belső frissítések továbbfejlesztik a már amúgy is kiváló Flying Spur utasteret új varrás lehetőségekkel, az ajtókra és oszlopokra kiterjesztett 3D gyémántbőrrel, valamint további wellness szolgáltatásokkal, beleértve az intelligens légionizációt és az automatikus testtartás beállítását mind a négy ülésen, még több lehetőséget jelentenek a korlátlan személyre szabásra. . Mindeközben a My Bentley App Studio bemutatása hasznos alkalmazások sorát juttatja el a vezető ujjhegyeihez.

Nagyobb teljesítmény, alacsonyabb károsanyag-kibocsátás

A Flying Spur Speed ​​Ultra Performance Hybrid összkerékhajtású hajtáslánca egy fejlett, 600 lóerős, 4,0 literes duplaturbós V8-ast kombinál egy 190 lóerős villanymotorral, amely szépen be van építve a nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltóba. Sport módban ez a hajtáslánc teljes 782 LE-t és 1000 Nm-t ad ki, az E-motor azonnali nyomatéka pedig kiegészíti a V8-as karizmatikus síkközi ütemét. Az előző Speed ​​modellhez képest az új Flying Spur Speed ​​nagyobb nyomatékot biztosít alacsonyabb motorfordulatszám mellett, nagyobb nyomatékcsúcsot és nagyobb teljesítményt a teljes fordulatszám-tartományban.

A rendszer nyomatéka több mint 11 százalékkal nőtt a kimenő W12-es hajtású Flying Spur Speed-hez képest, 900 Nm-ről 1000 Nm-re (738 lb ft). A rendszer teljesítménye szintén 19 százalékkal nőtt, 659 LE-ről 782 LE-re. Ezzel az új Flying Spur a valaha készült legerősebb Bentley szedán.

Az új, 600 lóerős, 800 Nm (590 font láb) V8-as motor – hagyományos vákuumrendszer nélkül, és 350 bar üzemanyag-befecskendezési nyomás (200 bar-ról emelve) tisztább égést és jobb károsanyag-kibocsátást biztosít. A turbó késleltetést kiküszöbölő e-motorral iker, egyszeres görgős turbófeltöltőt alkalmaztak – ami csökkenti a bonyolultságot, és lehetővé teszi, hogy melegebben működjenek, minimalizálva a károsanyag-kibocsátást. Ezért nincs szükség henger-deaktiváló hardverre, mivel az elektromos motor használatakor a motor teljesen leállítható.

Tiszta EV üzemmódban az E-motor 190 LE-t és 450 Nm nyomatékot biztosít, ami több mint elég ahhoz, hogy a legtöbb helyzetben lépést tudjon tartani a forgalommal, míg a 25,9 kWh-s akkumulátor akár 76 km-re is használható, csak elektromosan. hatótávolság (az EU menetciklusán). A V8-as és az E-motor együttesen 515 mérföld (829 km) hatótávolságot biztosít az új Flying Spur számára. A teljesen elektromos üzemmód akár 87 mph / 140 km/h sebességnél is bekapcsolható, akár 75 százalékos gázadással. Az akkumulátor 2¾ óra alatt teljesen feltölthető a töltő és az akkumulátor kapacitásának jelentős javulásának köszönhetően, 11 kW töltési csúcsteljesítménnyel.

Az erőátviteli rendszer a választott üzemmódtól függően kezeli az energiaáramlást – tiszta EV, elektromos boost, regeneratív fékezés –, és ami az új Flying Spur esetében a legfontosabb – egy töltési mód, ahol a motor hajtja meg a kerekeket és tölti az akkumulátort egyszerre. idő.

A Bentley Performance Active Chassis alapfelszereltsége a Flying Spur Speed. A kifinomult új konfiguráció jellemzői közé tartozik a Bentley Dynamic Ride és az összkerékkormányzás, valamint az elektronikusan vezérelt korlátozott csúszású differenciálmű, míg az ESC vezérlőszoftver új generációja számos vezetési stílus elérését teszi lehetővé, és megbízható tapadást biztosít minden körülmények között. . Az új autó 48,3:51,7 arányú hátsó súlyeloszlásával az alvázrendszerek és az ESC mechanikusan optimalizált platformmal rendelkeznek, amely a végső finomítást biztosítja. A rendszer aktív nyomatékvektorálást alkalmaz elölről hátra a középső differenciálműön keresztül, és precíziós vektorizálást minden tengelyen a fékek segítségével.

Az új és fejlett ikerszelepes lengéscsillapítók lehetővé teszik a visszapattanás és a kompresszió csillapításának külön vezérlését, így világosan elhatárolják a dinamikus képességeket a Comfort, Bentley és Sport üzemmódok között. Az előző generációs Sport mód karosszériaszabályozása megmarad, míg a Comfort módban a menetkényelem jelentősen javult.

Kifejező és jellegzetes design

Az új Flying Spur Speed ​​teljesítményorientált karakterét a legújabb tervezési fejlesztések hangsúlyozzák. A sötét árnyalatú Brightware sportos, technikás hangulatot kölcsönöz a külsőnek, míg az új Speed-specifikus hűtőrács, az első lökhárító és a hátsó diffúzor friss, céltudatos megjelenést kölcsönöz. A Styling Specification aero csomag most már karosszériaszínnel készült, bár a tulajdonosok választhatnak szénszálas felületet is.

Az ajtókban elhelyezett új LED üdvözlő lámpák a Bentley Wings logó animált változatát vetítik a földre, amikor kinyitják az első ajtókat. A Bentley „könnyű szobrászat” technológiájának ez az új bevezetése a Mulliner által gyártott Batur kupé első alkalmazása után következik.

Az új 22″-es Ten Swept Spoke kerék kétféle kivitelben (szürke festéssel és fényes géppel és fekete festéssel), valamint két másik 22″-es kivitelben kapható festett, feketére festett, sötét árnyalatú és halvány brodgar szatén kivitelben.

A tágas utastérben az utasok a Bentley híres dizájnjának és kézimunkájának legújabb megnyilvánulásait élvezhetik, a vadonatúj üléskialakításokkal, amelyek 3D gyémántvarrással és átdolgozott perforált mintával az ülés középső részén találhatók. A Tactile Precision 3D gyémántbőr az ajtó belsejét és a B oszlopokat viseli. A külső sötét fogazatú fényes kiegészítőket az új (és opcionális) Dark Chrome Specification díszítés kortárs esztétikát és visszafogott karaktert kölcsönöz az utastérnek. Ez vonatkozik az ajtókilincsekre, a kapcsolókra, a hangszórórácsokra és sok más területre a kabin körül. Az új illesztőprogram-műszergrafika teszi teljessé a dizájnfejlesztések csomagját, míg az elismert, 12,3 hüvelykes, nagy felbontású, nagy felbontású Bentley kijelzővel, három analóg tárcsával, vagy a kézzel készített furnér töretlen oldalával továbbra is választható a Bentley Rotating Display.

Az ügyfelek továbbra is több tízmilliárd konfigurációs lehetőség közül választhatnak – a Bentley testreszabott és karosszériaépítő részlege, a Mulliner lehetőségeinek végtelen birodalma előtt. Az a lehetőség, hogy az ügyfelek ízlésének és személyiségének megfelelő, teljesen egyedi Flying Spurt állíthatnak elő, rávilágít arra, hogy az autó képes a lehető legjobb teljesítményt nyújtani.

A 101 színből álló festékválaszték a Bentley múltjából származó bármely színre bővíthető, és egyedi festék-illesztés is elérhető. A belső térben a 22 elsődleges bőrszín, a 11 másodlagos árnyalat és a négy színmegosztás azt jelenti, hogy csak a bőrben több mint 700 színkombináció található, mielőtt kontrasztos varrásokat, tömítéseket vagy egyedi jellemzőket adnánk hozzá. A bőrökhöz nyolc fafurnér opció és további három műszaki felület csatlakozik – amelyek egy- vagy kettős kivitelben is használhatók, illetve bármilyen belső bőr- vagy külső festékszínhez illeszthető.

Az új Flying Spur három audiorendszer közül választhat. A standard rendszer 10 hangszórót és 650 Watt tartalmaz, míg a Bang & Olufsen 1500 W-os, 16 hangszórós rendszer megvilágított hangszórórácsokkal az életstílus-orientált vásárlókat célozza meg. A 2200 W-os, 19 hangszórós Naim rendszer az első ülésekbe épített aktív mélyhang-átalakítókkal és nyolc hangmóddal várja az igazi audiofilt. A laminált akusztikus üveget megtartják a szélvédőn és az oldalablakokon, ami kilenc decibellel csökkenti a külső zajt a nem akusztikus üvegezéssel szemben.

Kényelem, wellness és biztonság

A negyedik generációs Flying Spur Speed ​​az elektromos architektúra legújabb iterációjának előnyeit élvezi, ami jelentős előrelépést tesz lehetővé az infotainment és a vezetőtámogató technológia terén. Az eredmény egy zökkenőmentes élmény a wellness, a vezetői asszisztens, az infotainment rendszerek és a kapcsolódó autószolgáltatások terén.

A Flying Spurrel most először mind a négy ülésen elérhető az opcionális Wellness Seating Specification. Ez magában foglalja a Seat Auto Climate és a Postural Adjust funkciót, amely a tökéletes testhőmérsékletet méri és tartja fenn zónás fűtéssel és szellőztetéssel, valamint nyugtatóan és zökkenőmentesen változtatja az utasok izmaira nehezedő nyomást az utazás során, hogy minimálisra csökkentse a fáradtságot.

A környezeti kijelző (amely a vezető műszerfalán látható) támogatja és lehetővé teszi a félig asszisztált üzemmódban történő vezetést, megmutatva a vezetőnek, hogyan reagál az autó más járművekre. A környező környezet megértése lehetővé teszi az Intelligent Park Assist – a legújabb generációs önparkoló rendszert, sebességszabályozással.

A vezető és az utasok jólétét és kényelmét tovább fokozza a légkondicionáló rendszer, amely immár légionizátorokat, új részecskeszűrőt és a járműben kívüli és belső levegőminőséget mutató kijelzőket is tartalmaz. A rendszer az autó műholdas navigációjával is szinkronizálódik, tudván, mikor lehet szükség az utastér levegőminőségének javítására (például az utastér levegőjének keringetésével, amikor egy alagútban van).

Fejlesztések történtek olyan alapvető funkciókkal, mint a vezeték nélküli Apple CarPlay, a vezeték nélküli Android Auto és az éteren keresztüli térképfrissítések. Ezeken a funkciókon túl a mobiltelefonjuk párosítását választó ügyfelek élvezhetik a csatlakoztatott autós szolgáltatásokat, többek között:

  • Távoli töltési állapot, amely lehetővé teszi a jármű töltésének felügyeletét és vezérlését, ha csatlakoztatva van
  • Remote Park Assist – lehetővé teszi, hogy az ügyfél telefonjáról távolról leparkolja vagy beidézhesse járművét
  • Távoli kabin előkondicionálás – az ülésfűtéssel együtt az autó klímája a vezetés megkezdése előtt beállítva

Minden évben további új funkciók állnak majd rendelkezésre, mint például a zöld közlekedési lámpák előrejelzése – amely egyre gyakrabban aktiválódik az Egyesült Államok és Európa nagyvárosaiban, és lehetővé teszi a „varázsszőnyeg” áthajtását a városközponton.

Az új My Bentley App Studio a Bentley digitális ökoszisztémájának legújabb kiegészítője az ügyfelek számára. Az ügyfelek számos járműhöz és harmadik féltől származó alkalmazáshoz férhetnek hozzá, amelyek okostelefontól függetlenül közvetlenül letölthetők az infotainment rendszerbe. Az alkalmazások közé tartozik a zene, a videó, a játék, a navigáció, a parkolás és a töltés. Az alkalmazások zökkenőmentesen vannak beépítve az infotainment rendszerbe, és vezetés közben is biztonságosan és megbízhatóan használhatók. Az alkalmazásportfólió kifejezetten az egyes piacokhoz igazodik.

Spur of The Moment

Az új Flying Spur bevezetésének megünneplésére a Bentley összeállt a motorsport világának ikonjaival – fiatalokkal és idősekkel egyaránt. Az 1996-os F1-es világbajnok Damon Hill mellett a feltörekvő sztár és a Williams F1 Academy pilótája, Lia Block is csatlakozik az autó képességeinek dinamikus bemutatásában a pályán, a film zárásaként pedig egy meglepő cameo-val egy másik F1-es öregdiák és a most sugárzó legenda, Martin Brundle. – aki a 2001-es Le Mans-i 24 óráson a Bentley EXP Speed ​​8-mal érkezik meg.


Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!