Az új GR Super Sport versenyautót a Toyota sikerrel zárult 24 órás futam előtt mutatták meg
A legendás Circuit de la Sarthe versenypályán, közvetlenül a Le Mans-i 24 órás futam rajtját megelőzően megmutatta leendő hosszú távú versenyautójának prototípusát a Toyota.
A koronavírus járvány miatt az idei, 88. Le Mans-i 24 órás autóverseny zárt ajtók mögött, közönség nélkül zajlott; a szervezők a biztonság érdekében a versenyen részt vevő csapatok közötti érintkezést is korlátozzák. Emiatt csak kevesek lehettek szemtanúi annak, amint a Toyota Gazoo Racing csapata egy különlegesen meglepetéssel vezette fel a futamot: a rajtot megelőzően a pályára vitték annak a leendő versenyautónak a prototípusát, amellyel a márka a hosszú távú világbajnokság (WEC) új Hypercar géposztályában fog rajthoz állni 2021-től.
Az autó, amely a versenyhétvégét megelőzően Le Mans-i tesztprogramon vett részt, egyelőre a Gazoo Racing immár szokásos piros-fekete-fehér rejtőszínébe burkolózva mutatta meg magát a világnak. Különleges csemegeként tető nélküli spyder kivitelben tette meg az 13,6 kilométeres demonstrációs kört, tovább erősítve azon híreszteléseket, hogy a homologizációs példányokon túl nyitott szupersportkocsiként is megjelenik a GR Super Sport közúti verziója.
Ha ez nem is vehető bizonyosra, egyértelműen láthatók az azonosságok és eltérések a mostani >>>