• Egyéb

Az új hármas lenne Egyúj korszak hajnala?

A márka kötődésének erősítése azügyfelek felé

A Mazda célja, hogy egyre magasabb szinten szolgálja ki ügyfelei igényeit. Ez nem kevesebbet jelent, mint hogy a Mazda márkára jellemző, egyedülálló és karakteres autózás élményét fenntartva és folyamatosan tökéletesítve elnyerjük ügyfeleink bizalmát, és életük nélkülözhetetlen részévé váljunk.

Az idei Los Angeles-i Autószalonon bemutatott, vadonatúj Mazda3 fontos szerepet játszik ezen élmény új szintre emelésében, és egy új korszak bevezetésében.

Milyen Mazdát vezetni? A mindennapi közlekedési helyzetekben – amikor munkába, vásárolni vagy családi kirándulásra indulunk – az autó teljesen természetes és ösztönös módon gyorsul, kanyarodik és lassul, mintha teljesen összeszokott volna vezetőjével.

Az ember és gép közötti kapcsolat örömteli, a vezető úgy érzi, bárcsak tovább tartana az élmény. Az autózás az utasok számára is pihentető és élvezetes: a jármű mozgása összhangban áll az emberi mozdulatokkal, a fedélzeten ülők számára teljesen természetesnek hat. A formaterv első pillantásra lenyűgöz, és ahogy a megvilágítástól és a változó környezettől függően átalakul a karaktere, nem lehet betelni a látvánnyal. Az autó szépsége pedig újfent vezetésre csábít.

Az autó birtoklása és vezetése igazán felemelő érzés.

Tavaly meghirdettük „Fenntartható Zoom-Zoom 2030” hosszú távú technológiai fejlesztési jövőképünket, amely azt vázolja, milyen szerepet vállal a Mazda a bolygó, a társadalom és az emberiség előtt álló kihívások megoldásában.

A vadonatúj Mazda3 az első olyan modell, amely sorozatgyártásban kínálja a jövőkép valóra váltását szolgáló technológiák egy részét: a Skyactiv-X névre keresztelt, forradalmian újszerű benzinmotort és azokat a szerkezeti technológiákat, amelyeket összefoglalóan Skyactiv-járműszerkezetnek nevezünk. Emellett az új modell elsőként alkalmazza annak a KODO formanyelv érettebb kifejezési formáját, amely a japán esztétikumot feltérképezve teremt elegáns, kifinomult formavilágot.

A világszerte forgalmazott Mazda3 a márka fejlődése és az üzleti növekedés szempontjából egyaránt kulcsfontosságú szerepet töltött be. 2003-as bevezetése óta több mint 6 millió példányban talált gazdára, a világ minden pontjára eljuttatva a Mazda vezetési élményt, és erősítve a Mazda márka globális ismertségét. Modellkínálatunk meghatározó tagjaként a Mazda3 mindig is a vállalat fejlesztési és gyártási kompetenciájának csúcsát képviselte, világszerte megalapozva gyártólétesítményeink működését.

Arra törekszünk, hogy ügyfeleink életét teljesebbé tegye Mazdájuk, hogy társként tekintsenek autójukra, amely elkíséri őket életük során, és hogy hosszú távon hűségesek maradjanak márkánkhoz. Ezt az új korszakot vezeti be az új Mazda3, az első autójukat megvásárló ügyfeleknek szánt modell, amely híven demonstrálja törekvésünket, hogy kiérdemeljük ügyfeleink bizalmát, és életük nélkülözhetetlen részéve váljunk.
Kezdetét veszi a Mazda új korszaka.