Az új ID világpremierje – Buzz GTX 4MOTION összkerékhajtással
- Erős teljesítménymeghajtó: az új azonosítóval. A Buzz GTX Volkswagen bemutatja minden idők legerősebb sorozatgyártású Bulliját
- Összkerékhajtás alapfelszereltségként: egy-egy elektromos hajtómotor az első és a hátsó tengelyen egyesülve alkotja az intelligens vezérlésű 4MOTION összkerékhajtási rendszert
- Két tengelytáv, két új akkumulátor: az ID. Buzz GTX normál tengelytávval és azonosítóval. A hosszú tengelytávú Buzz GTX erősebb akkumulátorokat kap
- Nagy vonóerő: 1800 kg-os maximális pótkocsi tömeggel és összkerékhajtással az ID. A Buzz GTX ideális elektromos vontatójárműként kerékpárhoz, csónakhoz vagy lovas utánfutóhoz
Exkluzív Volkswagen podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A Volkswagen bemutatja az új azonosítót. Buzz GTX: A nagy teljesítményű hajtásrendszerrel felszerelt elektromos Bulli a jövőben két tengelytávval, két akkumulátormérettel és választható 5-, 6- vagy 7-üléses lesz. Az alapfelszereltségű 4MOTION összkerékhajtással is rendelkezik az optimális vonóerő és tapadás érdekében minden vezetési helyzetben. Ezenkívül mindkét GTX modell egyedi kialakítású. Az azonosító előzetes értékesítése. A Buzz GTX nyáron indul. Idén a Volkswagen ismét bővíti sportos GTX modelljeit az ID.3, ID.4, ID.5 és ID modellek mellett. 7 Tourer .
Elektromos összkerékhajtás: Az új azonosító. A Buzz GTX két elektromos motorral van felszerelve – mindkettő együtt összkerékhajtást alkot. A GTX modellek végsebessége elektronikusan 160 km/h-ra van korlátozva. A villanymotorokat kétféle méretű akkumulátor látja el energiával, amelyek 10-80 százalékról 26 perc alatt tölthetők fel 185 kW vagy 200 kW (maximális töltési kapacitás) egyenáramú gyorstöltő állomásokon.
GTX vontatási kapacitás: Az extra teljesítménynek és a 4MOTION hajtásrendszernek köszönhetően az ID. A Buzz GTX magasabb maximális pótkocsitömeget kínál: a normál tengelytávú változat könnyedén 1800 kg-ig húz (fékezett, 8 százalékos lejtő), míg az ID. A hosszú tengelytávú Buzz GTX maximális vontatási kapacitása 1600 kg. A pótkocsi maximális tömege így 800 kg-mal, illetve 600 kg-mal nőtt. A 4MOTION rendszer nagy tapadási előnyöket kínál, ha utánfutót vontat, különösen nedves vagy laza felületen. Az új azonosító. A Buzz GTX ezért ideális vontatójármű – például csónak- vagy lovas utánfutókhoz, amelyeket gyakran csúszós talajon mozgatnak.
GTX külső: Az azonosító. A Buzz GTX-et egyénre szabott előlap jellemzi. A GTX stílusú lökhárító, a méhsejt alakú fekete légbeömlő rács és az új oldalsó légterelő elemek szintén dinamikus, jellegzetes megjelenést biztosítanak. Az új nappali menetlámpák a lökhárítóba vannak beépítve a bal és a jobb oldalon. Az összes fekete karosszériaelem, mint például az új légbeömlő rács, a légterelő elemek, a GTX felirat és a külső tükrök burkolata magasfényű fekete színű. Ezenkívül a Solna 20 colos könnyűfém keréktárcsa az ID alapfelszereltsége. Buzz GTX. A GTX keréktárcsák kínálatát két új, 21 colos könnyűfém kerék egészíti ki. Alapfelszereltségként mindig az IQ.LIGHT LED mátrix fényszórók vannak felszerelve. Az új cseresznyepiros festést kizárólag az azonosítóhoz kínáljuk. Buzz GTX. Ez a piros szilárd festésként konfigurálható, és opcionálisan kombinálható a Mono Silver metálfényezéssel kéttónusú festésként.
GTX belső tér: A Volkswagen a belső berendezést is testre szabta. A sötét tónusok kiemelik a legerősebb ID sportos karakterét. Zümmögés. Például mindkét ID. A Buzz GTX verziók az egyedüli modellek a termékcsaládban, amelyek fekete tetővel vannak felszerelve. Az ülések sajátos GTX dizájnnal is rendelkeznek. Elöl elektromosan állítható komfortülések memória funkcióval. Az üléseket fekete ArtVelours Eco mikrofleece huzatok teszik különlegessé, új gyémántmintával, valamint piros kontrasztos varrások és piros csővezetékek. A többfunkciós kormány jellegzetessége a piros keresztszemes hímzés, amelyet a középső burkolaton lévő piros felrakás és az oda beépített krómozott GTX felirat finomít.
GTX utastér: Az azonosító. A szabványos tengelytávú Buzz GTX ötülésesként, 40:60 arányban osztott háromüléses paddal a második sorban (2/3) vagy hatülésesként, két-két külön üléssel a második és harmadik sorban kapható (2 /2/2). A hosszú tengelytáv azonosítója. A Buzz GTX ötülésesként háromüléses paddal (2/3) és hatülésesként (2/2/2) is megjelenik. Ezt a változatot hétülésesként is kínálják, a második sorban háromüléses paddal és két különálló üléssel a harmadik sorban (2/3/2). Modelltől függően a második sor ülései hosszirányban 150 mm-rel (standard tengelytáv) vagy 200 mm-rel (hosszú tengelytáv) mozgathatók.
GTX csomagtér: Az azonosító csomagtartójának térfogata. A Buzz GTX (standard tengelytáv) ötülésesként 1121 liter (a hátsó ülések háttámláinak felső széléig terhelve) és 2123 liter (lehajtott hátsó ülés, az első ülések háttámláinak felső széléig terhelve) között van. A kiterjesztett azonosító. A Buzz GTX még tágasabb: a második üléssor háttámláinak felső széléig megrakva 1340 literes kapacitás áll rendelkezésre. Ha a nagy azonosító. A Buzz GTX egészen az első üléssorig meg van töltve, a térfogata 2469 literre nő. A hosszú GTX harmadik üléssora mögött még akkor is 306 literes raktér áll rendelkezésre, ha hét ember foglal el. Az ülés konfigurációjától függően mindkét ID. A Buzz GTX modellek felszerelhetők hosszú vagy rövid Multiflex kártyával (két összecsukható dobozzal). A Multiflex tábla egy második rakodási szintet és – a hátsó ülések lehajtásával – sík rakteret hoz létre.
Új hardver és szoftver, valamint ChatGPT: A termékcsalád jelentős hardver- és szoftverfrissítését beépítik a GTX modellekbe. A fedélzeten újdonság a head-up kijelző (opcionális) és az infotainment rendszerek következő generációja (alapfelszereltség), új menünavigációval és grafikával, valamint gyors processzorteljesítménnyel. A rendszer érintőképernyője most 12,0 hüvelyk helyett 12,9 hüvelykes (átlója 30 cm helyett 33 cm). Szintén újdonság a megvilágított érintősáv a hőmérséklet- és hangerőszabályozáshoz. Az új IDA hangsegéd természetes hangutasításokkal működik. Nemcsak számos járműfunkció vezérlését teszi lehetővé, hanem általános ismeretekkel kapcsolatos kérdésekre is választ ad az olyan adatbázisokhoz való online kapcsolat révén, mint a Wikipédia. Az innovatív IDA hangsegéd emellett ChatGPT integrációt (AI/mesterséges intelligencia) is tartalmaz. Egy másik újdonság a Wellness alkalmazás, amely előre konfigurált programokkal állítja be a jármű különböző funkcióit, hogy javítsa a közérzetet vezetés vagy töltés közben. A kijáratra figyelmeztető rendszer egy másik újdonság. Ez figyelmeztet a motoros járművekre és kerékpárokra, amelyek hátulról közelednek az ajtó kinyitásakor.
Egy új korszak Samba busza: Ezentúl az ID. A hosszú tengelytávú Buzz opcionálisan az intelligens üveggel ellátott panorámatetővel is elérhető lesz. A többrétegű intelligens üveg beépített folyadékkristály fóliával rendelkezik, és elektronikusan átkapcsolható, hogy átlátszó vagy átlátszatlan legyen. A Volkswagenben valaha használt legnagyobb panorámás napfénytető a legendás „Samba Bus” emlékeit idézi, és a klasszikus autók tipikus tetőablakát helyezi át a jelenbe.
GTX koncepció: 2021 óta a teljesen elektromos azonosító legsportosabb modelljei. szériák GTX címkét viseltek – a dinamikus VW modellekre hivatkozva GTI, GTD vagy GTE jelzéssel. Beleértve az új azonosítót is. Buzz GTX, összesen öt azonosító. modellek hamarosan elérhetőek lesznek a GTX kínálatában.