Az új Kalmar Automotive 7-97 E-Volt az újrahasznosítást és a fenntarthatóságot helyezi előtérbe az elektromos járművek átalakításánál

  • Az ÚJ 7-97 E-Volt a KALMAR Automotive első elektromos járműve, amely mindkét világ legjobbjait kínálja ügyfelei számára – a klasszikus Porsche dizájn és a modern elektromos jármű hajtásláncának köszönhetően kezelhető.
  • A Kalmar Automotive „Evergreen” filozófiája az újrahasznosítást a következő szintre emeli. A 7-97 E-Volt újrahasznosított hajtáslánccal, az eredeti donor alumíniumból újraöntött alkatrészekkel, és még az eredeti üvegből átalakított ablakokkal is rendelkezik.
  • A biológiailag lebomló gyantával ellátott, egyedülálló, új, könnyű növényi rost karosszériának és a súlycsökkentésre való intenzív összpontosításnak köszönhetően a 7-97 E-Volt súlya ugyanaz marad, mint a 964 Turboé, ami azt bizonyítja, hogy egy elektromos autónak nem kell lényegesen többet nyomnia, mint egy ICE. egyenértékű.
  • A Kalmar Automotive 7-97 E-Volt fejlett CFD-teszttel tesztelt aerodinamikával fejlesztették ki, ami alacsonyabb légellenállást és nagyobb leszorítóerőt eredményez. A részletek közé tartoznak az olyan jellemzők, mint a ragasztott üveg, az átdolgozott front-end kialakítás és az aerodinamikailag optimalizált alváz.
  • A 7-97 E-Volt, amely a Porsche 964 911-es generációján alapul, nagyobb teljesítményt és nyomatékot produkál, mint bármely közúti 964-es, amelyet a Porsche gyártott ebben az időszakban.

A KALMAR Automotive, a testre szabott sportautók gyártója új korszakba lépett a cég első elektromos átalakítása bemutatásával. Gyorsabb gyorsulás, nagyobb teljesítmény, jobb aerodinamika és nincs súlygyarapodás az eredeti belső égésű autóhoz képest, az egyedülálló KALMAR a 7-97 E-Volt fenntarthatóbb technológiákat ölel fel, és a Kalmar Automotive „Evergreen” filozófiájának jelentős bemutatója.

A meglévő 7-97-es sorozat szellemiségét követve az E-Volt a 964-es generációs 911-es modellre épül, és a Tesla Model S-ből újrahasznosított és újratervezett, nagy teljesítményű elektromos jármű hajtáslánca hajtja. Ennek eredményeként a 7. -97 E-Volt 450 lóerőt és 660 Nm-t produkál, nagyobb nyomatékot, mint bármelyik 964-es, amely Stuttgartból jelent meg ebben az időszakban. Négy másodperc alatti 0-62 mérföld/óra sebességet tesz lehetővé, több mint 200 mérföldes hatótávolsággal. Az Eco és Sport üzemmódok megfelelnek a vezető preferenciáinak és hangulatának.

A 7-97 E-Volt esetében a KALMAR Automotive „Örökzöld” filozófiája a legkorszerűbb technológiákra támaszkodik, hogy növelje a fenntarthatóságot és lehetőség szerint újrafelhasználhassa. Számos kulcsfontosságú alkatrész szállítása mellett a KALMAR igyekezett újrafelhasználni az adományozó nyersanyagait. Ilyen például a donor járműből újraöntött alumínium és az eredetiből megreformált üveg.

A kiterjedt kutatási és fejlesztési munka lehetővé tette a 7-97 E-Volt számára, hogy csökkentse az elektromos járművek átalakításainak egyik legnagyobb hátrányát, a súlyt. A 2024-re új, innovatív növényi rost karosszériájának köszönhetően az összes külső és belső panelen – az E-Volt össztömege megegyezik az eredeti 964 Turbo tömegével, amellyel megosztja a külső méreteit.

A 7-97 E-volt a KALMAR legújabb, „R-intake” névre keresztelt külső formanyelve debütál, mivel az 1967-es Porsche 911-R modern értelmezését képviseli – egy szinte mitikus, 22 darabból álló könnyű tanulmány. A KALMAR 7-97 karosszériájának ez a „facelift” evolúciója a kiterjedt CFD-elemzés révén megnövelt aerodinamikát, valamint részben az újraprofilozott első légbeömlő-kialakításnak köszönhetően javított hűtést kínál. Ezen túlmenően lenrost paneljei akár 78 százalékkal is csökkentik a szénszál összehasonlító CO2-kibocsátását, mivel a növényi alapú anyag növekedési ciklusa során már elnyelte a szén-dioxidot.
Az átdolgozott karosszéria az eredetihez képest jobb aerobalanst eredményezett. A KALMAR a technológiát kereste, hogy további fejlesztéseket kínáljon. A szabadalmaztatott ragasztott üvegkialakítást úgy fejlesztették ki, hogy növelje a hatékonyságot a légellenállás csökkentésével, miközben csökkenti a szélzajt és az aerodinamikai emelést.

Időtlen stílus élvonalbeli technológiával

A 7-97 E-Volt egy jól bevált, felújított Tesla Model S hajtáslánccal szerelték fel. A hajtáslánc a tipikus KALMAR stílusban teljesen optimalizált, biztosítva a hajtásláncban rejlő teljes potenciál kiaknázását. Ez az újratervezés egyenértékű, több mint 450 lóerős teljesítményt és 660 Nm-t eredményez, ami még a legerősebb közúti 964-es iterációnál is több, a Porsche Turbo S 3.6 Exclusive sorozata – a maga idejében a valaha készült leggyorsabb egyturbós 911-es.

A villanymotor hátul van elhelyezve, ellensúlyozva az első tengelyen elhelyezett elsődleges akkumulátorral, az akkumulátorok előre és hátra osztva, megtartva a híres 911-es súlyelosztást. Belső égésű motor hiányában elektromos vákuumszivattyú hajtja a fékrásegítő rendszert, az elektromos szervokormányt és az elektromos légkondicionáló rendszereket.

A KALMAR által meghatározott továbbfejlesztett vezérlőpanel, amely egy 63 kWh-s 350 V-os, nagy teljesítményű 3p96s prizmacellákat tartalmazó akkumulátorcsomaghoz kapcsolódik, egy Orion akkumulátor-kezelő rendszerrel vezérel és felügyel, fejlett hőmérséklet-szabályozással, amely lehetővé teszi az egyenáramú gyorstöltési funkciót. A töltési képességről egy léghűtéses, 6,6 kW-os töltő gondoskodik, amely óránként akár 25 mérföldes hatótávolságot is képes növelni egy 32 Amperes tápegységen keresztül. Az opcionális CCS gyorstöltés funkcióval a nullától 80 százalékig terjedő töltés mindössze egy órát vesz igénybe.

A többi 7-97 E-Volthoz hasonlóan az adaptív felfüggesztést is egyedi súlyeloszlására szabták, és továbbfejlesztett felfüggesztési perselyt tartalmaz, hogy még a legtesztelési körülmények között is megfeleljen. Ezen kívül az ügyfelek választhatnak az eredeti fékrendszer vagy a KALMAR Automotive opcionális könnyűsúlyú acél vagy kerámia fékjei közül.

Az utasfülke magában foglalja azokat a modern kényelmi és kényelmi funkciókat, amelyek egy kortárs sportautótól elvárhatók, diszkréten és szándékosan elrejtve, hogy megőrizze a korhű megjelenést. A rendkívül hatékony, félautomata elektromos légkondicionáló ideális hőmérsékleten tartja az utasteret, míg az Apple CarPlay Bluetooth-kompatibilis audiorendszer – a padlóra szerelt aktív mélynyomóval – minden utazáshoz izgalmas hangzást biztosít. Az esőérzékelős ablaktörlők és a LED-es fényszórók további mutatói a mindennapi használhatóságnak. A 7-97 E-Volt környezettudatos, könnyű ElmoSoft szemcsés bőrt használ. A fenntartható skandináv szarvasmarhából származó puha és hajlékony félanilin anyag kiemelkedő kényelmet és kiváló tartósságot kínál, és széles színválasztékban kapható.

Biztosítva, hogy a KALMAR 7-97 E-Volt jövőbiztos legyen az előttünk álló dolgokra, az átalakítás teljes mértékben megfordítható marad, ami azt jelenti, hogy a vásárlók dönthetnek úgy, hogy jelentős változtatások nélkül visszaállítják az autót a hagyományos égési teljesítményre.

„Az EV-verzió létrehozásának ötlete ügyfeleinktől származik” – mondja Jan Kalmar, a KALMAR Automotive alapítója. „De számunkra ennek többnek kellett lennie, mint pusztán egy EV-motor bedobása egy 911-esbe. Megvizsgáltuk tehát, meddig vihetjük el a zöld hitelességét. Egy meglévő autó alapként történő használata jó kezdet, de ennél tovább kellett menni, ezért újra kellett önteni az alkatrészeket, meg kell reformálni az üveget, és olyan technológiákat kell használni, mint például a lenszálak, amelyek gyártása során alacsonyabb CO2-t bocsátanak ki, mint a szénszál. Az első 7-97 E-Volt konstrukciónk donorautója egy elhagyott Porsche 964 volt, motor nélkül, második alkalommal „zöld” életet adtunk neki. Bizonyos piacokon az E-Volt mindent kínál; a teljesítmény, a megjelenés és a nulla károsanyag-kibocsátás biztosítja, hogy a vezetés továbbra is élvezetes legyen.”

A 7-97 E-Volt átalakítás ára 450 000 eurótól kezdődik – a 7-97 E-Voltról és a KALMAR Automotive-ról további információt a www.kalmarautomotive.com oldalon talál.

Tudtad?