Az új Mazda CX-70 Crossover SUV premierje

  • A kétsoros, közepes méretű SUV csak hibrid hajtásláncot kínál
    és megerősíti a Mazda észak-amerikai termékkínálatát –

A Mazda Motor Corporation („Mazda”) bejelentette, hogy az észak-amerikai tevékenységet felügyelő Mazda North American Operations január 30-án (csendes-óceáni idő szerint) bemutatta a Mazda CX-70-et, a vállalat legújabb crossover SUV-ját.

A CX-70 a harmadik modell1 a Mazda nagy termékcsoportjában. Ezt a kétsoros crossover SUV-t a stratégiai észak-amerikai2 piac számára fejlesztették ki. A kiváló környezetvédelmi és biztonsági teljesítmény mellett a vezetés örömével, amely a Mazda jellegzetes emberközpontú filozófiájában csúcsosodik ki, a CX-70 dizájnja és jellemzői kiegészítik az ügyfelek aktív életmódját. A CX-70 idén tavasszal kerül bemutatásra az Egyesült Államokban és Kanadában.*3

A CX-70 bemutatása a Mazda betörése a kétsoros, közepes méretű SUV-szegmensbe.4 Ez a modell nemcsak a Mazda SUV-kínálatát5 bővíti, amely nagy keresletnek örvend, hanem megerősíti a vállalat üzletét és márkáját Észak-Amerikában. . Az összes CX-70 modell hibrid hajtáslánccal érkezik: elérhető a plug-in hibrid rendszer és az M Hybrid Boost (48 V-os enyhe hibrid rendszer) technológia, amely illeszkedik a Mazda azon erőfeszítéseihez, hogy a régióban a piaci igényeknek megfelelően felgyorsítsa a villamosítást. .

A CX-70 alapjául szolgáló koncepció a „Szenvedélyüldöző”. Ez a modell tágas és praktikus rakteret kínál sportos dizájnnal, amely a kimenő és aktív vásárlók preferenciáihoz igazodik, akik szeretik az érdeklődésüket és szenvedélyeiket.

A dizájn kifejezi a Mazda KODO vagy „Soul of Motion” tervezési koncepciójában rejlő vitalitást. A külsőt dinamikus első és hátsó lökhárítók, új tervezésű, 21 hüvelykes alumínium kerekek6 és jellegzetes fekete alkatrészek jellemzik. A bordó7 alap, amely egyszerre teremt ragyogást és mélységet, kiemeli a belső teret, amely az aktív életmód kifejezője.

A CX-70 távirányítós összecsukási funkcióval rendelkezik. A hátsó nyílás egyik nyomógombja lehajtja a második üléssort, így további rakteret biztosít, így sík padlót hoz létre, amely egészen a hátsó ajtóig terjed. Három padló alatti tárolórekesz is található a személyes tárgyak és egyéb felszerelések számára. Ez a személyre szabott tér egy továbbfejlesztés, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen megszervezzék aktív életmódjukat.

A CX-70 Cruising & Traffic Support (CTS) Unresponsive Driver Support*8 rendszerrel rendelkezik, amely a Mazda legújabb biztonsági technológiája. Ha be van kapcsolva, a CTS Unresponsive Driver Support fokozatosan figyelmezteti a vezetőt, ha a rendszer azt észleli, hogy a vezető szeme csukva van vagy elterelődött, és akkor is, ha a vezető keze lekerült a kormányról. Ha a vezető nem reagál, a rendszer lelassít és leállítja a járművet, megpróbálva elkerülni a balesetet vagy enyhíteni a károkat, ha baleset történik. A Mazda Co-Pilot Concept, a Mazda saját fejlesztésű, emberközpontú vezetőtámogató technológiája hozzájárul egy olyan társadalom felépítéséhez, ahol mindenki biztonságban érzi magát a szabad mozgásban, köszönhetően a jólétünket proaktívan javító technológiának.

Két hajtáslánc-konfigurációt kínálnak: az e-SKYACTIV G3.3, amely az M Hybrid Boost-ot egy 3,3 literes soros hathengeres turbófeltöltésű benzinmotorba integrálja, és az e-SKYACTIV PHEV, amely egy konnektorról tölthető hibrid rendszer, amely 2,5 literes soros motort kombinál. négyhengeres benzinmotor és villanymotor.*9 Az új hátsókerék-meghajtási architektúrával kombinálva a Mazda a kiemelkedő környezeti teljesítmény és a tetszőleges vezetés öröme közötti egyensúlyra törekszik.

A CX-70 egy Trailer Hitch View10-es keresővel is rendelkezik, amely segíti a vezetőt az utánfutó felcsatolásakor. Ez a modell 5000 font vontatási kapacitással,11 1500W-os kimeneti teljesítménnyel*12 és egyéb olyan jellemzőkkel rendelkezik, amelyek kiegészítik az ügyfelek aktív életmódját. A CX-70 nem csak vezetéshez való. Olyan fejlesztéseket is kínál, amelyek partnerek lesznek az életben való utazás során.

A Mazda továbbra is a „Joy of Driving” elvét követi alapvető emberközpontú értéke alatt, és arra törekszik, hogy megmozgató élményeket teremtsen az ügyfelek mindennapi életében.

*1: Az első forgalomba hozott jármű a Mazda CX-60 (elérhető piacok: Európa, Japán stb.), a második pedig a Mazda CX-90 (elérhető piacok: Észak-Amerika stb.). A negyedik tervezett kiadás a Mazda CX-80 (elérhető piacok: Európa, Japán stb.).
*2: Egyesült Államok és Kanada.
*3: A Mazda egy későbbi időpontban tervezi a CX-70-et Mexikóban és Ausztráliában.
*4: A szegmensbesorolás a Mazda szabványokon alapul.
*5: Jelenleg az Egyesült Államokban elérhető SUV-kínálat a Mazda CX-90, Mazda CX-50, Mazda CX-5 és Mazda CX-30.
*6: 19 hüvelykes alumínium kerekek is kaphatók. Az alumínium kerék konfigurációk a piactól és a jármű minőségétől függően változnak.
*7: További belső színek a fekete, a szürke és a barna. A belső színek a piactól és a jármű minőségétől függően változnak.
*8: A CTS konfigurációk a marketing fokozattól függően változnak. A rendszernek korlátai vannak, és hatékonysága számos körülménytől függően változik. Még akkor sem képes teljesen megakadályozni az ütközéseket és a sáveltéréseket, ha a rendszer be van kapcsolva. A vezető köteles a járművet biztonságosan üzemeltetni, és minden felelősség a vezetőt terheli, még akkor is, ha a CTS Unresponsive Driver Support aktiválva van. Ne hagyatkozzon teljesen a rendszerre, és mindig ne felejtse el biztonságosan vezetni.
*9: Erőátviteli kínálat elérhető az Egyesült Államokban. A hajtáslánc-kínálat piaconként változik.
*10: A Trailer Hitch View használatához eredeti Mazda vonóhorog felszerelése szükséges. A Trailer Hitch View konfigurációk a piactól és a jármű minőségétől függően változnak.
*11: A vontatási kapacitás a piactól és a jármű minőségétől függően változik.
*12: A funkció csak a plug-in hibrid modellen érhető el.