Az új Mercedes-Benz közepes méretű furgon – hamarosan megrendelhető

Der neue Mercedes-Benz eVito - Exterieur The new Mercedes-Benz eVito - Exterior

[1] Német bruttó listaár 19% áfával.

[2] A külön nyitható hátsó ablakkal kombinálva.

[3] A vezeték nélküli töltés funkcióhoz a használt okostelefon megfelelő funkcióira van szükség (Qi szabvány 1.2).

[4] A vezeték nélküli töltés funkció egy későbbi időpontban lesz elérhető.

[5] Személygépkocsi rendszámmal.

[6] A Mercedes me connect szolgáltatások használatához a felhasználóknak személyes Mercedes me azonosítóval kell rendelkezniük, és el kell fogadniuk a Mercedes me connect szolgáltatások használati feltételeit. A járművet a felhasználói fiókkal is össze kell kapcsolni. A kezdeti futamidő végén a szolgáltatások díj ellenében megújíthatók, feltéve, hogy az adott járműre még elérhetőek. A szolgáltatások kezdeti aktiválása az első regisztrációtól vagy az ügyfél általi aktiválástól számított egy éven belül lehetséges, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

[7] Csak azokon a piacokon érhető el, ahol a Mercedes me bevezették a Mercedes-Benz Vans modellekhez.

[8] A Mercedes me Connect szolgáltatás, a Mercedes me Charge használatához az ügyfeleknek külön töltési szerződést kell kötniük egy kiválasztott harmadik fél szolgáltatóval.

[9] A zöld töltés származási garanciákat alkalmaz annak biztosítására, hogy a töltési folyamatokhoz azonos mennyiségű megújuló energiaforrásból származó villamos energia kerüljön a villamosenergia-hálózatba.

[10] A Mercedes-Benz vezetőtámogató és biztonsági rendszerei csak segédeszközök, és nem mentesítik a vezetőt felelősségük alól.

[11] Az energiafogyasztás és a tartomány értékei ideiglenesek, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerének megfelelően. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[12] A tényleges hatótáv a vezető egyéni vezetési stílusától, az út- és forgalmi viszonyoktól, a külső hőmérséklettől, a légkondicionáló/fűtés használatától stb. is függ, ezért változhat.

[13] Maximális töltési teljesítmény egyenáramú töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a maximális töltési teljesítmény számos tényezőtől függ, például a környezeti és az akkumulátor hőmérsékletétől, valamint az akkumulátor töltöttségi állapotától a töltés kezdetekor.

[14] Az üzemanyag-fogyasztás és a CO₂-kibocsátás ideiglenes, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[15] Az M254-es benzinmotor részletes műszaki adatai és értékei az új évben (2024) lesznek elérhetők.

[16] Az üzemanyag-fogyasztás és a CO₂-kibocsátás ideiglenes, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[17] Az energiafogyasztás és a tartomány értékei ideiglenesek, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerének megfelelően. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[18] A tényleges hatótáv a vezető egyéni vezetési stílusától, az út- és forgalmi viszonyoktól, a külső hőmérséklettől, a légkondicionálás/fűtés használatától stb. is függ, ezért változhat.

[19] Maximális töltési teljesítmény egyenáramú töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a maximális töltési teljesítmény számos tényezőtől függ, például a környezeti és az akkumulátor hőmérsékletétől, valamint az akkumulátor töltöttségi állapotától a töltés kezdetekor. Minimális töltési idő 10-80% optimális feltételek mellett DC töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a töltési idő különböző tényezőktől függően változhat, mint például a környezeti hőmérséklet és az akkumulátor hőmérséklete, valamint ha további kiegészítő fogyasztókat, például fűtést használnak.

[20] Az üzemanyag-fogyasztás és a CO₂-kibocsátás ideiglenes, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[21] Az üzemanyag-fogyasztás és a CO₂-kibocsátás ideiglenes, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[22] Az energiafogyasztás és a tartomány értékei ideiglenesek, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerének megfelelően. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[23] A tényleges hatótáv a vezető egyéni vezetési stílusától, az út- és forgalmi viszonyoktól, a külső hőmérséklettől, a légkondicionáló/fűtés használatától stb. is függ, ezért változhat.

[24] Maximális töltési teljesítmény egyenáramú töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a maximális töltési teljesítmény számos tényezőtől függ, például a környezeti és az akkumulátor hőmérsékletétől, valamint az akkumulátor töltöttségi állapotától a töltés kezdetekor. Minimális töltési idő 10-80% optimális feltételek mellett DC töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a töltési idő különböző tényezőktől függően változhat, mint például a környezeti hőmérséklet és az akkumulátor hőmérséklete, valamint ha további kiegészítő fogyasztókat, például fűtést használnak.

[25] Az energiafogyasztás és a tartomány értékei ideiglenesek, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. A mai napig nem állnak rendelkezésre sem hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány. A megadott értékek és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

[26] A tényleges hatótáv a vezető egyéni vezetési stílusától, az út- és forgalmi viszonyoktól, a külső hőmérséklettől, a légkondicionáló/fűtés használatától stb. is függ, ezért változhat.

[27] Maximális töltési teljesítmény egyenáramú töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a maximális töltési teljesítmény számos tényezőtől függ, például a környezeti és az akkumulátor hőmérsékletétől, valamint az akkumulátor töltöttségi állapotától a töltés kezdetekor. Minimális töltési idő 10-80% optimális feltételek mellett DC töltőállomáson 400 V tápfeszültséggel, 300 A áramerősséggel; a töltési idő különböző tényezőktől függően változhat, mint például a környezeti hőmérséklet és az akkumulátor hőmérséklete, valamint ha további kiegészítő fogyasztókat, például fűtést használnak.

A Mercedes-Benz és a Mercedes-AMG új babakocsijai a Hartannal együttműködve születtek