Az új MG ZS dühös arccal és egy erőteljes hibrid hajtáslánccal érkezik

  • Az MG ZS hamarosan második generációjába lép, öntöltő hibrid hajtáslánccal.
  • A SUV az MG legújabb stílusnyelvét és szebb belső teret alkalmaz.
  • Az új modell augusztus 28-án debütál a kontinentális Európában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában.

Az MG közzétette az első előzeteseket a második generációs ZS-hez, amely augusztus 28-án debütál. Az MG ZS Hybrid+ újratervezett külsővel, jobb belső minőséggel és öntöltő hibrid hajtáslánccal rendelkezik majd.

A leleplező előzetesek egy teljesen újratervezett karosszériát ábrázolnak, összhangban az MG legújabb stílusnyelvével. Elöl a nagy hűtőrácsot agresszív LED-es fényszórók szegélyezik, amelyek Lexus LBX hangulatot keltenek.

A profilt jellegzetes faragott hátsó vállak jellemzik, laposabb övvonallal kombinálva. A far az MG3 szuperminihez hasonlít, igaz, új hátsó lámpákkal, élesebb csomagtérajtóval és a hátsó lökhárítón található csúszólemezzel. Annak ellenére, hogy elektromos kínálatról van szó, az MG a szubkompakt SUV-t kettős kipufogócsővel szerelte fel, bár nem világos, hogy ezek működőképesek-e.

A videón nem látható a belső tér, amely várhatóan jobb minőségű anyagokat és modernebb technológiát tartalmaz.

Az MG ZS új generációja nagy valószínűséggel a Hybrid+ hajtásláncon osztozik majd az MG3 ferdehátúval. Ez utóbbi egy 1,5 literes, 101 LE (75 kW / 102 LE) teljesítményű négyhengeres motorból, egy 134 LE (100 kW / 136 LE) egyetlen villanymotorból, egy háromfokozatú automata sebességváltóból és egy kis akkumulátorból áll. kapacitása 1,83 kWh.

Az új összeállítás várhatóan lényegesen hatékonyabbá teszi a készülő ZS-t nem villamosított elődjéhez képest, alternatívát jelentve a riválisokhoz, például a Toyota Yaris Cross hibridhez. Ezenkívül a 192 LE (143 kW / 194 LE) összteljesítményével nagyobb teljesítményt kínál, mint a legtöbb versenytárs, beleértve a Ford Pumát, a Peugeot 2008-at és a Hyundai Konát is.

Míg az MG3 szupermini kizárólag öntöltő hibrid formában érhető el, az MG ZS Hybrid+-hoz állítólag turbófeltöltős benzines és teljesen elektromos hajtáslánc is csatlakozik, a vásárlók szélesebb körének igényeit kielégítve.

A kifutó MG ZS-t még 2017-ben mutatták be Kínában, a teljesen elektromos változatot 2018-ban követték. A szubkompakt SUV 2019-ben megújult.

Az új MG ZS először Európában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában jelenik meg, majd más piacokon. A rendelések várhatóan még ebben a hónapban megnyílnak, az első szállítások 2024 októberében várhatók.

Tudtad?