Lamborghini Temerario – Az új nagy teljesítményű villamosított jármű űrkeret részletesen

A tavaly augusztusban bemutatott Monterey Car Week, a Lamborghini Temerario[1] a második Lamborghini HPEV (nagy teljesítményű villamosított jármű) és a vállalat elektromosítási stratégiájának harmadik lépése, új mércét állítva fel a szuper sportautók szegmensére, teljes teljesítménye 920 CV, elérve a 343 km / h legnagyobb sebességet és 0-100 km / h sebességre gyorsulh 2,7 másodperc alatt, a V8 bi-turbo motorjának köszönhetően, három elektromos motorral párosítva. A Temerario az első és egyetlen gyártású szuper sportautó-motor, amely képes elérni a 10 000 ford / perc sebességet.

Annak érdekében, hogy a legjobb vezetési dinamika és az osztály legjobb kényelme párosuljon, a Temerario látja, hogy az új Body-in-White multi-technológiai alumínium űrkeret-megközelítéssel van kialakítva, hogy ellenálljon az új hibrid hajtóműből származó nagyobb terheléseknek. Ez garantálja a kiváló mechanikai tulajdonságokat, valamint a súlycsökkentés figyelemre méltó hatékonyságát.

Teljesen alumíniumból készült Temerario váz új, nagy szilárdságú ötvözetet mutat be a nagynyomású öntésekhez; nagy szilárdságú, hidroformált extrudálások használata; és a vékony, zárt tehetetlenségi szakaszokkal rendelkező üreges öntvények számának növekedése, amelyet belső magok felhasználásával érnek el. Ezek a technológiák lehetővé tették az űrkeret építési bonyolultságának minimalizálását és a súly optimalizálását, ugyanakkor az új hibrid hajtómű több mint 50% -kal kevesebb alkatrészt alkalmaz, mint a Huracán ugyanazon paraméterei. Ezenkívül a Temerario jelentős mértékben csökkenti a hőhegesztések számát: több mint 80% -kal kevesebb a hegesztési gyöngy teljes hossza a Huracánhoz képest.

Az új építési archetípus a torziós merevség több mint 20% -os növekedését eredményezte az előző generációs űrkerethez képest, valamint a lehető legjobb járműsúly-korlátozást kínálja, biztosítva az utasok legmagasabb szintű biztonságát, és jelentősen hozzájárulva a jármű kiváló vezetési dinamika.

[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem tartozik az 1999/94 / EK irányelv hatálya alá. Az üzemanyag-fogyasztásra és a kibocsátásra vonatkozó adatok továbbra is típusvizsgálat alatt állnak.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!