Az új OMNITRAC termékcsalád adatlapja
Technológiák – OMNITRAC S & D
DuraShield technológia
Az OMNITRAC abroncsok a Goodyear szabadalmaztatott DuraShield technológiájával készülnek, és a karkasz sérüléseivel szemben fokozott ellenállást biztosító különleges felső övréteggel rendelkeznek, mely növeli a futásteljesítményt és javítja az újrafutózhatóságot. A felső övréteg nemcsak a kövek és egyéb tárgyak okozta sérülések ellen védi az abroncsot, hanem szigeteli a karkasz övrétegeit korrodáló víz ellen is. A réteg olyan nemfémes kord anyagból készül, melyet az abroncsgyártásban most használnak először. Ez az anyag egy különleges eljárásnak köszönhetően optimálisan tapad az abroncs gumi összetevőihöz. A technológia javítja az abroncsok újrafutózhatóságát.
Cool Running védőfunkciókat is ellátó futókeverék
Az OMNITRAC S és D sorozatnál a futófelület alatti övréteg vastagabb és egy extra sűrű, fizikai sérülések ellen védő keveréket tartalmaz. A kialakítás fokozott futásteljesítményt és a karkasz megnövelt tartósságát eredményezi, valamint véd a kövek és idegen tárgyak okozta sérülések ellen.
RFID technológia
Az abroncsokba rádiófrekvenciás azonosítási lehetőséget (RFID) is beépítettünk, ami lehetővé teszi az egyszerű azonosítást, és ezáltal a kapcsolódást az abroncskezelési és nyomon követési rendszerekhez.
Az OMNITRAC S abroncsok jellemzői
Masszív, 5 bordás kialakítás lamellákkal
A kormányzott abroncsok masszív, 5 bordás, lamellákat is tartalmazó kialakítással rendelkeznek, mely optimális tartósságot és az érintkezési felületen ideális nyomáseloszlást eredményez. Mindez garantálja a magas futásteljesítményt és egyenletes kopást, sőt, a tapadást is javítja. Az OMNITRAC S kormányzott abroncsokat elsőkerék-meghajtású járművekre tervezték, figyelembe véve az egyre divatosabb hidraulikus vonórendszerek igényeit is.
„Kőkivető” futófelület-kialakítás és védelem a befúródó kavicsok ellen
A „kőkivető” futófelület mintaárkaiba kevésbé ragadnak bele a kavicsok. A kialakítás hatékony védelmet biztosít a kavicsok befúródása és a mintaárkok berepedezése ellen, így masszívabbá teszi az abroncsokat és javítja az újrafutózhatóságot.
315/70R22.5
A 315/70R22.5 új méretet jelöl a vegyes használatú abroncsok piacán. A 315/70R22.5 abroncsok olyan nagy méretű járművek számára készülnek, ahol a megfelelő hasmagasság kérdése nem okoz problémát. A kormányzott S abroncsok „High Load” jelölésűek, terhelési indexük 156/150 (4,000 kg/3,350 kg).
Az OMNITRAC D abroncsok jellemzői
Futásirányú 3 bordás futófelület kialakítás lamellával ellátott blokkokkal
Az OMNITRAC D abroncsok futófelületén a lamellák megduplázzák a kapaszkodóélek számát. Ennek megfelelően a kialakítás kiváló tapadást és egyenletes kopást biztosít az összes felületen, tartósfék alkalmazása mellett is.
Üres mintázat magas aránya az érintkezési felületen, keresztirányú merevítő elemekkel
A tömör központi borda az abroncsot különösen ellenállóvá teszi a károsodásokkal szemben, és egyenletesebb kopást biztosít rossz útviszonyok mellett, növelve a futásteljesítményt és a karkasz élettartamát.
Széles mintaárkok a vállrészen a kavicsok befúródása elleni védelemmel
A széles mintaárkok a vállrészen nem csak kiváló tapadást biztosítanak az abroncsok teljes élettartama során, tetszőleges körülmények közt autópályán, hanem a sarat is elvezetik és kivetik a kavicsokat, ráadásul megelőzik a futófelület darabjainak forgatónyomaték okozta kiszakadását, például tartósfék használata esetén.
315/70R22.5
A 315/70R22.5 új méretet jelöl a vegyes használatú abroncsok piacán. A 315/70R22.5 abroncsok olyan nagy méretű járművek számára készülnek, ahol a megfelelő hasmagasság kérdése nem okoz problémát.
OMNITRAC garancia
Minden OMNITRAC-ot használó vevő számára elérhető
Az abroncsok véletlen sérüléseire vonatkozik
A karkaszokat 100%-ban visszavesszük újrafutózásra
Regisztrációhoz kötött (www.mygoodyear.eu/omnitrac)
Újravágható és újrafutózható
Az összes OMNITRAC abroncs újravágható és újrafutózható. Ezeket az abroncsokat a „Multiple Life Concept” alapján többszörös élettartamúra terveztük, így a flottakezelők az abroncsokat a lehető leggazdaságosabban tudják kihasználni, és jelentősen csökkenhetnek az egy kilométerre számított költségeik.