Az új Peugeot Boxer több kényelmet kínál és új automata váltót kapott
A könnyű haszongépjárművek (LCV) piacának jelentős szereplőjeként a PEUGEOT továbbra is gazdagítja kínálatát a szakemberek számára. A PEUGEOT a teljesen megújult könnyű haszongépjárművek kínálatával ma egy vadonatúj automata sebességváltót mutat be a BOXER-en, a nagy furgonon.
Az új EAT8 nyolcfokozatú automata sebességváltó bevezetése az új PEUGEOT BOXER-en a hatfokozatú kézi sebességváltó mellett a PEUGEOT azon megközelítésének része, hogy minden vásárlója változó igényeit kielégítse. Az EAT8 automata sebességváltó fokozott kényelmet, könnyebb vezetési élményt, valamint csökkenti a vezető fáradtságát, és ezáltal nagyobb biztonságot kínál.
Ezek fontos előnyök azoknak az üzleti felhasználóknak, akik hosszú órákat töltenek a volán mögött városi körülmények között vagy hosszabb utakon, nem is beszélve azokról a magánügyfelekről, akik hosszú utakra vagy szabadidőre szeretnék élvezni lakóautójukat.
A kézi és automata sebességváltó mellett az új PEUGEOT E-BOXER új, teljesen elektromos hajtásláncot kínál 270 LE (205 kW) teljesítménnyel és 410 Nm forgatónyomatékkal, optimális menetteljesítményt kínálva, és egy 110 kWh-s akkumulátorral párosul, amely lehetővé teszi, hogy figyelemre méltó, akár 205 kW-os hatótávot is elérjen. 263 mérföld (WLTP kombinált ciklus).
Az új EAT8 automata sebességváltó a 2.2 BlueHDi 140 és 180 motorokkal felszerelt új BOXER-hez rendelhető. Ez a tartósságáról híres hajtáslánc mind a Light Duty (Euro 6E) és a Heavy Duty (Euro VIE) homologizáció előnyeit élvezi, a Heavy Duty pedig a nehezebb átalakításokat teszi lehetővé.
Az új tengelykapcsoló-konstrukció jellemzi, amely optimalizálja a nyolc fokozat áthaladását a motor nyomatékának hatékony kezelésének köszönhetően, amely a BlueHDi 180 motorral elérheti a 450 Nm-t. Ez 80 Nm-rel több, mint az előző kézi váltóé, ami kategóriájában a legjobb nyomatékot érte el a szegmensen belül. Az EAT8 automata sebességváltó másik újítása a hidraulikus akkumulátor, amely lehetővé teszi a motor teljesítményének maximális kihasználását a sebességváltó reakcióidejének csökkentésével és a Start & Stop rendszer egyenletesebb működésének elősegítésével.
Végezetül, a BOXER teherbírása jelentősen megnőtt, kifejezetten a lakóautók esetében, és mára akár öt tonna össztömeget is elérhet.
Az új EAT8 automata sebességváltóval, akárcsak a kézi sebességváltóval, az új PEUGEOT BOXER konfigurációk széles választékában kapható, hogy minden szakember igényeit kielégítse. A két tengelytávra (3,45 m és 4,04 m) épülő kisteherautók két hosszban (L2 és L4) kaphatók, összesen négy karosszériával, 13-17 m3 között.
A 4,04 méteres tengelytávú BOXER egyfülkés L3 vagy L4 alvázként, valamint duplafülkés L3 vagy L4 alvázként is elérhető.
Az új PEUGEOT BOXER olyan külső stílusmódosítások előnyeit élvezi, amelyek megerősítik robusztus és előkelő dizájnját, miközben optimalizálják aerodinamikai hatékonyságát az új kialakítású első lökhárító, hűtőrács és tükrök révén.
Az új PEUGEOT BOXER a kényelmi és biztonsági felszerelések legszélesebb választékát is megkapta szegmensében elektromos rögzítőfékkel, kulcsnélküli be- és indítással, 10 hüvelykes központi érintőképernyővel, vezeték nélküli okostelefon töltéssel, vezető fáradságriasztásával, automatikus vészfékezéssel gyalogos és kerékpárossal. észlelés és így tovább.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!