Az új Renault Master

  • Az új Master látványos dizájnnal debütál
  • Megkülönböztető és modern, hogy minden szakembert elkísérjen, és ezzel a negyedik generációval továbbvigye a Master sikertörténetét.
  • „Aerovan” dizájn, a legapróbb részletekig gondos aerodinamikával, hogy a kategóriájában a legjobb hatásfokot kínálja, bármilyen energiafelhasználás is legyen.
  • Új többenergiás platform, amely minden igényt kielégít:
    • Kék dCi dízelmotorok 105-ről 170 LE-re jelentős CO-kibocsátás2 és fogyasztáscsökkenéssel, valamint új, 9 sebességes automata sebességváltóval.
    • 130 vagy 140 LE-s villanymotorok és 40 és 87 kWh-s akkumulátorok, akár 410 km-es WLTP autonómiával.
    • Hamarosan lesz hidrogénes változata is
  • 20 kifinomult vezetési segédeszközzel rendelkezik majd az optimális biztonság érdekében.
  • Az új Master innovatív dinamikus fékrendszerrel debütál a szállított rakománytól függetlenül nagyobb hatékonyság érdekében.
  • V2G töltési lehetőség (Vehicle To Grid) és V2L (Vehicle To Load) ) az elektromos változatokban.
  • Egy autentikus mobil tervezési és technológiai iroda, a vezető felé orientálva a jobb ergonómia érdekében.
  • Felszereli a Google-lal közösen kifejlesztett openR link multimédiás rendszert: több mint 50 alkalmazás a Google Playen, navigáció a Google Maps-en, a Google Assistant és sok más kapcsolódó szolgáltatás.
  • A haszongépjármű alapelvei megerősítve: több mint 40 kombináció közül választhat, és számtalan lehetséges átalakítás.
  • Továbbfejlesztett hasznos teher, akár 4 tonna, és 11-22 m-es rakománytérfogat3 a legjobb hozzáférési szintekkel és kategóriájú rakodással .
  • 2024 tavaszától kerül forgalomba.

Fotókon az új Renault Master >>>

1980-as születése óta több mint hárommillió darabot adtak el a Renault Master-ból. Ez több mint 40 éves gazdag történelmet jelent az első három nemzedék számára, és jelentős sikert jelent, történelmi pozícióval Európa és Spanyolország piacvezetőjeként kategóriájában. A Renault Mastert több mint 50 országban értékesítik, és 1990-ben lépett be a dél-amerikai piacra. A Renault Master negyedik generációja készen áll arra, hogy megőrizze ezt a sikert.

Az új Renault Masterrel a lehető legközelebb akartunk kerülni az ideális furgon meghatározásához. Az önálló vállalkozók, vállalkozók és flottamenedzserek olyan eszközt találnak benne, amely valódi ugrást tesz előre, és mindig képes kísérni őket a maximális termelékenység elérése érdekében. Egy kisteherautó, amelyre számíthat, igazi társ a mindennapi szakmai életben, bármilyen energiatípusról is legyen szó.Hélène Carvalho, a Renault Master Program menedzsere

TERVEZÉS

Az új Renault Master kiváló minőségű belső teret kínál, hasonlóan a sorozat személygépkocsiihoz. Az S-alakú, a vezető felé néző műszerfal növeli a teret az utastérben. Kiváló minőségű anyagokat használ, és 10 hüvelykes képernyője, amely az egész termékcsaládban standard, nagyon kellemes a szemnek. A kárpit sötét tónusai tovább hangsúlyozzák ennek a modern belső térnek a rendkívül hangulatos benyomását. A személyautók kínálatából származó kormánykerék immár függőlegesebb, magassága és mélysége állítható, így mindenki megtalálhatja a legjobb vezetési pozíciót. Az automata változatoknál a választókar a kormánykeréken található a nagyobb kényelem és biztonság érdekében. Mindez az észlelt minőség javítása érdekében.

Az összesen 135 literes belső tárolótérfogat 25%-kal nőtt, így ez a generáció piacvezető szerepet tölt be. Az új Renault Master kabinjában minden a helyén van: a műszerfalon található több tárolóhelyen, az oldalsó pohártartókban, a kesztyűtartó fiókban, a felső rekeszben és az ajtók két tárolószintjén.

Az új Renault Master könnyedén átalakul igazi mobil irodává. A középső ülés háttámlája összecsukva munkaasztalt alkot, az ülés pedig felemelkedik, így elérhető egy laptop tárolására szolgáló hely. Az USB-C aljzatok áramellátást biztosítanak az elektronikus eszközök számára. Minden részletet intenzív napi használatra terveztek, mint például az ülések ellenállóbb külső oldalai, amelyek megkönnyítik a be- és kiszállást, és idővel megőrzik megjelenésüket. Az ülésekhez többféle opció áll rendelkezésre, mind konfigurációban, mind kárpitozásban.

A napi használat egyszerűsítése érdekében minden döntésünk középpontjában az ügyfelet helyeztük. Mindent úgy terveztek, hogy az új Renault Master valódi munkahely legyen, praktikus, kényelmes és mindenekelőtt a legjobb minőségű.Louis Morasse, a Renault haszonjárművek tervezési igazgatója

Külső kialakítás: erős és meggyőző személyiség

Az Új Renault Master dizájnja látványos stílusban, erős egyéniséggel, markánsan és modern módon megújult, hogy minden szakembert elkísérjen tevékenységében, így adva folyamatosságot a modell sikertörténetének.

Az új Renault Master megbízhatóságot, robusztusságot és biztonságot inspirál. Masszív eleje nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ezt a benyomást keltse egyedi stílusával, amely a nehézgépjárművek világát idézi. Magába foglalja az új Renault márkaidentitást, az új logóval és a C-alakú világítást, valamint az impozáns hűtőrácsot körülvevő, kivételes méretű, teljes LED-es fényszórókkal. Ezt emeli ki egy U-alakú darab, változattól függően szemcsés fekete vagy karosszéria színben. 7 karosszériaszín és több mint 300 speciális árnyalat áll rendelkezésre alapfelszereltségként.

Az arányokat gondosan dolgozták ki, hogy a legjobb egyensúlyt biztosítsák minden karosszériatípushoz. Az aerodinamika javítására optimalizált hátsó rész úgy lett kialakítva, hogy kiváló hátsó belépési méreteket és hasznos térfogatot kínáljon. A hátsó ablak kivágása aszimmetrikus üvegével felveszi a tipikus Master kódokat, míg a hátsó lámpák sajátos C-alakú fényjelzést mutatnak, akárcsak elöl.

Gondos munkát végeztek az észlelt minőség és robusztusság érdekében. Például az egy darabban gyártott oldalpanelek vizuálisan szilárdabbak – különösen a hosszabb változatoknál -, és merevebb szerkezetűek, és elkerülik a deformációt. Az érzékelt minőséget a raktérben is megerősítették, egészen a letörések és megerősítések részleteiig.

Fotókon az új Renault Master >>>

Az új Renault Master impozáns jelenlétét erősíti lenyűgöző függőleges hűtőrácsa, vízszintes LED-es fényszórói és nagyon robusztus lökhárítója. Formáját a legapróbb részletekig úgy alakították ki, hogy összhangba hozzák a dizájnt, a teljesítményt és a hatékonyságot.Louis Morasse, a Renault haszonjárművek tervezési igazgatója

Aerovan: tervezés az energiahatékonyság szolgálatában

Az új Renault Master aerodinamikáján végzett kivételes munka lehetővé teszi, hogy kategóriájában a legjobb hatásfokot kínálja, függetlenül a felhasznált energiától. SCx-jét több mint 20%-kal csökkentették, és egyértelműen elmarad az előző generációtól és minden versenytársától.

Ezen eredmények elérése érdekében a formáját a legapróbb részletekig kidolgozták: rövid motorháztető, előre és ferde szélvédő, tükrök kialakítása, légáteresztő-vezetők a lökhárítóban, optimalizált hátsó rész, tető dőlésszöge stb. Az aerodinamikán is dolgoztak az utastér akusztikai kényelmének javítása érdekében.

Mivel a jármű túl nagy volt ahhoz, hogy beférjen a szokásos Saint-Cyr szélcsatornába, szélcsatorna fejlesztési tanulmányokat végeztek maketteken 83%-os léptékben. A teljes méretű változatokat ezután egy légi járművek aerodinamikai vizsgálatára szakosodott szélcsatornában validálták.

Ezek az erőfeszítések nagyon konkrétan a hatékonyságot tükrözik. Így az Új Renault Master jelentős, 39 g/km-es CO-kibocsátáscsökkenést ér el, ami lehetővé teszi, hogy 200 g/km alatti értéket kínáljon. A New Master kivételes aerodinamikája az elektromos változatok fogyasztásához is jelentősen hozzájárul, hiszen a jelenlegi generációhoz képest 20%-kal csökkenthető.

A cikknek még nincs vége!
Lapozz a következő oldalakra!