Az új SEAT Tarraco

  • Világpremier: most debütál a SEAT új SUV modelljének televíziós reklámfilmje
  • A kampányt a C14torce reklámügynökség készítette, aki további három évre megújította szerződését a spanyol márkával

Ezen a héten mutatják be a SEAT nemzetközi reklámfilmjét, amely az új SUV modell, a régen várt Tarraco 360 fokos kampányának részeként érkezik. A „Miért nem épp most?” szlogenre épülő kampány célja, hogy új kihívások keresésére és a személyes fejlődés megtapasztalására bíztassa az embereket. Arra ösztönözi őket, hogy a kifogásokat félretéve a koruktól függetlenül merjenek új kihívásokat és célokat keresni.


„Az új SEAT Tarraco bemutatásával inspirálni és bátorítani szerettük volna azokat, akik egy nap úgy érezték, inkább feladják. Bármelyik pillanat tökéletes ahhoz, hogy valami olyat tegyünk, ami feltölt minket és ne bújjunk olyan kifogások mögé, mint az életkor vagy a távolság. A SEAT új zászlóshajója, a Tarraco pedig tökéletes partner ezekhez a kalandokhoz.” – nyilatkozta a SEAT marketing igazgatója Susanne Franz.


Ami ránk vár, az jobb, mint ami már elmúlt
A C14torce reklámügynökség által készített televíziós reklámfilm számos kifogást felsorol, miközben a háttérben egy hóval borított erdős tájat látunk, ahol egy neoprén ruhát viselő nő éppen egy befagyott tóhoz érkezik. Feltöri a jeget és beleereszkedik a szinte fagyos vízbe, hogy búvárkodjon. Nincs kifogás. Az új SEAT Tarraco szerepe ebben a helyzetben, hogy ellenállhatatlan SUV modellként eljuttasson minket a következő kalandunk helyszínére.


Az első fázis során a nemzetközi kampány tíz országban jelenik meg, Franciországban, Írországban, Olaszországban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Portugáliában, Lengyelországban, Svédországban és Mexikóban lesz majd látható.

A televíziós reklámfilmet egy online figyelemfelkeltő, felvezető (teaser) kampány követi majd, amely különböző motivációs, a kifogások mellőzésére buzdító üzeneteket közvetít majd az emberek felé. A célközönség figyelmét például „A kor csupán egy szám és nem kifogás” vagy „Nem az évek, hanem a történeteink tesznek éretté bennünket” jelmondatokkal szeretné megragadni a márka. Az új SEAT Tarraco célcsoportja alapvetően a 40 év feletti férfiak és nők köre, akik képesek elérni a maguknak kitűzött célokat.


A C14torce reklámügynökség, mint a SEAT stratégiai partnere
Ez a harmadik olyan termékbevezetési kampány, amelyet a C14torce tervezett a SEAT számára és az első, amely a két vállalat együttműködését újabb három évvel meghosszabbító új szerződés keretei között készült. Amir Kassaei vezetésével – szoros együttműködésben a SEAT márkával – a C14torce olyan kiemelt kampányokat tervezett a vállalat számára, mint például az új CUPRA márka, az új Arona és a SEAT Ibiza bevezetése. „A C14torce reklámügynökségnek sikerült megragadnia a SEAT lényegét és ami még fontosabb, az újra pozícionálásunk központi értékeit. Ezek szoros kapcsolatban vannak a hálózatba kapcsolhatósággal és egy olyan célcsoporttal, amely egyre igényesebb, fiatalos és városi emberekből áll. A mottónk az, hogy „próbára tesszük a hagyományokat”, a C14torce pedig segít, hogy ezt elérhessük.” – nyilatkozta Susanne Franz.

Az új SEAT Tarraco tervezése és fejlesztése a vállalat martorelli központjában zajlott, a gyártás pedig a németországi Wolfsburgban történik. Az újdonsággal teljes lesz a spanyol autógyártó SUV offenzívája, amelynek részeként mutatkoztak be korábban az Ateca és az Arona modellek. Az új modell új ügyfeleket hódíthat meg a márka számára, erősítve a SEAT autóipari megítélését.