Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással

  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (1)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (13)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (14)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (15)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (16)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (17)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (18)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (19)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (20)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (12)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (11)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (10)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (2)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (3)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (4)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (5)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (6)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (7)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (8)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (9)
  • Az új Suzuki Dzire egy kis szedán, ötcsillagos globális NCAP besorolással (21)

A Suzuki Dzire új generációja megpróbál kívánatosabbnak lenni az átalakított külső és továbbfejlesztett berendezésekkel

  • A Suzuki Dzire új megjelenéssel különbözik a szorosan kapcsolódó Swift-től.
  • A kis szedán megtartja a 4 m alatti lábnyomát, de több tulajdonságot szerez benne.
  • A Dzire az első Maruti Suzuki, aki ötcsillagos biztonsági minősítést kapott a Global NCAP-n.

Maruti Suzuki bemutatta a Dzire negyedik generációját Indiában. Elődjeivel ellentétben a kis szedán nem hasonlít a Swift ferdehátúhoz, amelyen alapul, saját stílusának átvételével.

Elképesztő, de a Suzuki PR-osa és a “haversrác ügynökségek” szemében a fogyatékkal élők nem emberek! Csak az influencer! Csak, azt szeretik!

A Suzuki Dzire hossza 3995 mm (157,3 hüvelyk), tengelytávja 2450 mm (96,5 hüvelyk), az ábrák megegyeznek a a kimenő modell. Elölről a szögletes LED-es fényszórók és a nagyobb rács komolyabb megjelenést kölcsönöz, kiküszöbölve a Swift ferdehátú aranyos tulajdonságait.

Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Az arányok továbbra is furcsák, mint szinte minden szedán kínálatnál, kis lábnyom mellett. Az alapburkolat 14 hüvelykes acéljai nem segítenek abban, bár a magasabb burkolatok 15 hüvelykes könnyűfém kerekeken haladnak. A rövid hátsó túlnyúlás bokszos hátsó lámpákkal és beépített spoilerrel rendelkezik, amelyek keményen próbálnak kinézni.

Belül a műszerfal nagyon hasonló a Swift, bár van néhány változás a burkolaton, beleértve a hamis fa díszítéseket is. Az analóg műszercsoportot 9 hüvelykes infotainmenttel kombinálják, amely kompatibilis a vezeték nélküli Android Auto / Apple CarPlay csatlakozással. A magasabb szintű modellek auto légkondicionálóval, 360 fokos kamerával, vezeték nélküli töltőpadral, elektromos napfénytetővel és Suzuki Connect funkciókkal is rendelkeznek.

A csomagtartó kapacitása 382 lt (13,5 köbméter), ami nem hangzik sokat, de 117 lt (4,1 köbméter) nagyobb a Swifthez képest.

Biztonsági szempontból a Dzire az első Maruti Suzuki, aki ötcsillagos minősítést ért el a globális NCAP teszt során. Minden burkolat alapkivitelben hat légzsákkal, elektronikus stabilitásszabályozóval és gyalogosvédelemmel van felszerelve.

A szorosan kapcsolódó Swifthez hasonlóan a Dzire új generációja a kipróbált Heartect alapokon is lovagol. A motorháztető alatt egy természetesen szívó, 1,2 literes háromhengeres motor található, amely benzinüzem esetén 80 lóerőt (60 kW / 82 LE), vagy CNG változatban 69 lóerőt (51 kW / 70 PS) generál. A malom ötfokozatú kézi vagy ötfokozatú automatikusra párosítható, és az első tengelyre továbbítja az energiát.

A Suzuki Dzire már megrendelhető Indiárban. A kis szedán szegmens riválisai között szerepel a Honda Amaze, amely hamarosan új generációba lép, a Hyundai Aura és a Tata Tigor.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!