Az új Ténéré 700 & Ténéré 700 Rally

A motorkerékpározás egyik legikonikusabb neve, a Ténéré a végső off-road kihívás – a párizsi Dakar- Rally – szülötte. 2025-re a Ténéré 700 új generációja építi tovább a Ténéré örökségét. Továbbra is egy izgalmas gép marad, amelyet a Yamaha rallis sikerei ihlettek, de most még inkább elérhetővé válik a motorosok szélesebb köre számára.

2025 ténéré 700

Adventure Design

A Ténéré 700 sziluettje ikonikus, magas orral és kompakt farral. Az évtizedes rally-szakértelemre támaszkodva minden terepen magával ragadó vezethetőséget biztosít. Az eleje ráadásul kiváló kilátást és védelmet nyújt a nagy szélvédővel, míg a karcsú középső-hátsó rész teret enged a motoros mozgásának, különösen terepen állva. Emellett a frissített 16 literes üzemanyagtartály most alacsonyabbra került a jobb egyensúly és kezelhetőség érdekében, javítva az ergonómiát, miközben megőrizte a klasszikus Ténéré megjelenését. Végül az új, rally ihletésű, egyrészes ülés hosszú, keskeny, és nagyobb mozgásszabadságot biztosít, mint a korábbi, kétrészes kialakítás.

2025 ténéré 700

Új Felfüggesztés

A Ténéré 700 fordított első villája mostantól teljesen állítható, míg a hátsó felfüggesztés egy rally ihletésű lengéscsillapítóval rendelkezik, amelynek átdolgozott progresszív összekötőszerkezete bármilyen felületen sima vezetést biztosít. Az extrém terepviszonyokhoz tervezett Ténéré 700 Rally a kalandozásra kész Ténéré 700-ra épül, és csúcskategóriás KYB első villát kínál 20 mm-es extra lökettel, amely 230 mm első rugóutat és 255 mm-es hasmagasságot biztosít.

2025 ténéré 700

Egy gombnyomással kapcsolható ABS és TCS

A TCS és az ABS kikapcsolható, így a terepen való vezetés során is tökéletes kontrollt biztosít. A TCS két beállítással rendelkezik, be- és kikapcsolható, és a TFT műszerfalon található menüben választható ki, míg az ABS beállításait a műszerfal oldalán található nagy gomb segítségével lehet vezérelni. Az ABS 1. üzemmód az alapértelmezett, és mindkét keréken aktiválja a blokkolásgátlót, míg a 2. üzemmód csak a hátsó keréken kapcsolja ki az ABS-t. A 3. üzemmód kikapcsolja az ABS beavatkozást, és átadja a teljes fékvezérlést Önnek. Ezek az üzemmódok a TFT műszerfalon lévő menüben választhatók ki, vagy a gyorsabb és kényelmesebb működés érdekében a külön erre a célra szolgáló ABS gomb hosszú megnyomásával kikapcsolható a blokkolásgátló és a TCS.

2025 Ténéré 700

Főbb paraméterek

  • Új karosszéria és fényszóró feltűnő Yamaha Adventure dizájnban
  • Kiváló minőségű, teljes mértékben állítható felfüggesztés elöl és hátul
  • Új 6,3″-os színes TFT-képernyő okostelefon-kapcsolattal
  • YCC-T elektronikus gázpedál kétféle vezetési móddal
  • Választható ABS és TCS egy külön erre a célra szolgáló gombbal
  • Legújabb verzió 690 cm3-es, kéthengeres, négyszelepes, DOHC, folyadékhűtéses, EU5+ CP2 motor.
  • Új kapcsolóberendezés és irányjelzők
  • Új, egyrészes rally-stílusú ülés
  • Alacsony változat 15 mm-rel alacsonyabb ülésmagassággal
  • Új kuplungfedél a lábak zavaró hatásának csökkentése érdekében
  • Nagyobb lábtartók
  • A karosszéria színéhez illeszkedő kézvédők
  • Frissített oldalsó állványkapcsoló 

ÚJ Ténéré 700

TUDJ MEG TÖBBET

2025 Ténéré 700 Rally

Főbb paraméterek ( az alapverzión felül)

  • Magasabb KYB felfüggesztés elöl és hátul
  • A klasszikus Ténéré modellek előtt tisztelgő Heritage fényezés
  • Off-road stílusú, magas első sárvédő
  • 4 mm-es alumíniumból készült nagy teherbírású csúszásgátló lemez
  • Könnyű titán lábtartók
  • További Raid TFT téma
  • Dedikált rally ülés

ÚJ TÉNÉRÉ 700 RALLY

TUDJ MEG TÖBBET

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!