Az új Transporter
Robusztus és gyönyörű
A Volkswagen Haszonjárművek bemutatja az első konkrét részleteket a hetedik generációs Transporterről, valamint felvillant egy különösen jellegzetes és sokoldalú változatot: a Panamericát. „A Transporter kezdetektől fogva, mindegyik generációján át robusztus és praktikus jármű volt. És ezt a legszebb formájában éri el. Ezért vált ikonikussá. A hetedik Transporterrel sikerült egy újabb járművet létrehoznunk, amely tökéletesen megfelel ezeknek a kritériumoknak – robusztus kialakítás és rendkívül esztétikus formaterv jellemzi. Zökkenőmentesen követi a klasszikus Bulli DNS-ét, de szisztematikusan továbbfejlesztettük a formatervet – ahogyan ezt az új PanAmericana is tökéletesen mutatja” – mondja Albert Kirzinger, a Volkswagen Haszonjárművek vezető formatervezője. Kirzinger hozzátette: „Már a legelső PanAmericana – amely a T5-ön alapult – azt a benyomást keltette, hogy nincs még egy jármű, ami a közelébe érhet. Ez a báj és vagányság az új PanAmericana részleteiben is tükröződik.”
Stílusos praktikum: „Az új Transporter egyesíti a magasfokú használhatóságot a Volkswagen jellegzetesen letisztult és ikonikus stílusával. Nemcsak a jármű általános vonalvezetése, hanem az egyes elemei is a termékcsalád jellegzetes vonásaivá váltak” – mondta Albert Kirzinger.
Ide sorolhatók a keréktárcsák, a fényszórók és a hátsó lámpatestek. A vezető tervező hozzátette: „Még az olyan apró részletekben, mint az oldalsó küszöb betétek vagy a kerékjárat-szélesítések is ez a robosztusság és esztétikum érhető tetten, mely idővel a Transporter védjegyévé vált. Az új PanAmericana oldalain található terepjárós-applikációk nagyszerűen megtestesítik mindezt: Hasznosak, mert védik a karosszériát. Esztétikusak, mert kialakításuk letisztult és precíz. És láthatóan különlegesebbé teszik a PanAmericana formatervét, mivel tovább hangsúlyozzák ennek a világjáróknak épített furgonnak a terepjáró jellegét és robusztusságát. Albert Kirzinger elmondta: „A robusztusság és a letisztult dizájn ötvözete számunkra értéket jelent, és a hetedik Transporter-generáció minden elemében tetten érhető.”
Ikonikus forma: A Transporter és a Volkswagen feltűnő részleteinek másik példája az új 19 colos „Indianapolis” könnyűfém keréktárcsa. A PanAmericana alapfelszerelésként ezzel a 19 colos keréktárcsával kerül forgalomba, amely első a sorozat történetében. A prémium kivitelű keréktárcsa csiszolt koszorúval és fekete küllőkkel rendelkezik. Kirzinger szerint „még ha el is takarnánk a keréktárcsán lévő VW-jelvényt, az Indianapolis keréktárcsa tiszta, ikonikus dizájnjának köszönhetően akkor is felismerhető lenne, hogy egy Transporter és egy Volkswagen kerekéről van szó.”
Arc a tömegben: „A fényszórók és a hátsó lámpatestek régóta többet jelentenek egyszerű fényforrásoknál. Már az első Transporter is kerek fényszórókkal rendelkezett, amelyek olyan hatást keltettek, mintha a haszongépjárműnek szemei lennének, arcot adva az orr-résznek. Az új Transporter is összetéveszthetetlen arccal rendelkezik – és ez ismét a markáns lámpatest-kialakításnak köszönhető” – magyarázza Albert Kirzinger. A Panamerica alapfelszerelésként csúcskategóriás új LED fényszórókkal kerül forgalomba. Ugyanakkor az alapváltozatok is LED fényszórókkal lesznek felszerelve. A Panamerica új LED-es hátsó lámpatestei is első ránézésre elárulják, hogy egy Transporterről van szó.
Az új lámpakialakításnak további jelentősége is van: Azt szimbolizálja, hogy a Volkswagen Haszonjárművek a Transportert a technológia jövőjébe helyezte. Hiszen nem csak a lámpák elektromosak, hanem a Volkswagen Haszonjárművek új Transpor
https://miazablogger.hu/parizs-2024
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!