BMW M2 CS Racing

A BMW M2 CS Racing műszaki adatai

Erőforrás

  • Típus: soros hathengeres benzinmotor, hengerenkénti négy szeleppel
  • Motortechnológia: BMW M TwinPower Turbo technológia közvetlen üzemanyag-befecskendező rendszerrel és VALVETRONIC változó szelepvezérléssel
  • Hengerűrtartalom: 2 979 ccm
  • Maximális teljesítmény: 205 kW / 280 lóerő és 268 kW / 365 lóerő között a versenyosztály szabályaihoz hangolt teljesítményszint beállításával
  • Csúcs forgatónyomaték: 550 Nm
  • Kipufogórendszer: motorsport-specifikus kipufogórendszer
    versenykatalizátorokkal

Hajtáslánc

  • Hétfokozatú duplakuplungos automataváltó motorsport-specifikus vezérlőszoftverrel
  • Önálló hűtésű, mechanikus Drexler differenciálmű
  • Típus-specifikus kardántengely
  • Motorsport-specifikus kerékagyak a hátsó tengelyen
  • Módosított motorbeágyazás

Vezetést támogató rendszerek

  • A blokkolásgátló (ABS – Anti-lock Braking System) és a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) motorsport-specifikus változata
  • A modellt profi versenyzők és gyári tesztpilóták segítségével hangolták tökéletesre a világ legkülönfélébb versenypályáin, eltérő időjárási körülmények közepette, más-más típusú gumiabroncsokon
  • A modell fejlesztési fázisában a BMW Motorsport tervezőmérnökei szorosan együttműködtek a BMW M GmbH műhelyével

Utastér

  • Légkondicionáló berendezés az alapfelszereltség részeként
  • Állítható Sabelt Taurus XL kagylóülés (FIA 8855-1999) „M2 CS Racing“ hímzéssel
  • Schroth hatpontos biztonsági övek (FIA 8853-2016)
  • AIM MXG 1.2 Racing Dash műszerfal színes kijelzővel
  • Világító kapcsolópanellel szerelt középkonzol
  • Megnyújtott, állítható kormányoszlop vezérlőgombokkal és billenőkapcsolókkal ellátott, levehető BMW Motorsport kormánnyal
  • Extra méretű visszapillantó a jobb hátralátásért
  • A visszapillantó elektromosan állítható
  • Az opcionális extrafelszereltség részeként:
    • Recaro P 1300 GT versenyülés (FIA 8862-2009)
    • Race taxi ülés
    • Ivórendszer-előkészítés

Karosszéria és alváz

  • A BMW Motorsport saját fejlesztésű, hegesztett bukókerete, amelyet a DMSB (Deutscher Motor Sport Bund) is jóváhagyott és az FIA versenyszabályzatának is megfelel
  • Szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült tető, akárcsak az új BMW M2 CS különkiadás esetében
  • Polikarbonátból készült Makrolon® hátsó oldalablakok mindkét oldalon üzemanyagbetöltő-nyílással
  • Első koptató
  • Motorsport-specifikus, állítható hátsó légterelő szárny
  • Levegős emelőszerkezet
  • Gyorszárak a motorháztetőn és a hátfalon
  • Motorsport-specifikus, könnyű kialakítású kábelköteg
  • Vontatógyűrűk elöl és hátul a versenyszabályzat értelmében
  • Külső akkumulátortöltő port
  • Erőteljes kiegészítő világítás a 24-órás megmérettetésekhez (az opcionális extrafelszereltség része)

Üzemanyagtartály

  • FT3 biztonságú üzemanyagtartály
  • 84 liter térfogat
  • Üzemanyag-betöltési lehetőség az autó mindkét oldalán
  • Az opcionális extrafelszereltség részeként 120 liter térfogatú üzemanyagtartály (2020 végétől válik elérhetővé)

Futómű

  • Három fokozatban állítható versenysport-stabilizátorok elöl és hátul
  • Finomhangolt motorsport-lengéscsillapítók (ZF Sachs) elöl és hátul
  • Háromállású sportrugók elöl és hátul (az opcionális extrafelszereltség részeként)
  • Motorsport-specifikus kormányösszekötők

Keréktárcsák és gumiabroncsok

  • Motorsport-specifikus gumiabroncsok:
    • 513M kódjelű, 10,5 x 18“ méretű, alumíniumból készült keréktárcsák matt fekete fényezéssel
    • Gumiabroncsok: Michelin slick 27/65-18 S9L
  • Ötcsavaros rögzítés
  • A könnyű felhelyezést kerékagy-csapok segítik

Fékrendszer

  • Hatdugattyús Alcon féknyergek elöl
  • Az első féktárcsák átmérője: 380 milliméter
  • Négydugattyús féknyergek hátul az új BMW M2 CS különkiadás örökségeként
  • A hátsó féktárcsák átmérője: 380 milliméter
  • Duplájára növelt fékhűtő levegő-áramlás