BMW M2 CS Racing
A BMW M2 CS Racing műszaki adatai
Erőforrás
- Típus: soros hathengeres benzinmotor, hengerenkénti négy szeleppel
- Motortechnológia: BMW M TwinPower Turbo technológia közvetlen üzemanyag-befecskendező rendszerrel és VALVETRONIC változó szelepvezérléssel
- Hengerűrtartalom: 2 979 ccm
- Maximális teljesítmény: 205 kW / 280 lóerő és 268 kW / 365 lóerő között a versenyosztály szabályaihoz hangolt teljesítményszint beállításával
- Csúcs forgatónyomaték: 550 Nm
- Kipufogórendszer: motorsport-specifikus kipufogórendszer
versenykatalizátorokkal
Hajtáslánc
- Hétfokozatú duplakuplungos automataváltó motorsport-specifikus vezérlőszoftverrel
- Önálló hűtésű, mechanikus Drexler differenciálmű
- Típus-specifikus kardántengely
- Motorsport-specifikus kerékagyak a hátsó tengelyen
- Módosított motorbeágyazás
Vezetést támogató rendszerek
- A blokkolásgátló (ABS – Anti-lock Braking System) és a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) motorsport-specifikus változata
- A modellt profi versenyzők és gyári tesztpilóták segítségével hangolták tökéletesre a világ legkülönfélébb versenypályáin, eltérő időjárási körülmények közepette, más-más típusú gumiabroncsokon
- A modell fejlesztési fázisában a BMW Motorsport tervezőmérnökei szorosan együttműködtek a BMW M GmbH műhelyével
Utastér
- Légkondicionáló berendezés az alapfelszereltség részeként
- Állítható Sabelt Taurus XL kagylóülés (FIA 8855-1999) „M2 CS Racing“ hímzéssel
- Schroth hatpontos biztonsági övek (FIA 8853-2016)
- AIM MXG 1.2 Racing Dash műszerfal színes kijelzővel
- Világító kapcsolópanellel szerelt középkonzol
- Megnyújtott, állítható kormányoszlop vezérlőgombokkal és billenőkapcsolókkal ellátott, levehető BMW Motorsport kormánnyal
- Extra méretű visszapillantó a jobb hátralátásért
- A visszapillantó elektromosan állítható
- Az opcionális extrafelszereltség részeként:
- Recaro P 1300 GT versenyülés (FIA 8862-2009)
- Race taxi ülés
- Ivórendszer-előkészítés
Karosszéria és alváz
- A BMW Motorsport saját fejlesztésű, hegesztett bukókerete, amelyet a DMSB (Deutscher Motor Sport Bund) is jóváhagyott és az FIA versenyszabályzatának is megfelel
- Szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült tető, akárcsak az új BMW M2 CS különkiadás esetében
- Polikarbonátból készült Makrolon® hátsó oldalablakok mindkét oldalon üzemanyagbetöltő-nyílással
- Első koptató
- Motorsport-specifikus, állítható hátsó légterelő szárny
- Levegős emelőszerkezet
- Gyorszárak a motorháztetőn és a hátfalon
- Motorsport-specifikus, könnyű kialakítású kábelköteg
- Vontatógyűrűk elöl és hátul a versenyszabályzat értelmében
- Külső akkumulátortöltő port
- Erőteljes kiegészítő világítás a 24-órás megmérettetésekhez (az opcionális extrafelszereltség része)
Üzemanyagtartály
- FT3 biztonságú üzemanyagtartály
- 84 liter térfogat
- Üzemanyag-betöltési lehetőség az autó mindkét oldalán
- Az opcionális extrafelszereltség részeként 120 liter térfogatú üzemanyagtartály (2020 végétől válik elérhetővé)
Futómű
- Három fokozatban állítható versenysport-stabilizátorok elöl és hátul
- Finomhangolt motorsport-lengéscsillapítók (ZF Sachs) elöl és hátul
- Háromállású sportrugók elöl és hátul (az opcionális extrafelszereltség részeként)
- Motorsport-specifikus kormányösszekötők
Keréktárcsák és gumiabroncsok
- Motorsport-specifikus gumiabroncsok:
- 513M kódjelű, 10,5 x 18“ méretű, alumíniumból készült keréktárcsák matt fekete fényezéssel
- Gumiabroncsok: Michelin slick 27/65-18 S9L
- Ötcsavaros rögzítés
- A könnyű felhelyezést kerékagy-csapok segítik
Fékrendszer
- Hatdugattyús Alcon féknyergek elöl
- Az első féktárcsák átmérője: 380 milliméter
- Négydugattyús féknyergek hátul az új BMW M2 CS különkiadás örökségeként
- A hátsó féktárcsák átmérője: 380 milliméter
- Duplájára növelt fékhűtő levegő-áramlás